• De titel moet zijn We're stuck on Easter Island

    Een vriendengroep gaat op vakantie naar Chili, maar onderweg word hun vliegtuig gekaapt. Iedereen moet uit het vliegtui springen, anders worden ze neergeschoten. De mensen stranden op Paaseiland, waar te weinig eten niet het enige is waar ze zich zorgen over moeten maken. Want er dwalen geesten rond, en de beroemde beelden zijn niet altijd zo normaal.....


    -Schrijf niet teveel voor een ander, tenzij je daar toestemming voor hebt.
    -schrijf met lees en ademhalings tekens.
    -als ik niet aanwezig ben op deze rpg moet tegene met de laatste post het nieuwe topic openen.
    -geen ruzie maken off-topic.
    - als je iets zegt wat niet bij de rpg hoort, doe dat dan tussen haakjes ()[]{}
    -Je mag fantasie gaven hebben, zoals geesten zien of aura's.


    als je een nog rol wilt maken, klik dan hier

    Rollen:

    Meisjes
    -Alexa Esmee Bailey~vriendengroep-Mismi
    -Keniya Jazmyn Yuo~vriendengroep-PainEnds
    -Ann Maho~vriendengroep-CatEyes
    -Eleonora Deborah Fay Cole~Vrienden groep- JustMx1D
    -Yayani Jefferson~tourist-General
    -Kate Skye Woods~vriendengroep-HurtedHeart
    -Rachel Pennyworth~Stewardes-Avengers
    -April Justice~woont op het nabij gelegen Pinkstereiland-RememberYoux



    Jongens
    -Alex Connor~tourist-Mismi
    -Thomas Henglinston~tourist-Nyan
    -Gereserveerd door Pineaples
    -Jason Samuel Green~woont al op het eiland- JustMx1D

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 8:20 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Alex Conner
    Rachel gaat door het lint als ze hoort dat ik geesten kan zien en met ze kan praten. "Ik hoop niet iedereen. En het is niet eng, niet meer in ieder geval" zeg ik dan. Ik kijk even naar April en zie tranen in der ogen staan. "Alles goed?" fluister ik tegen der zodat verder niemand het hoort.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 20:48 ]

    Thomas Henglinston
    "Geesten?... Heeft iedereen hier soms een gave die vreselijk eng is!"Hoorde ik de dame plots zeggen waardoor ik hun kant op ging."Gaves?"vroeg ik verbaast.Ik had geen gaves,ofja ik wilde er geen.Ik wou een normaal leven lijden,maar nu ik hier zit word dat moeilijk.Ik beet even op mijn lip en dacht toen aan mijn notaboekje die in mijn jaszak zat.Ik haalde hem uit maar,helaas,mijn blaadjes waren doorweekt.En mijn verhaal uitgevaagd.Een zucht verliet mijn lippen,fijn nu had ik niets om me te amuseren.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik ga lekker overal op reageren :P]
    April
    Er kwam nog een jongen aanlopen. Ik zuchtte. 'Gaves?' vroeg hij verbaasd. 'Ja, gaves.' beet ik hem toe. 'Ik ben zo'n freak die blind is maar je toch aan kan voelen en rotsblokken tevoorschijn kan toveren.' Ik draaide mijn hoofd naar hem toe. Ik besefte dat dat niet aardig was. Ik was een irritant kind met stemmingswisselingen. 'Ehm, sorry.' zeg ik blozend.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rachel Pennyworth

    Met grote ogen keek ik naar de mensen voor me, de mensen met 'gaves' zoals ze het noemden. De een kon aura's zien, de ander kon aardsturen en een ander kon weer geesten zien. Nee. Dit hoefde ik allemaal niet mee te maken. "Jullie zijn gek" perste ik uit mijn mond terwijl ik mijn ogen waterig voelde worden, ik was hier alleen. Nicole kon ik nergens vinden en ik zat hier met een paar mensen die denken dat ze gaves hebben. "Ik ben weg hier, jullie zoeken het maar uit" stuk voor stuk keek ik ze nog een keer aan voordat ik me omdraaide en wegrende richting.. één van de beelden.

    [Een beetje drama, alsof ze nog niet genoeg hebben meegemaakt]


    Trust me. I'm the doctor

    Thomas Heglinston
    'Ja, gaves.' beet ze me toe.'Ik ben zo'n freak die blind is maar je toch aan kan voelen en rotsblokken tevoorschijn kan toveren.'zei ze en keek naar me,ofja ze was blind er richte haar hoofd naar me toe.'Ehm, sorry.'zei ze daarna en bloosde.Ik zuchtte"Is niets."zei ik dan maar ,ik was daarnet ook grof tegen haar geweest,dus vond ik het niet erg dat ze even zo deed.De stewardes begon te flippen en liep weg,fijn moet ze het zelf waar weten...

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 21:11 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alexa Esmee Bailey
    Ik kijk Rachel raar na. Alsof wij er wat aan konden doen dat we die gaves hadden.

    Alex connery
    "nou, zo gek zijn we niet" mompel ik nog maar ze rent al weg richting de beelden. Ik zucht even en loop achter Rachel aan. We konden maar beter allemaal bij elkaar blijven, het was al erg genoeg zo.

    {waar kan Eleonora of Jason op reageren =)}


    Do what people say you can't.

    April
    Ik voelde hoe één gestalte wegliep, naar nog een paar anderen, die vreemdgenoeg keurig in een rechte rij stonden en zich niet verroerden. 'Wie?' ze zeiden dat het Rachel was. Dat vond ik niet erg, die had me eng genoemd en bitchy tegen me gedaan. 'En wie staan daar zo keurig in een rij, die mensen waar ze naartoe loopt? Ze bewegen niet eens.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [alexa wil wel weer met Jason praten hoor =) en Eleonora kan dan misschien aan Alexa zien dat ze hem wel leuk vind haha xd yes she's gonna like Jason xd]

    {haha oke}


    Do what people say you can't.

    Jason Samuel Green
    Ik stap op het Alexa af. Terwijl ik naar haar toe loop bedenk ik me dat ik mijn kapmes nog aan mijn broek heb hangen. 'Ohja vergeten terug te leggen.' zeg ik. 'Ik hoorde jullie over gaves praten. Heb jij die ook?'


    Do what people say you can't.

    Thomas Henglinston
    'En wie staan daar zo keurig in een rij, die mensen waar ze naartoe loopt? Ze bewegen niet eens.' Hoorde ik April vragen en keek naar de kant waar die dame naartoe ging,het enige wat ik zag waren die enge beelden."Er zijn daar geen mensen,alleen de paaseiland beelden."mompelde ik en keek weer naar haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {nouuuuu moet weer gaan =( i hate school =( i'm back tomorrow}


    Do what people say you can't.

    Rachel Pennyworth

    Terwijl ik richting de beelden loop, komt datzelfde nare gevoel weer terug dat ik een tijd geleden ook voelde. Hetzelfde gevoel dat ik had toen een van de kapers naar de wc liep om vervolgens mijn haar te grijpen. Ik slikte even en keek toen over mijn schouder, veel overlevende waren er niet. "NICOLE" schreeuw ik nog een keer, in de hoop dat ik ergens haar blonde haren opeens zag. Maar het is tevergeefs, niemand reageert en snel loop ik weer verder als ik merk dat er iemand vlak achter mij loopt. Misschien kwam daar het vreemde gevoel vandaan, ik werd achtervolgd. "laat me met rust" vertel ik de persoon achter mij terwijl de tranen over mijn gezicht beginnen te stromen. Als ik nu nog iets zou zeggen, dan zou mijn stem breken en dat plezier doe ik ze niet aan. Ik begin nog sneller te lopen en eindig met rennen.


    Trust me. I'm the doctor

    Alexa Esmee Bailey
    Jason stapt weer op me af en ik sla mijn armen weer voor mijn buik. Hij heeft nog een kapmes aan zijn broek hangen "Ohja vergeten terug te leggen" zegt ie dan en ik glimlach even. "Ik hoorde jullie over gaves praten. Heb jij die ook?" vraagt hij aan mij. "Ehm, naja, ik kan heel goed emoties lezen als het ware" zeg ik dan en glimlach weer even.

    Alex Connor
    Ik loop naar Rachel toe. "heej wacht even!" roep ik naar der als ze door blijft rennen. Ik ga wat sneller lopen