• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt *
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze *
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten *
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen

    *: Sommige leraren moeten hier langs de rijen lopen voor orde en de tafels dekken.
    Ochtend: Sophie Whites en Maxwell Scott
    Pauze/Middag: Jadelynn Bright en Elliott Stephens.
    Avond: Nathan Miller en Maxwell Scott.
    [Dit veranderd Per Dag, maar als er een nieuwe dag aanbreekt verander ik het ook wel (:]



    Topic 3:
    Het is avond en de meeste zitten in de tuin. Het is rond de 22:30

    1e les is begonnen. Iedereen naar GYM!!!

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 21:21 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jadelynn Sophie Bright
    "Zijn dat weer van die vage vrouwen fantasieën?" Ik kijk nog steeds dromerig voor me uit terwijl ik me het probeer in te beelden. 'Nee.' Begin ik wat zachter. ''Maar geef toe als je het je voor zou kunnen zien zou het er echt geweldiguitzien denk je niet.' Zeg ik. Nu voel ik zijn warme lichaam achter me waardoor ik meteen recht laat staan. Hij stond nu achter me dus hij kon mijn lichtrode wangen niet zien gelukkig. Ik had het helemaal niet door gehad


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (moeten ze zo naar de les??)


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Elliott Stephens
    Ik grinnik even. "Misschien" antwoord ik op Jade. "Veel maakt het me niet uit. Dat zijn meer van die stelletjes-dingen en ik ben single" Ik laat een zacht grinnikje horen. "Nu ik nog single ben houd ik me bezig met sneeuwpoppen, decoratie van de kerstboom en vervelende kinders inpeperen" Er beginnen pret lichtjes in mijn ogen te schijnen. Ja ik vond het leuk. Ik vond de wintermaanden, ondanks de kou, altijd wel top. veel gezelliger op de een of andere manier.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jadelynn Sophie Bright
    "Veel maakt het me niet uit. Dat zijn meer van die stelletjes-dingen en ik ben single" Hij laat een zacht grinnikje horen. "Nu ik nog single ben houd ik me bezig met sneeuwpoppen, decoratie van de kerstboom en vervelende kinders inpeperen" Hij had de glinsteringin zijn ogen. 'Dat is waar.' Geef ik toe. Dan bedenk ik me wat ik altijd wat ik met kerst doe. 'Ik versier meestal ook de boom en vooral met kerstavond maak ik het lekkerste eten wat er is.' Zeg ik terwijl mijn ogen beginnen te glinsteren. Dit was werkelijk prachtig, maar ik begreep niet dat ik het nu opeens wel kon vinden met Elliott.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    "De boom versieren is het leukste wat er is" zeg ik knikkend. "Maar dat is nog ver weg. Laten we ons maar eerst concentrern op de komende weken nietwaar?" Ik haal mijn wenkbrouwen even kort op, bijna als een wenkbrouw wiebel en glimlach dan. Ik moest dat iniedergeval doen. Ik moest me bijna door elke dag slepen. De eenzaamheid waarmee ik opsta heeft bijna zijn hoogtepunt berijkt. Dusty steekt zijn op uit mijn vestzak, gaapt, rekt zich uit, kruipt vervolgens uit mijjn zak om in mijn nek te gaan liggen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jadelynn Sophie Bright
    "De boom versieren is het leukste wat er is" zegt hij knikkend. Ik knik net als hem aangezien het cht het leukste is. "Maar dat is nog ver weg. Laten we ons maar eerst concentreren op de komende weken nietwaar?" Hij trekt zijn wenkbrauwen op wat eruitziet als een wenkbrauwwiebel. Ik grinnik er zachtjes om. Ik zie Dusty, de wezel van Elliot, uit elliotts zak kruipen die zich erna uitrekt en dan in de nek gaat liggen van Elliott. Dusty was eigelijk een onwijs schattig diertje. 'Ja je hebt gelijk.' Geef ik toe. 'De eerste weken zijn altijd de moeilijkste aangezien de meeste alles opnieuw moeten leren. We lopen langzaam door en komen uit bij het prachtige bos. Afgezien van de rozen vond ik dit ook prachtig. Dit was namelijk de plek waar ik me altijd thuisvoelde. Dit bos was ook uitgestrekt over kilometers lang en er leefde ook nog dieren. Natuurlijk niet de vleeseters, maar herten en konijnen dat soort dieren. Dit was altijd waar ik lesgaf.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [het is nog altijd een fret (cat)]

    Elliott Stephens
    We lopen door naar het bos, en daar heb ik al snel door dat ik niet weet wat ik moet zeggen. Het is ook best vreemd dat Jadelynn en ik nu ineens wel normaal met elkaar om kunnen gaan. Dusty kruipt van mijn nek en begint bij de vloer rond te snuffelen. Vanuit mijn ooghoeken kijk ik stiekem naar Jadelynn. Het is een knappe vrouw. Dat heb ik ook nooit ontkent. Ik kijk weer terug. "Dusty, doe dat eens even ergens beschut." zeg ik streng. Dusty kijkt me woest aan en duikt dan achter een boom. "Als ik moet, dan moet ik toch echt!" denkt hij boos. Ik glimlach even en loop dan door.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    (Ishet tijd voor de les? Want ik ben wel een beetje klaar met ontbijten.......)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ja het is tijd voor de les. Sorry washet even vergeten :P sorry ik wist dat het een fret was.]
    Jadelynn Sophie Bright
    Als ik Dusty op de grond zie denk ik eigelijk dat hij actief is, maar uiteindelijk merk ik dat hij eigelijk moet. We waren nu al wat dieper in het bos, maar dat maakte alles alleen maar mooier. Je zag konijnen rondspringen wasberen en mollen zelfs herten waardoor ik zoals elke keer mijn ogen weer uitkeek. Ik draai me om naar Elliott aangezien hij nog steeds achter me loopt. Ik snuif even de heerlijke frisse, maar zoete geur op van het bos. Het bos stond prachtig in bloei en ik zie aan de zijkant een paar bessen groeien die ik herken. Ik pluk zo onopvallend en neem er een in mijn mond. Heerlijk. Ik kijk elliott weer aan. 'Moet je proeven ze zijn heerlijk.' Zeg ik als ik hem een klein beetje bessen aangeef. De rest stop ik een voor een in mijn mond.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens.
    Ik neem een besje in mijn mond. "Heerlijk" zeg ik dan voor ik ze een voor een begin op te eten. Vervolgens pak ik zachtjes Jadelynn's pols vast en trek er zachtjes aan zodat ze me kan aankijken. "Kun jij je me misschien vertellen waar we mee bezig zijn?" vraag ik zacht. We weten beiden dat het vreemd is dat we ineens wel zo goed kunnen opschieten, goed kunnen praten. Ineens maakt ze cakepops voor me, geeft ze me overheerlijke besjes om te eten.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Maddison Aoife Livingstone
    Met Raven aan mijn zei loop ik de eetzaal uit. Ik had heerlijk gegeten, een beetje veel, maar heerlijk. Ik zucht even als ik besef dat ik verdwaald ben. We hadden binnen les toch? Ik zucht weer en kijk Raven aan. 'Wat denk jij ervan?' Ze zucht en kijkt even rond. 'Volg mij.' Is alles wat ze te zeggen heeft en ik loop haar achterna. Ik loop een ruimte binnen en kijk even rond. "Hallo." Zeg ik en stap naar binnen. Ik kijk Raven even weer aan. 'mensen hier zijn mentaal niet heel erg sterk.' Zegt ze en gaat liggen. 'Raven dat mag niet.' Zeg ik streng en til haar op. Ik wou niet weg gestuurd worden ofzo. Dat leek me ook niet zo leuk. Nu was het wachten op de leraar.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jadelynn Sophie Bright
    Ik eet net mijn laatste besje op als ik opeens een hand om mijn pols voel. Ik kijk hem erdoor aan. "Kun jij je me misschien vertellen waar we mee bezig zijn?" Zegt hij zacht. Ik kijk hem niet begrijpend aan. Ik begreep niet wat hij bedoelde. Elliott was een leuke jongen natuurlijk, maar ik voelde tot nu toe niet echt wat voor hem. 'Volgens mij zijn we door het bos aan het lopen of begrijp ik je vraag gewoon verkeerd?' Vraag ik hem dan terug. We deden toch niets verkeerd of wel? Ik kijk hem recht in de ogen aan. Niet dat het extra nut zou hebben ofzo. Zo liet ik hem zien dat ik het meende en het echt niet snapte.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    "Volgens mij zijn we door het bos aan het lopen of begrijp ik je vraag gewoon verkeerd?" Ik zucht zacht en schud mijn hoofd. Ik glimlach even terug en geef dan een klopje op Jadelynn haar schouder. "Ik spreek je later wel" Ik begin weer terug te lopen, voor ik weer eventjes stop. "Houd het vest maar voor vandaag" zeg ik met een korte glimlach en begin weer richting de school te lopen en geef een schel, kort fluitje dat Dusty weer terug moet komen bij mij.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jadelynn Sophie Bright
    "Ik spreek je later wel" En hij begint weer terug te lopen "Houd het vest maar voor vandaag" ik hij hem bedust aan. Dan loop ik hem versnelt aan. Ik hou hem tegen. Nu wou ik weten wat er aan de hand was. 'Wat heb ik nu verkeerd gedaan. Waarom ga je opeens weg het was gezellig.' Zeg ik vragend. Ik begreep het niet. Ik keek hem aan. Ik moest toegeven dat hij echt knap was. Best wel erg knap, maar toch ik moest me er niet door laten afleiden.
    [Wat is er met Elli?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    "Wat heb ik nu verkeerd gedaan. Waarom ga je opeens weg het was gezellig." Zegt Jadelynn. Ik glimlach even en leg mijn hand op haar hoofd en woel even door haar haren. "Niks aan de hand" antwoord ik. Ik glimlach even. "Ik houd gewoon niet van het bos" zeg ik. Ik voel Dusty's ogen branden omdat het niet waar is. Maar zij kan niet ontkennen dat dit niet vreemd is, en dat doet ze wel en daar houd ik niet van


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]