• De titel moet zijn We're stuck on Easter Island

    Een vriendengroep gaat op vakantie naar Chili, maar onderweg word hun vliegtuig gekaapt. Iedereen moet uit het vliegtui springen, anders worden ze neergeschoten. De mensen stranden op Paaseiland, waar te weinig eten niet het enige is waar ze zich zorgen over moeten maken. Want er dwalen geesten rond, en de beroemde beelden zijn niet altijd zo normaal.....


    -Schrijf niet teveel voor een ander, tenzij je daar toestemming voor hebt.
    -schrijf met lees en ademhalings tekens.
    -als ik niet aanwezig ben op deze rpg moet tegene met de laatste post het nieuwe topic openen.
    -geen ruzie maken off-topic.
    - als je iets zegt wat niet bij de rpg hoort, doe dat dan tussen haakjes ()[]{}
    -Je mag fantasie gaven hebben, zoals geesten zien of aura's.


    als je een nog rol wilt maken, klik dan hier

    Rollen:

    Meisjes
    -Alexa Esmee Bailey~vriendengroep-Mismi
    -Keniya Jazmyn Yuo~vriendengroep-PainEnds
    -Ann Maho~vriendengroep-CatEyes
    -Eleonora Deborah Fay Cole~Vrienden groep- JustMx1D
    -Yayani Jefferson~tourist-General
    -Kate Skye Woods~vriendengroep-HurtedHeart
    -Rachel Pennyworth~Stewardes-Avengers
    -April Justice~woont op het nabij gelegen Pinkstereiland-RememberYoux



    Jongens
    -Alex Connor~tourist-Mismi
    -Thomas Henglinston~tourist-Nyan
    -Gereserveerd door Pineaples
    -Jason Samuel Green~woont al op het eiland- JustMx1D

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 8:20 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Alexa Esmee Bailey
    Ik luister maar half mee en dwaal weer af in gedachte. Normaal was ik wel van het praten.. Ik kijk weer even vanuit mijn ooghoeken naar Jason en dan kijk ik even naar Eleonora die aandachtig luisterd naar Jason. "Ik ga maar even mijn koffers pakken, voordat die zo nog weg spoelen" zeg ik dan en ik glimlach even en draai me om. Ik loop weg van ze en loop naar de plek waar ik mijn koffers had gezien. Ik pak er een en bgin die over het strand heen te slepen.

    Eleonora
    'IK GA MEEE!!!' gil ik. Ik ben echt Happy. Ik ren lachend achter haar aan. Ik sleep mijn koffer mee die half op het land ligt en half nog in het water. Ik trek dat ding omhoog waarmee ik hem kan rollen en rol hem op het strand. Als ik hem zo ver heb al ik wil open ik hem en kijk of alles er nog in zit. Jep.

    Jason
    'Ik ga je helpen' zeg ik tegen mezelf. Met je bedoelde ik Alexa. Ik ren naar haar toe. Ze had hem al een beetje mee gesleept. 'Moet ik je helpen?' vraag ik terwijl ik mee begin te slepen.


    Do what people say you can't.

    Alexa Esmee Bailey
    "Moet ik je helpen?" hoor ik dan Jason zeggen en ik draai me om en kijk meteen in zijn ogen. Hij heeft de koffer al vast en wacht waarschijnlijk tot ik weer verder ga lopen. Ik knik even en glimlach dan "graag". En ik loop weer verder.

    {ik ga, ben morgen om half 1 uit dus dan ben ik er weer =) doeiii}


    Do what people say you can't.

    [ik ben er morgen niet ;) heb een bbq bij een vriendin :p]

    Rachel Pennyworth

    Stil loop ik achter Alexa en Jason aan, omdat mijn koffers in het ruim van de stewardessen zitten heb ik niks bij me. Wat betekent dat ik iemand anders zijn koffer moet pakken, hoewel de gedachte om te stelen van een dode me vreselijk lijkt is het toch mijn enigste hoop. Wie weet hoelang we hier nog zitten, we hebben alle spullen nodig. ´We kunnen het beste alle koffers het water uit halen voordat we verdergaan, misschien zit er iets bruikbaars in´ zeg ik tegen niemand in het bijzonder. Zoekend kijk ik even rond totdat ik een kleine, Roze koffer zie liggen. Snel loop ik erna toe en vis hem uit het water..


    Trust me. I'm the doctor

    April
    'Oh bedankt Thomas!' zeg ik. In een opwelling geef ik hem een knuffel.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Thomas Henglinston
    'Oh bedankt Thomas!' zei ze en haf me een knuffel.Ik was het niet gewoon,een knuffel krijgen van een meisje."Euhm,graag gedaan?"zei ik wat verbaast.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    April Justice
    'Euhm, graag gedaan?' zei hij verbaasd. Ik glimlach even. 'Sorry als het je afschrok.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Thomas Henglinston
    Ze glimlachte even'Sorry als het je afschrok.' zei ze dan.Ik krabte even mijn achterhoofd."Het is niets,het gebeurt niet vaak dat ik geknuffeld word door een meisje."zei ik dan

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 20:53 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    April Justice
    Ik lach even. 'Ik ben het afgelopen jaar door niemand meer geknuffeld.' zeg ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Thomas Henglinston
    Ze lachtte even 'Ik ben het afgelopen jaar door niemand meer geknuffeld.'zei ze dan en ik keek even naar de grond.Ze moest zich vast aleen gevoeld hebben."Als je iemand wil knuffelen,mag je dat bij mij wel doen hoor,maar ik ben niet goed daarin."mompelde ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    April Justice
    'Ahw, geeft niet hoor! Ik leer het je wel.' zeg ik terwijl ik mijn tong uitstak. Ik spring op hem en hij vangt me op, en ik lach, ik lach sinds ik blind ben geworden. 'Weet je, ik heb niet meer gelachen sinds ik blind ben geworden.' zei ik zacht.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Thomas Henglinston
    'Ahw, geeft niet hoor! Ik leer het je wel."zei ze en stak haar tong uit.Plotseling springt ze op me en kan ik haar juist op tijd opvangen.En April begint te lachen 'Weet je, ik heb niet meer gelachen sinds ik blind ben geworden.'zei ze dan."Hoe ben je eingelijk blind geworden?"vroeg ik haar dan,ik lach eingelijk ook nooit vaak,maar toch alleen zijn en blind gerkaaken en dat dan nog eens overleven allemaal.Dat vind ik toch wel moedig van haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    April Justice
    'Ik ben blind geworden door de jacht. Ik jaagde op een aap die op pinkstereiland, sprong door de bomen , maar een tak raakte me vol in mijn ogen, en sinds dien ben ik blind. Het eiland heeft me geleerd te zien met mijn gevoel. Daar komt het aardesturen ook vandaan.' zei ik. 'En hoe zijn jullie precies op dit eiland terecht gekomen?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.