• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt *
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze *
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten *
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen

    *: Sommige leraren moeten hier langs de rijen lopen voor orde en de tafels dekken.
    Ochtend: Sophie Whites en Maxwell Scott
    Pauze/Middag: Jadelynn Bright en Elliott Stephens.
    Avond: Nathan Miller en Maxwell Scott.
    [Dit veranderd Per Dag, maar als er een nieuwe dag aanbreekt verander ik het ook wel (:]



    Topic 3:
    Het is avond en de meeste zitten in de tuin. Het is rond de 22:30

    1e les is begonnen. Iedereen naar GYM!!!

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 21:21 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Kate Skye Woods
    Hij liet me liggen wat ik erg fijn vond. Toen een echt koude bries ons passeerde kroop ik tegen Nick op kijkend naar de zonsopgang. 'Is het niet prachtig.' Vroeg ik hem dromerig met een schorre stem. Ik hoorde in de verte de vogels al hun dagelijkse melodieën zingen en ik zag hoe het licht van de zon langzaam het verduistede land aanraakte. De nacht verdween langzaam en ik keek naar de tuin die nu prachtig was. Het gras en de bloeme glinsterde door het dauw en het zonlicht en alles leek zo fel qua kleur. Ik keek weer terug naar de zonsopgang.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nick Sheeran
    Er kwam een koude bries aan en Kate kroop daardoor dichter tegen me aan,wat ik echt fijn vond.'Is het niet prachtig.'vroeg ze met een schorre stem,waar je ook dromerigheid in kon horen."Ja en met jou erbij is het nog mooier."zei ik zonder dat ik het besefte,toen ik eenmaal door had wat ik had gezegt,werd ik rood.Ik probeerde me nu te focusen op het vijvertjedie begon te glinsteren.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (het zou kunnen dat ik even off ben ik ga op mijn gsm op quizlet )

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 0:01 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Skye Woods
    "Ja en met jou erbij is het nog mooier." Zei hij dan. Ik keek naar hem op. Hij leek zich te realisseren wat hij gezegt had en werd knalrood. Hij durfde me niet aan te kijken dus keek hij naar het vijvertje. 'Dat is lief van je.' Zeg ik terwijl een blosje op mijn wangen komt. Ik voelde me gevleid. Ik drukte een kusje op zijn wang en ging daarna weer tegen hem aanzitten maar nu met mijn hoofd op zijn borst. Zodat ik zijn hart kon horen en zodat hij hopelijk mijn knalrode wangen niet kon zien. Waar had ik het lef vandaan gehaald op hem een kus op zijn wang te geven!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ja ik moet ook even op me gsm. Kan ook eventjes duren :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nick Sheeran
    'Dat is lief van je.'zei ze en ik keek even maar haar en zag dat ze blosjes op haar wangen had.waardoor ik licht glimlachte en me weer op de zondsondergang richtte.Niet veel later voelde ik haar zachte lippen even op mijn wang.waardoor ik nog roder werd en mijn hard een sprongetje maakte.Ze nesteldelde zich weer wat tegen me aan en legde haar hoofd op mijn borst.Ze kon vast mijn hart horen 10keer sneller gaan.Ik wou nu echt dat ze mijn hart kon horen zeggen dat ik haar leuk vond,want ik was het te bang om te zeggen.Om afgewezen te worden.Ik beet op min lip en liet het maar zo.Ik wou dit moment niet verpesten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Skye Woods
    Ik voelde zijn hart tekeer gaan, maar dat deed de mijne ook. Misschien ging die van mij nog wel wat sneller. Ik keek naar het uitzicht hij was prachtig en met Nick erbij maakte het compleet. Ik glimlach lichtjes en ik voel hoe mijn ogen langzaam sluiten. Ik open ze weer snel en nestel me nog was dichter tegen Nick aan. Ik moest toegeven. Hij was een super geweldig kussen. Het maakte me moe en ik kon een gaap moeiteloos onderdrukken. Maar mijn oogleden worden zwaar en ik voel hoe ik even in slaap val. Het was een lichte slaap zonder dromen en waar ik zo weer uit kon komen.
    [Laat Nick wat doen. Ze vinden elkaar wel leuk -wbw-]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nick Sheeran
    Kate nesteld zich nog wat dichter tegen me aan waardoor ik glimlach het voelde vertrouwd aan.Na een stilde zie ik dat Kate inslaap was gevallen.Ik steelde een verdwaald plukje haar uit haar gezicht en sloeg voorzichtig mijn arm om haar heen.En ik kon het niet laten om een vlinderlicht kusje op haar kruin te geven.Het.ging vanzelf.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Skye Woods
    Ik voelde elke beweging. De wind dat mijn gezicht streelde en een plukje in mijn gezicht deed. Ik voelde hoe iemand hem teder weg streelde. Zijn arm ging om me heen en als klap op de vuurpijl voelde ik zijn lippen op mijn kruin. Zo zacht. Zo teder. Ik opende langzaam mijn ogen. En liet mijn blauw ogen met goude kronkels in de Zijne boren. Zijn ogen waren helder net als die van mij alleen ik had goud achtige dingen rond mijn pupil. Het leek als de zon in een blauwe lucht. Ik kijk dan even kort naar zijn lippen. Ik raap al mijn moet bij elkaar als ik langzaam omhoog kom en mijn lippen zacht op de Zijne plaatste. Dit was mijn eerste kus. Dit was mijn moment.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nick Sheeran
    Ik schrok licht toen ze opkeek en haar ogen in de mijne haakten.Haar ogen waren speciaal,net alsof er goud inzat.Ik zag haar even naar mijn lipen kijken en voelde daarna haar perfecte lippen teder op de mijne.Mijn hard stond volgens mij.op turbo en mijn wangen werden weer vuurrood.Ik kuste haar zacht en liefdevol terug alsof ze zou zou breken als ik niet zacht terug zou zoenen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Skye Woods
    Hij leek eerst te schrikken, maar dan herpakt hij zich en kust me zacht en liefdevol terug. Het was zo zacht en teder alsof hij bang was me te breken. Aangezien dit mijn eerste kus wist ik niet bepaald wat te doen. Ik besloot op gevoel af te gaan. Ik liet mijn armen om zijn nek gaan en ik opende mijn mond. Dat zag je in films. Dan opende je je mond en tikte je tegen de tong van de ander aan. Ik steek mijn tong langzaam naar voren tot het zijn onderlip raakt. Ik lik er langzaam overheen. Zo vroeg je toch toestemming? Mijn hart ging nog steeds als een gek tekeer.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nick Sheeran
    Haar armen had ze nu om mijn nek gelegd en ik voelde haar tong mijn onderlip strelen,vragend om toesteming.Zonder aarzelen opend ik mijn mond en verkenden onze tongen elkaars monden.Ikzette Kate zonder mijn lippen van de hare te halen op mijn schoot en sloeg mijn armen om haar middel.Vlinsers fladerden nu in mijn buik.Ik ben verliefd op Kate en ging haar niet laten gaan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Skye Woods
    Hij opende zijn mond waardoor ik wist dat ik het goed had gedaan. Zijn tong verkende mijn mond en mijn tong de Zijne, maar daarna draaide we rondjes om elkaars tong. Hij trok me op zijn schoot zonder te stoppen met de zoen en legde teder zijn armen rond mijn middel. Waar hij zijn handen had Brandde het. Mijn lippen brandde. Mijn hele lichaam stond in vuur en vlam. Vlinders. Joegen door mijn buik en ik constateerde dat ik verliefd was op Nick. En blijkbaar vrij erg, maar waarom had ik dat niet eerder gemerkt. Mijn handen die ik in zijn nek had geplaatst gingen langzaam door zijn haren en ik voelde de zon op mijn huid branden. Hoelang zaten we hier al en hoelaat was het. Die vragen vergat ik weer als ik mijn tong weer tegen de zijne aantik.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Het is 7 uur. Iedereen word langzaam wakker!!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nick Sheeran
    Het tintelde allemaal.Mijn handen,schoot en al derest waar ik Kate mee heb aangeraakt.Onze tongen draaiden rondjes om elkaar en speelden het liefdesspel.Kate haar vingers speelden met mijn haar,waardoor ik even tegen haar lippen glimlach.Mijn borstkas ging gevig tekeer.Dit was perfect


    (sorry voor de shorty )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH