• De titel moet zijn We're stuck on Easter Island

    Een vriendengroep gaat op vakantie naar Chili, maar onderweg word hun vliegtuig gekaapt. Iedereen moet uit het vliegtui springen, anders worden ze neergeschoten. De mensen stranden op Paaseiland, waar te weinig eten niet het enige is waar ze zich zorgen over moeten maken. Want er dwalen geesten rond, en de beroemde beelden zijn niet altijd zo normaal.....


    -Schrijf niet teveel voor een ander, tenzij je daar toestemming voor hebt.
    -schrijf met lees en ademhalings tekens.
    -als ik niet aanwezig ben op deze rpg moet tegene met de laatste post het nieuwe topic openen.
    -geen ruzie maken off-topic.
    - als je iets zegt wat niet bij de rpg hoort, doe dat dan tussen haakjes ()[]{}
    -Je mag fantasie gaven hebben, zoals geesten zien of aura's.


    als je een nog rol wilt maken, klik dan hier

    Rollen:

    Meisjes
    -Alexa Esmee Bailey~vriendengroep-Mismi
    -Keniya Jazmyn Yuo~vriendengroep-PainEnds
    -Ann Maho~vriendengroep-CatEyes
    -Eleonora Deborah Fay Cole~Vrienden groep- JustMx1D
    -Yayani Jefferson~tourist-General
    -Kate Skye Woods~vriendengroep-HurtedHeart
    -Rachel Pennyworth~Stewardes-Avengers
    -April Justice~woont op het nabij gelegen Pinkstereiland-RememberYoux



    Jongens
    -Alex Connor~tourist-Mismi
    -Thomas Henglinston~tourist-Nyan
    -Gereserveerd door Pineaples
    -Jason Samuel Green~woont al op het eiland- JustMx1D

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 8:20 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    April
    'Er zijn daar geen mensen, alleen de paaseiland beelden.' zei hij. Mijn blik verstarde. 'Ze voelen als mensen.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Thomas Henglinston
    "Is er iets?"vroeg ik haar dan aangezien haar gezichts uitdrukking een soort van geschrokken leek.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (wat kan Ann doen?)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [al mijn personages zijn nu bezet xD misschien maak ik zo nog wel even een jongen aan =)]

    (Thomas is vrij ann kan zich in het gesprek mengen :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rachel Pennyworth

    Met een zucht draai ik me om, kon niemand zien dat ik wat tijd nodig had. "wat wil je?" mompel ik door mijn tranen heen en doe mijn uiterste best om niet te gaan snikken. "wat wil je van me, ik heb net mijn vriendin verloren. Ik heb een mes tegen mijn keel gehad, ik ben uit een vliegtuig gesprongen, ik ben gestrand en ik zit oPgescheept met een paar gekken die magische krachten hebben!" ondertussen neemt mijn verdriet het alweer over van mijn irritatiatie En faal ik om mijn gehuil tegen te houden. Huilend laat ik mezelf in de armen vallen van Alex. "ik wi- wil naar huis."


    [meng Ann anders in het gesprek tussen April en Thomas? Ze hebben het over die beelden en Ann kon de auras zien toch? Misschien dat ze daar iets over kan zeggen (: ]

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 22:09 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Alex Connor
    Ik laat haar uitrazen en daarna valt ze huilend in mijn armen. "Ik wi- wil naar huis" zegt ze dan snikkend. "Ik weet het. Wij willen ook naar huis" zeg ik dan. Waarschijnlijk zullen al onze ouders denken dat wij het ook niet overleefd hebben. Voor hetzelfde geld vliegt het vliegtuig een of ander gebouw in en denken ze dat we er nog in zaten en dat we dan dood zijn. Ik zucht even. "Ik weet dat het moeilijk is, maar ik voel me verantwoordelijk voor al die kinderen. Wij zijn de enige volwassen hier voorzover ik kan zien. De meeste zien er jonger uit dan 18" en ik kijk even om naar de groep.

    [nieuw personage aangemaakt =) hij staat in het rollentopic]

    Ann

    Een jongen en meisje praate over de beelden . ' ze hebben aura's. Pikzwarte aura's'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [goedemorgen]

    (hoi

    Sammie (kat) heeft me gekrabt...
    Nweh)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [auch.. ik heb een beetje spierpijn van zondag xD voor het eerst in 4 weken weer paard gereden haha xD]

    (oke :)
    Ik moet stofzuigen, en daarna ga weer schrijven, dus......)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [ik moet zo weer richting stal xD]

    April
    'De beelden voelen als mensen aan. Ik kan voelen of er een dier, ding of mens in mijn buurt is. En de beelden voelen als mensen.' zei ik tegen Thomas. Ik probeerde om er ééntje de grond in te drukken, maar het lukte niet. 'Ik kan ze niet besturen!' zei ik paniekerig. Dit voelde niet goed.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.