• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 19:47 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Julio Martinéz
    "Dat kan ik niet ontkennen" Zucht ik. In tweestrijd met mezelf. De ene kant zegt me dat ik haar gewoon moet vertellen dat ik waarschijnlijk een paar dagen niet meer kan dansen, de andere kant zegt dat ze dat zelf ook wel kan concluderen. De ene kant zegt dat ik moet vertellen hoe erg ik daar mee zit, hoe bang ik ben voor de mannen, hoe zwak ik me voel omdat ik weet dat ik gebroken ga worden. Maar dat ik zo lang mogelijk volhoud. De reden mag ik dan weer niet vertellen, want dan gaat ze zich schuldig voelen. De andere kant zegt dat dat haar alleen maar pijn doet, en dat wil ik natuurlijk niet. "Maar wel dat het erger is als wanneer jij gewond bent"


    Eleadora Amora Alonso

    Het was stil, maar Eleadora wist waar Julio over na dacht. Ze kende hem maar al te goed en wist waar hij over dacht, over zijn rug en over het dansen, en dit was echter een vraag die ook bij Eleadora door haar hoofd spookten. Stel dat ze nooit meer konden dansen, alleen maar door deze nachtmerrie hier, hun droom niet meer waar konden maken en ze waarschijnlijk in een winkel moest gaan werken. Ze sloeg een zuchtje. "Ik weet waar je mee zit Julio, en ik denk het zelfde. Stel dat we, of nou ja jij, niet meer zou kunnen dansen..." zei ze zachtjes terwijl ze hem aankeek en zachtjes met haar duim over de palm van zijn hand wreef.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Leslie Day
    Waarom komt hij nou niet bij? Ik schud aan zijn schouder en pak dan gewoon nog een beker water. 'Wakker worden,' zeg ik nog een keer. En ok gooi weer water in zijn gezicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    Ineens komt er een vlaag kou die de dansende vlekken bevriest, en tenslotte laat hij ze samen met de rest van het eindeloos zwart oplossen, verdwijnen. De witte flitsen komen in hun plaats.. Maar ze blijven minder lang als het duister. Maken plaats voor beelden die mijn ogen binnen willen komen, zodat ik weer kan zien. Kan voelen dat mijn gezicht nat is, dat ik op een koude grond lig. Me laten herinneren dat ik Leslie naar de slaapzaal moest krijgen, en aangezien ik niet eens weet waar ik ben me laten hopen dat ze zelf naar de slaapzaal is gegaan. Maar als ik de beelden goed doorkrijg besef ik ook wat ik zie en verbind ik mijn natte gezicht -die overigens ook pijn doet- aan Leslie. En hoewel ik geen andere verklaring kan bedenken geloof ik niet dat Leslie dit gedaan heeft. Hoe dan ook, ze zal wel denken dat ik zwak ben omdat ik dom voor me uit lig te staren, dus probeer ik half overeind te gaan zitten. Mijn stem te vinden. Maar ik weet nu al dat ze bijna alles met me kan doen.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 9:57 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Julio Martinéz
    Hoe kan Eleadora mijn gedachten lezen? Oké wacht.. laten we het realistischer houden. Hoe kan ze weten waar ik aan denk? Het zou niet moeilijk moeten zijn - waar kan ik ook anders aan denken? Aan thuis? Liever niet. Aan de goede momenten vroeger in Spanje, zodat ik me nu alleen nog maar slechter voel? Aan de slechte momenten, zodat ik dit hier nog als goed ga zien? Nee, allemaal niks. En aangezien mijn leven (hier) vooral uit dans (en Eleadora) bestaat, en ik hier nu met een halfdode rug lig, is het niet zo moeilijk. Maar toch is dit niks om me druk over te maken. Waar Eleadora mee komt is erger. Stel dat de mannen teveel plezier hadden in het martelen, en ze mijn rug verminkt hebben? Dat ik nooit meer Eleadora's danspartner kan zijn? Zij komt er wel, ook zonder mij. Ze heeft het al bewezen.. Die wedstrijden winnen zonder mij.. Maar ik.. ik zou het niet aankunnen. Niet meer dansen. Laat staan zonder Eleadora.. Dus het enige wat ik kan hopen is dat de mannen beseffen -hoe ego het ook klinkt- dat ze me hier niet voor niks naartoe gehaald hebben. Dat ze heel wat verliezen als ze mijn hele rug verminkt hebhen. Dus ik hoop, ik hoop echt dat ze mijn rug zo beschadigd hebben dat hij nog hersteld kan worden - in zijn oude staat. Voor ik dat zeker weet krijgen de mannen me niet tam - als mijn rug onherstelbaar is zal ik doods worden, kapot gaan. Gebroken zijn. Als mijn rug nog te herstellen valt wil ik tegen de beste genezing best doen wat ze zeggen, braaf zijn enzo. Zolang ik maar kan dansen. Dat heb ik me nu wel beseft. En ik denk dat dat hun bedoeling was.
    Dit alles heb ik me in enkele seconden bedacht. Niet alleen dat. Ook dat ik geen weerwoord heb voor Eleadora. Dus besluit ik eerlijk te zijn. "Dan ga ik helemaal kapot"

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 10:20 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Eindelijk, hij komt weer bij en knippert met zijn ogen. Ik pak een handdoek en veeg zijn gezicht droog. Hij is half overeind gekomen. 'Klootzak,' zeg ik. 'Teringleier. Ik haat je.' en ik kijk hem gefrustreerd aan. En ook kwaad.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik had de post erboven wel gezien maar niet gelezen :Y) dus ik had niet eens door dat het Julio was :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    Gelukkig ben ik niet echt verdwaasd en kom ik nu heel snel weer met mijn hele hoofd terug in de situatie. "Waarom heb je me dan hierheen gebracht?" Zeg ik bot, maar rustig. Alsof ik de hele logica mis. Wat ook zo is.. Ik hoop alleen dat ze me niks aan gaat doen en dat het hele martelen en mezelf in gevaar brengen het antwoord waard was.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik kijk kwaad naar hem en draai met mijn rug naar hem toe. Draai je vijand nooit de rug toe. Ik draai gelijk weer terug. 'Omdat je er nogal zielig en zwak uit zag,' bijt ik hem toe. Ik ga tegen de muur op een afstandje van hem zitten. 'Klootzak,' zeg ik nog een keer tegen hem. Ik heb nu al spijt dat ik hem geholpen heb.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora staarde naar het plafond, terwijl Julio's woorden door haar heen spookten, en in een klap werd het té veel en barste ze in tranen uit. Ze draaide zich op haar zij met haar rug naar hem toe, niet willend dat hij zag hoe ze lag te huilen als een klein en hulpeloos kind. De tranen gleden over haar wangen naar beneden en lieten kleine plasjes achter op het matras. Ookal zei hij van niet, had hij haar verteld dat het niet haar schuld was, zo voelde het wel. Een grote last op haar schouders, een soort van verantwoording die ze voelde voor dit alles maar vooral voor hem.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Naomi Micheal
    Ik kijk hem bezorgt aan. 'n ik iets voor je doen iets voor je halen, wat dan ook?' vraag ik dan aan hem, het doet me pijn hem zo te zijn, ookal is het mijn eigen schuld. Weer geef ik hem een kort kneepje en hou zijn hand stevig vast.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Nee.' Ik had gedacht dat ik het niet hardop zou zeggen, maar toch komt het er hees en zacht uit. Mijn longen branden. Ik hap even naar adem en blijf dan weer rustig liggen omdat het pijn veroorzaakt. Ik slik, wat ook moeizaam gaat. 'Pijnstillers,' breng ik uit. Misschien dat het helpt. Dat hoop ik tenminste.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Marcell/Man
    "Nooit gedacht dat je zo sociaal tegen me zou zijn" Zeg ik bot. Ze werkt echt nóóit mee, en ergens begin ik ook wel te snappen waarom mijn Collega's voortdurend zo bot tegen haar waren. Maar ik kan het zelf niet. Denk ik.

    Julio Martinéz
    Eleadoras verdriet doet me heel veel pijn, en doordat we er zo over gepraat hebben dringt het ineens tot me door. Ik kan de komende dagen niet dansen, maar ik kan hier ook niet weg. Hier, waar ik dansen juist zo hard nodig heb om te overleven.. En opeens voel ik tranen opwellen in mijn ogen. Ik huil zowat nooit. Maar nu.. Ik onderdruk ze dan wel, maar ik word steeds verdrietiger en hoop dat Eleadora niet merkt dat er dan toch een traan uit mijn ooghoek ontsnapt.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal
    Ik knik en sta op en laat zijn hand los en loop de kamer uit, richting de badkamer en al snel ben ik er en pak wat pijnstillers en loop terug en zie dan een paar mannen en ga een andere gang in, net optijd. Als ik het hoekje om kijk zijn ze weg en loop ik verder als ik dan een hand om me pols vroeg. 'Niet zo snel.' hoor ik dan een man zeggen en draai me een stukje om en zie dezelfde mannen van net staan en ze kijken me stom grijnzend aan. Ik probeer los te komen, wat moeilijk gaat, maar uiteindelijk lukt het toch en ren dan snel weg en hoor ze achter me aankomen, als ik denk dat ik ze heb afgeschud en geen voetstappen meer achter me hoor loop ik snel terug naar de kamer en ga weer naast Ian zitten, nog een beetje buitenadem en geef hem meteen 2 pijnstillers.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 11:49 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Hij is bot tegen me. En eigenlijk heb ik zin om hem te slaan, hij kan nu toch niet tegenwerken. 'Je hoeft er ook niet aan te gaan wennen,' zeg ik kwaad. Ik kijk hem met vernauwde ogen aan. 'Het was puur eigenbelang. Als er mannen waren geweest die me gezien hadden bij jou, en jij bent bewusteloos, zouden ze denken dat ik het gedaan zou hebben. En raadt eens wat er dan met mij gebeurt? Precies, ik word dan gestraft. En raadt nog eens, geen haar op mijn hoofd die dat wil.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Nee, Eleadora kon níet stoppen met huilen, en ergens was ze dat ook niet van plan. Haar schouders schokte op en neer bij elke snik die ze liet, en haar onderlip was hevig aan het trillen. Eleadora sloeg haar armen om haar eigen middel en trok haar knieën op terwijl ze haar hoofd kantelden en deze verborg in het kussen om het geluid van haar verdriet te dempen. Langzaam haalde Eleadora een arm weg en zocht naar Julio's hand en vlocht haar vingers met een trillende hand door de zijne waarna ze zijn hand vast hield.


    The expert in anything, was once a beginner.