• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    • Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    • Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    • Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    • Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    • Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    • Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    • Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    • Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    • Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    • Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    • Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt *
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze *
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten *
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen

    *: Sommige leraren moeten hier langs de rijen lopen voor orde en de tafels dekken.
    Ochtend: Sophie Whites en Maxwell Scott
    Pauze/Middag: Jadelynn Bright en Elliott Stephens.
    Avond: Nathan Miller en Maxwell Scott.
    [Dit veranderd Per Dag, maar als er een nieuwe dag aanbreekt verander ik het ook wel (:]



    Topic 3:
    Het is avond en de meeste zitten in de tuin. Het is rond de 22:30

    1e les is begonnen. Iedereen naar GYM!!!

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 21:21 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [moet vanavond werken van 16:15 tot 00:30 O.o]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jadelynn Sophie Bright
    "Ja leuk" zegt hij met een glimlach. "Al zal ik waarschijnlijk te lui zijn om ze te maken en het alsnog aan jou overlaten" Hij grinnikt even. "Maar ik wil het wel leren maken hoor" Zegt hij dan met een lieve glimlach. Ik glimlach terug. 'Is goed.' Zeg ik waarna ik vrolijk glimlach. 'Zullen we anders nog even buiten zitten of misschien iets anders doen?' Vraag ik hem dan. Dat gilletje stond hem goed en nu ik hem goed bekeek was hij best wel erg knap. Niet afleiden Jade. Daarom kijk ik hem maar afwachtend aan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    "Zullen we anders nog even buiten zitten? Of misschien iets anders doen?" vraagt Jadelynn. "Laten we maar niet buiten gaan zitten, dan ga ik roken" zeg ik met een klein lachje. "Laten we gaan wandelen" zeg ik dan met een knikje. "Deze school is zo groot dat we zowel binnen als buiten kunnen wandelen dus kies jij maar" zeg ik met een kleine grijns. Ik wandelde hier altijd wel graag, we hadden een mooie school met een mooie tuin. ideaal om te wandelen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Sorry. Ik moest naar een vriendin. Maar ik ben of ik vier vandaag mijn verjaardag dus na half 9 ben ik aan het feesten :)]
    Jadelynn Sophie Bright
    "Laten we maar niet buiten gaan zitten, dan ga ik roken" zegt hij met een klein lachje. "Laten we gaan wandelen" zegt hij dan met een knikje. "Deze school is zo groot dat we zowel binnen als buiten kunnen wandelen dus kies jij maar" Ik kijk even. Ik vond buiten mooier. De bloemen het dauw dat alles liet schitteren. De bomen het bos. 'Ik wandel dan liever buiten. Als jij dat natuurlijk ook liever hebt.' Zeg ik waarna ik naar hem op kijk. Hij was een stukje groter als mij, maar ik hoefde niet stijl omhoog te kijken. Ik gokte hem een halve kop groter.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Wat heb ik alweer gemist en waar kan ik inspringen?]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Als ij thuis bebouwd zal ik reageren !


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [goedemorgen =)]

    Elliott Stephens
    "Ik wandel dan liever buiten, als jij dat natuurlijk ook liever hebt" zegt Jadelynn. "het maakt mij niks uit" zeg ik. Ik open de deur. "Lady's first" Als Jadelynn naar buiten is gelopen loop ik achter haar aan. het dauw op de bloemen en planten geeft het gevoel alsof ze van kristal zijn. Het is erg mooi om te zien en een van de redenen waarom ik het zo heerlijk vind om hier te zijn, ondanks dat het hier vaak frisser is dan in Miami.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [niet veel, mensen zijn aan het ontbijten of zijn al klaar? Elliott heeft Cakepops gehad van Jadelynn en zij begint hem leuk te vinden. Ze lopen net naar buiten om te wandelen. IK weet eerlijk gezegt niet of het ontbijt al afgelopen is moet je anders aan HurtedHeart vragen anders kun je wel naar hen komen?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    mismi schreef:
    Stephen Connery
    Ik glimlach maar ga er niet verder op in. "Je hebt in elk geval een leuke avond gehad" zeg ik dan met een grijns. "eindelijk" en ik neem weer een hap van mijn eten. Tot mijn verbazing heb ik Nick zijn gedachten even niet gehoord, maar net als ik daar aan denk stromen ze weer binnen. het was leuk voor zolang het duurde mompel ik dan tegen Bandit. Heej, het is je wel gelukt. Je weet nu in ieder geval dat je het kan

    [Lol ik sliep Vanacht pas om half 6!!]
    Jadelynn Sophie Bright
    "het maakt mij niks uit" Zegt hij. Hij opend de deur. "Lady's first" Zegt hij als ik eenmaal buiten ben komt hij achter mij aan. Het was zo prachtig. De frisse geur. De bloemen alsof ze van kristalen waren. Ik kreeg de glinstering in mijnogen van geluk die ik al een tijdje niet meer had gehad. Ik loop samen met Elliot door de bloementuin dat glinstert alsof het ons wilt verblinden. Overal stonden bloemen. Ik hield er echt zo veel van. Het was zo prachtig. Ik kijk Elliott soms even aan om zijn emoties te pijlen. Om te kijken of hij zich wel lekker voelt.

    [Ik gok dat het bijna tijd is voor ochtend gym. Ik gok iets van 10:20 ofzo want een paar posten geleden was het 10 uur :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [mijn personages zitten nog aan de ontbijttafel xD maar ik sta een beetje vast haha xD]

    [Is het ontbijt al over? En Elliott is van Sophie hoor! ;]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    (Goedemiddag mensen^^ Dus ik kan mijn twee tieners naar gym sturen?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Nee ontbijt is nog bezig. En BlueHope. Je moet ze dus naar de eetzaal sturen :).]


    I'm finally back, Finally after a Year break