• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt *
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze *
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten *
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen

    *: Sommige leraren moeten hier langs de rijen lopen voor orde en de tafels dekken.
    Ochtend: Sophie Whites en Maxwell Scott
    Pauze/Middag: Jadelynn Bright en Elliott Stephens.
    Avond: Nathan Miller en Maxwell Scott.
    [Dit veranderd Per Dag, maar als er een nieuwe dag aanbreekt verander ik het ook wel (:]



    Topic 3:
    Het is avond en de meeste zitten in de tuin. Het is rond de 22:30

    1e les is begonnen. Iedereen naar GYM!!!

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 21:21 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jadelynn Sophie Bright
    Hij woelt opeens door mijn haren wat ik eigelijk niet leuk vind, maar ik laat het maar zo, maar ik doe eerst mijn haar weer goed. "Niks aan de hand" antwoord hij en Hij glimlacht even. "Ik houd gewoon niet van het bos" ik keek naar zijn gezicht. Ik kon mensen vrij goed lezen en ik zag vaak een Leugen van iemand plus inboorde het doordat iemands hart sneller ging kloppen. Dat gebeurde altijd. Nu loog Elliott dus ook. 'Lieg niet Elliott.' Zeg ik wat serieuzer. 'Ik probeerde alleen aardig te doen is daar wat mis mee?' Vraag ik hem dan. Als je om ons heen zou kijken zou je nog niets zien. We zaten minimaal een paar honderd meter ik gokte iets van 400 meter ik denk nog wel wat meer in het bos.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    "Lieg niet Elliott, Ik probeerde alleen aardig te doen is daar wat mis mee?" vraagt Jadelynn nadat ze haar haren goed heeft gedaan. "Niemand heeft gezegd dat er iets mis mee is Jadelynn" zeg ik met opgetrokken wenkbrouwen. "En er bestaan mensen die niet helemaal dol op het bos zijn hoor. En ik ben er een van. Al die vlooien en teken brr" Oké dat was géén leugen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jadelynn Sophie Bright
    "Niemand heeft gezegd dat er iets mis mee is Jadelynn" zegt hij danmet opgetrokken wenkbrouwen. "En er bestaan mensen die niet helemaal dol op het bos zijn hoor. En ik ben er een van. Al die vlooien en teken brr." Oké dat laatste loog hij niet. 'Waarom loop je dan weg als ik iets niet snap? En ik kan het zien als iemand liegt. Ik heb verbeterde zintuigen remember. Bij iedereen als diegene liegt gaat zijn of haar hart sneller en dat hoor ik altijd.' Zeg ik serieus Zo wist ik ook of een smoesje van een leerling waar was of niet. Het was ook handig. Ik was een wandelende leugendetector.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    "Waarom loop je dan weg als ik iets niet snap? En ik kan het zien als iemand liegt. Ik heb verbeterde zintuigen remember. Bij iedereen als diegene liegt gaat zijn of haar hart sneller en dat hoor ik altijd" Ik moet even lachen. "Dat is gewoon vals, je gave gebruiken tegen onschuldige mensjes" lach ik. Dan kijk ik Jadelynn aan. "Ik liep niet weg omdat je iets niet snapte. Ik liep weg omdat ik denk, en weet dat je heel goed weet waar ik het over had. En ik houd er niet van als je dan doet alsof je het niet weet. Dan kan ik beter gewoon een rondje ga lopen voor ik boos word"

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 0:21 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jadelynn Sophie Bright
    "Dat is gewoon vals, je gave gebruiken tegen onschuldige mensjes" lacht hij. Dan kijkt hij mij aan. "Ik liep niet weg omdat je iets niet snapte. Ik liep weg omdat ik denk, en weet dat je heel goed weet waar ik het over had. En ik houd er niet van als je dan doet alsof je het niet weet. Dan kan ik beter gewoon een rondje ga lopen voor ik boos word" Nu begreep ik het. 'Sorry.' Verontschuldig ik mezelf een beetjes. 'Het is de macht der gewoonte zo hoor ik meestal tenzei ik het niet wilt horen..' Zeg ik dan. Ik voelde een kleine schaamte.
    'Als het over die besjes van net gaat ik deel gewoon vaak en het is niet bapaalt aardig als ik met handen vol besjes loop en ik jou niets geef of wel soms?' Zeg ik. Ik dacht dat het daar over ging.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    Ik slaak een diepe, maar slechts lichtjes geïrriteerde zucht. "Jadelynn Komop" zeg ik. Ik schud mijn hoofd weer. "Weetje laat maar. Ik ga even lopen ik spreek je later wel weer" Hoofdschuddend loop ik langs Jadelynn weg, terug naar de bloementuin. Ik weet gewoon zeker dat zij ook weet dat wat er tussen ons speelde daarnet, niet normaal is vergeleken met gister. Geïrriteerd steek ik nog een sigaret op en inhaleer diep. "rustig aan straks stik je nog"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Moet ze achter Elliott aangaan of niet?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Kan is wat jij wilt]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Dan gaat ze achter hem aan maar wat moet ze doen of zeggen om hem niet te irriteren?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [weet ik niet haha, verzin gewoon wat en dan zien we vanzelf wel wat er gebeurt ;)]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [*leest post opnieuw van Elliott.* mag het zo zijn dat hij stik ofzo in die sigaret en dat ze hem red aangezien ze toch naar binnen wou?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jadelynn Sophie Bright
    Oké ik wou niet eindigen in een ruzie. Ik haatte eindigen in een ruzie. Ik loop hem achterna aangezien ik ook dan weer terug moet. Ik had geen zin om alleen in het bos te zitten. 'Elliott wacht.' Zeg ik dan ik sta weer voor hem en ik ruik de rook, maar ik trek het me er niets van aan. 'Oke Sorry. Het verschil tussen gisteren engageert is vrij groot, maar de directeur had me gevraagd of ik misschien opnieuw kon beginnen. Je weet wel. Een schone lei. Ik zou opnieuw beginnen alsof ik nog nooit met je gepraat zou hebben. Alsof ik nieuw was zoals de directeur zei. Dan kon ik "opnieuw" beginnen. Sorry.' Zeg ik dan. Ik kon natuurlijk ook gewoon de normale mij tegen hem zijn, maar dat was geen goed idee. Ik keek hem een beetje ongemakkelijk aan. Ik probeerde alleen maar wat aardiger te zijn.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    "Oke Sorry. Het verschil tussen gisteren engageert is vrij groot, maar de directeur had me gevraagd of ik misschien opnieuw kon beginnen. Je weet wel. Een schone lei. Ik zou opnieuw beginnen alsof ik nog nooit met je gepraat zou hebben. Alsof ik nieuw was zoals de directeur zei. Dan kon ik "opnieuw" beginnen. Sorry" Zegt Jadelynn. Ik haal mijn wenkbrouwen op. "Ook leuk dat ik dan even op de hoogte word gesteld"zeg ik. "Een normaal persoon zou heel erg wantrouwig zijn, zoals je vandaag gedaan heb vergeleke met gister. Mazzel dat ik zulke dingen niet snel denk" Ik zucht even. "luister. Jadelynn. Ik heb geen zin in ruzie, niet alweer. Maar wees dan iniedergeval eerlijk tegen mij. Ik houd er niet van om voor de gek gehouden te worden, en dat heb je wel gedaan, de afgelopen drie keer dat ik je om de waarheid vroeg..."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jadelynn Sophie Bright
    "Ook leuk dat ik dan even op de hoogte word gesteld" Zegt hij. Ik kijk daardoor schuldig naar mijn voeten. "Een normaal persoon zou heel erg wantrouwig zijn, zoals je vandaag gedaan heb vergeleke met gister. Mazzel dat ik zulke dingen niet snel denk" Huj zucht even. "luister. Jadelynn. Ik heb geen zin in ruzie, niet alweer. Maar wees dan iniedergeval eerlijk tegen mij. Ik houd er niet van om voor de gek gehouden te worden, en dat heb je wel gedaan, de afgelopen drie keer dat ik je om de waarheid vroeg..." Ik kijk wchuldig naar hem op. Het viel me ook op dat hij me Jadelynn noemde inplaats van Jade. 'Sorry. Ik hoorde je het meteen te vertellen. Vergeef je me?' Verontschuldig ik mezelf.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rachelle 'Rae' Lemmons.
    "Je hebt in elk geval een leuke avond gehad" zegt hij dan met een grijns en ik bloos lichtjes. "Just having fun as always." zeg ik er dan tegen en grijns ook even.
    Aiden, we waren samen na drie jaar. Hij had het blijkbaar drie jaar lang verborgen weten te houden en ik beet even op mijn lip terwijl ik weer wat at. "Jij wist het eh van hem?" vroeg ik toen en schudde mijn hoofd even terwijl ik zachtjes lachte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.