• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt *
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze *
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten *
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen

    *: Sommige leraren moeten hier langs de rijen lopen voor orde en de tafels dekken.
    Ochtend: Sophie Whites en Maxwell Scott
    Pauze/Middag: Jadelynn Bright en Elliott Stephens.
    Avond: Nathan Miller en Maxwell Scott.
    [Dit veranderd Per Dag, maar als er een nieuwe dag aanbreekt verander ik het ook wel (:]



    Topic 3:
    Het is avond en de meeste zitten in de tuin. Het is rond de 22:30

    1e les is begonnen. Iedereen naar GYM!!!

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 21:21 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    "Sorry. Ik hoorde je het meteen te vertellen. Vergeef je me?" Vraagt Jadelynn. Ik grijns. "Natuurlijk" zeg ik. "Op voorwaarde dat je nog meer van die cakepops maakt" Ik duw het lege zakje in haar handen. "Alleen dan zonder dat ik stik in het stokje. Dat is niet fijn weetje" Ik trek een nep-pijnlijk gezicht en knipoog even.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jadelynn Sophie Bright
    Natuurlijk" zegt hij "Op voorwaarde dat je nog meer van die cakepops maakt." ik kijk hem vragend aan een beetje relaxed terwijl ik eigelijk op de binnenkant van mijn wang bijt. Hij duwt dan ooeens het lege zakje van de Cakepops in mijn handen. "Alleen dan zonder dat ik stik in het stokje. Dat is niet fijn weetje" Hij trekt een neppijnlijk gezichtje waardoor ik zachtjes grinnik. Hij knipoogd naar me. ' Oke omdat jij het bent.' en ik knipoog even voor de gein terug. Ik stop het zakje in mijn zak en kijk ik Elliott aan. 'En over die stokjes daar kan ik je niet mee helpen. Dan moet je maar oppassen. Ik kan wel EHBO dus als er at gebeurt.' Zeg ik met een speelse grijns.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    "je kan het ook gewoon zonder stokjes maken, Dan is de EHBO niet nodig. Ik ben zo veel leuker levend weetje" Ik grijns weer even, raap Dusty van de vloer die langs rende en zwaar protesteerde en loop vervolgens weer door. "De dode ik is nogal chagrijnig weetje. Beetje bleekjes ook en van die lege ogen. Echt niet leuk. Echt niet aantrekkelijk ook trouwens" zeg ik en haal mijn wenkbrouwen even kort op


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jadelynn Sophie Bright
    "je kan het ook gewoon zonder stokjes maken, Dan is de EHBO niet nodig. Ik ben zo veel leuker levend weetje" Hij grijnst en pakt zijn Soul dan op om langzaam weer door de bloementuin te lopen. "De dode ik is nogal chagrijnig weetje. Beetje bleekjes ook en van die lege ogen. Echt niet leuk. Echt niet aantrekkelijk ook trouwens" Zegt hij terwijl hij zijn wenkbrauwen kort ophaalt. 'Cakepops moet je op stokjes maken anders kunnen ze niet goed hard worden onderdompelen in kokenthete chocolade of bespuiten met glazuur.' Zeg ik dan met een kleine grinnik. 'Ik neem dan aan dat jij je vingers meer dan 20 balletjes in de kokendhete chocolade doopt.' Zeg ik met een speelse grijns en wenkbrauwwiebel. 'Ik denk inderdaad dat je er niet leuk uitziet als je dood bent. Al die prachtige kleuren van je gezicht.' Speel ik geijnzend mee terwijl ik kort op zijnvwang klop.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    "je kan ook Cakepops met marsepein maken lieverd, dan hoeft het helemaal niet hard te worden met spuit glazuur of Chocola" Ik knipoog weer. "Ja ik heb mijn research gedaan" voeg ik er snel aan toe. "Ik weet dat ik een prachtig gezicht heb, maar nog dankje" Ik grijns even en wiebel kort met mijn wenkbrouwen. "En je kan wel degelijk cake-pops zonder stokjes te maken. Want daar heb ik plaatjes van gezien op google" zeg ik. "Maar even terug op de knappe ik. Vind je ook niet dat mijn haar en mijn ogen het doen?" Ik wiebel met mijn wenkbrouwen en knipoog grijnzend


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jadelynn Sophie Bright
    "je kan ook Cakepops met marsepein maken lieverd, dan hoeft het helemaal niet hard te worden met spuit glazuur of Chocola" Hij knipoogt weer. "Ja ik heb mijn research gedaan" voegt hij er aantoe. "Ik weet dat ik een prachtig gezicht heb, maar nog dankje" Ik grijnst even en geeft me een korte wenkbrauwwiebel. "En je kan wel degelijk cake-pops zonder stokjes te maken. Want daar heb ik plaatjes van gezien op google" zegt hij dan weer. "Maar even terug op de knappe ik. Vind je ook niet dat mijn haar en mijn ogen het doen?" Zegt hij waarna hij me een knipoog geeft. 'Ik maak mijn Cakepops altijd met stokjes, dus je moet voorzichtig doen en niet te gulzig zijn.' Zeg ik grijnzend en met een speelse wenkbrauwwiebel. Ik bekijk zijn gezicht en haar en stop voor hem waarna ik naar hem toebuig. Als onze neuzen elkaar net niet aanraken. Ik kon zijn adem voelen trek ik me terug. 'Ik denk het wel Lieverd, maar je wenkbrauwen maken je knappe uiterlijk compleet.' Zeg ik met. Een grinnik waarna ik hem speels aankijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    Ik moet even hard lachen. "Ik weet het, mijn wenkbrouwen die maken me helemaal een lekkerding" zeg ik lachend. "Maar als ik stik in die stomme stokjes. dan ben ik niet zo'n lekkerding meer. Waarom denk je dat ik geen lolly's eet. Ik haat stokjes" Ik trek een pokerface. Ik hield echt niet van Stokjes. Ik hield vroeger ook al nooit van lolly's. Gaf ze altijd aan mijn zusjes en broertjes,


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jadelynn Sophie Bright
    Hij moet hard lachen. Ik denk door mijn actie. Het is goed dat ik hem liet lachen. "Ik weet het, mijn wenkbrauwen die maken me helemaal een lekkerding" zegt hij lachend. "Maar als ik stik in die stomme stokjes. dan ben ik niet zo'n lekkerding meer. Waarom denk je dat ik geen lolly's eet. Ik haat stokjes" Zegt hij dan. Ik grinnik. 'Als je zoveel van die Cakepops houd dan trek je ze toch van het stokje. Ik hou ze alleen maar als houdertje ik doe ze niet ik die vage dingen. Met stokjes ziet het er leuker uit.' Zeg ik. Ik kijk hem even aan. 'Als ik wist dat je dood kon gaan van die stokjes was ik allang al gestopt. Ik zou een prachtig lijk zijn maar ik ben mooier als ik levend ben. Of niet soms?' Vraag ik hem speels.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ik reageer later ik ben beetje inspi loos]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [ik reageer later ik ben beetje inspi loos]
    [Oke No Problemo
    Ik zou iereen even zeggendat de eerste les is begonnen :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Maxwell Scot
    De les ging beginnen,en ik wachte af tot de leerlingen zich omgekleed hadden en buiten kwamen.Ik was nog aan het denken over vanalles,zoals wat ik zou zeggen of hoe de leerlingen zijn.Tot de eerste leerlingen buiten kwamen.


    Nick Sheeran

    We hadden teken gekregen dat de lessen gingen beginnen en ik stond op en hielp Kate recht.Ik keek vanuit mijn ooghoeken even naar Stephan en liep dan met Kate naar de kleedkamers en ging dan in de jongens kleed kamer en maakte me klaar voor gym.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Athan caspers
    ik hoorde een soort bel even keek ik raar maar toen ik nick zag opstaan wist ik dat we naar de eerste les moesten gym, Sakon liep al naar me toe terwijl ik opstond en achter sakon aan liep die blijkbaar wist waar ons lokaal zat.
    Toen ik voor de deur stond en hem open deed zag ik dat nick de eerste en de enige was die al binnen was, even keek ik naar de gym kleding 'wat lelijk hebben ze geen smaak' concludeerde sakon waardoor ik even grinnik en de kleding aan deed en de deur naar het lokaal open deed om even te kijken of er iemand binnen was.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Anne Rose Whitlock
    Als de bel gaat staat iedereen op. gym, joepie zeg ik dan. Ik vond het vroeger een leuk vak, maar er komt nog wel eens lichamelijk contact in voor, iets wat ik het allerliefste uit de weg ging. Met tegenzin sta ik op en loop samen met Kyra naar de gymzaal. Ik ga de meisjeskleedkamer in en kleed me om. Als ik klaar ben loop ik naar de gymzaal en ga daar ergens op een bankje zitten. Niet veel later komt Stephen naast me zitten.

    Stephen Connery
    De bel gaat en de meeste staan op. Nick helpt Kate overeind en Anne blijft eigenlijk zolang mogelijk zitten. Nick kijkt vanuit zijn ooghoeken naar mij en ik negeer het gewoon alsof ik het niet zie. Ik neem nog een laatste koekje en sta dan op. Kom jochie, ons favoriete vak zeg ik en Bandit springt op van zijn plek en rent enthousiast naar me toe. Ik loop de eetzaal uit en ga naar de gymzalen. Ik ga de jongenskleedkamer in en kleed me om. Als ik omgekleed ben stoei ik even met Bandit en dan sta ik op en loop de gymzaal in. Ik ga naast Anne zitten en Bandit gaat voor me zitten.

    Kate Skye Woods
    Ik neem een hap van mijn koekje en loop dan met Nick mee. Als hij dan naar stephen kijkt geef ik hem een kleine tik. Ik kon er niet tegen alsof iemand beter dacht te zijn dan een ander. Ik streel wel zijn duim aangezien onze handen aan elkaar zitten en onze vingers ineen. Ik glimlach even en ik loop de meisjes kleedkamer in waardoor ik Nick zijn vingers los moet wrikken uit de mijne. Als ik niemand zie kijken druk ik snel een kusje op zijn lippen en loop ik naar binnen. Ik pak mijn Tas en haal mijn spullen eruit. Mijn grijze lekkerzittende joggingbroek. En zwart topje en een grijs hempje eronder aangezien je anders mijn Bh kan zien. Ik doe het allemaal aan en voel mijn BH knellen waardoor ik mijn borsten iets omhoog trek en mijn Bh omlaag. Ik doe mijn witte Nikes aan en kijk even in de spiegel naast de wasbak. Ik zag er wel oke uit, maar maak dan nog een hoge knot aangezien het er anders niet uit zag. Ik haatte mijn haar. Het was gekrult aan de onder kant, maar stijl aan de bovenkant. Het was lang en kwam tot ongeveer mijn middel. Ik deed mijn knot goed zodat het er van de bovenkant een beetje als een bloem eruitzag en haal de restjes mascara weg van de onderkant van mijn ogen. Ik kijk nog is en zie dan nu mijn kettingje nog aan mijn hals die ik handig losklik. Ik doe deze in mijn tas en laat alles een beetje goed plooien. Ik open de deur als ik niemand in haar niksie zie staan en loop naar waar we altijd gym hebben en ga zitten op een bankje. Ik ga naast stephen zitten aangezien ik niemand anders echt ken. Afgezien van anne. Athan kende ik nog niet echt dus ik besloot het daarom om het te doen. Ik keek hem even aan om zijn reactie te pijlen. Hij kon me niet zien kijken. Déjà ging zitten aan mijn voeten en ik aaide haar over haar hoofdje. 'Waarom kwam je gisteravond nou niet terug?' Vraag ik hem nieuwschierig aangezien hij gisteravond niet terug was gekomen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Stephen Connery
    "Waarom kwam je gisteravond nou niet terug?" hoor ik ineens naast me. Kate. Ik kijk om. "Omdat ik jullie niet wou storen" zeg ik dan. "En blijkbaar heb ik daar goed aan gedaan" zeg ik met een grijns. Ik haatte het om te liegen tegen Kate, maar het was beter zo en gelukkig kan ik heel goed liegen. "Ik was van plan om terug te komen. Ik was een handdoek aan het halen in mijn kamer voor het ijs, maar ik had een goed uitzicht op jou en Nick, dus ben ik maar op mijn kamer gebleven en heb ik een boek gepakt en ben gaan lezen." zeg ik en ik haal mijn schouders op.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 23:44 ]