• De titel moet zijn We're stuck on Easter Island

    Een vriendengroep gaat op vakantie naar Chili, maar onderweg word hun vliegtuig gekaapt. Iedereen moet uit het vliegtui springen, anders worden ze neergeschoten. De mensen stranden op Paaseiland, waar te weinig eten niet het enige is waar ze zich zorgen over moeten maken. Want er dwalen geesten rond, en de beroemde beelden zijn niet altijd zo normaal.....


    -Schrijf niet teveel voor een ander, tenzij je daar toestemming voor hebt.
    -schrijf met lees en ademhalings tekens.
    -als ik niet aanwezig ben op deze rpg moet tegene met de laatste post het nieuwe topic openen.
    -geen ruzie maken off-topic.
    - als je iets zegt wat niet bij de rpg hoort, doe dat dan tussen haakjes ()[]{}
    -Je mag fantasie gaven hebben, zoals geesten zien of aura's.


    als je een nog rol wilt maken, klik dan hier

    Rollen:

    Meisjes
    -Alexa Esmee Bailey~vriendengroep-Mismi
    -Keniya Jazmyn Yuo~vriendengroep-PainEnds
    -Ann Maho~vriendengroep-CatEyes
    -Eleonora Deborah Fay Cole~Vrienden groep- JustMx1D
    -Yayani Jefferson~tourist-General
    -Kate Skye Woods~vriendengroep-HurtedHeart
    -Rachel Pennyworth~Stewardes-Avengers
    -April Justice~woont op het nabij gelegen Pinkstereiland-RememberYoux



    Jongens
    -Alex Connor~tourist-Mismi
    -Thomas Henglinston~tourist-Nyan
    -Gereserveerd door Pineaples
    -Jason Samuel Green~woont al op het eiland- JustMx1D

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 8:20 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [Sorry, maar ik heb het deze week erg druk en volgende week gaat school weer beginnen, dus ik denk dat ik wat RPG's moet laten vallen]


    yeehh

    (oke)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    {halloooo}


    Do what people say you can't.

    Thomas Henglinston
    'De beelden voelen als mensen aan. Ik kan voelen of er een dier, ding of mens in mijn buurt is. En de beelden voelen als mensen.' zei ze en ik keek weer naar de beelden.Wat is er mis met die dingen?Het voelde ook aan alsof ze me bekeken,wat ik dus totaal niet graag heb.'Ik kan ze niet besturen!'Hoorde ik haar paniekerig zeggen en ik richte me weer op haar."Wat?!Het is toch steen ?"vroeg ik ongelovig en keek erweer naar.Dit is ongeloofelijk eng.Ik zit hier nog geen dach en heb al van de raarstedingen meegemaakt en gezien.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rachel Pennyworth

    Snikkend luisterde ik naar wat Alex te zeggen had "Ik weet dat het moeilijk is, maar ik voel me verantwoordelijk voor al die kinderen. Wij zijn de enige volwassen hier voorzover ik kan zien. De meeste zien er jonger uit dan 18" langzaam keek ik op van zijn schouder naar de rest van de overlevenden. Zelf had ik er nog niet op gelet, maar op het moment dat hij het zei begon ik mezelf ook verantwoordelijk te voelen. Mede door mijn leeftijd, maar ook door mijn baan als stewardess. Ik was verantwoordelijk voor deze mensen totdat ze hun eindbestemming bereikt hadden. "Je hebt gelijk" mompelde ik iets wat beschaamd en ging weer rechtop staan. Snel veegde ik mijn tranen weg, "Zullen we maar teruggaan dan? Ze hebben een plan nodig, en ik denk niet dat ze dat in deze drukte gaat lukken. Iemand moet hier de leiding nemen, en als volwassene" ik grinnikte even "stel ik voor dat wij dat doen"


    Trust me. I'm the doctor

    April
    'Het is steen! En ik ben ook niet meer te moe om het te besturen.' Ik raakte echt in paniek. De beelden waren eng, ik kon ze niet eens zien. 'Thomas?!' Ik voelde om me heen, aangezien ik zo in paniek was dat ik niks meer kon voelen. Ik struikelde over een stuk steen en viel in het zand. Ik jammerde. 'Auww! Ik zie niks meer!' mijn voeten waren het beste waarmee ik zicht kon hebben, en dus ook kon voelen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    {helluuww waar kan ik op reageren (A)}


    Do what people say you can't.

    Thomas Henglinson
    'Het is steen! En ik ben ook niet meer te moe om het te besturen.' zei ze,de paniek was te horen inn haar stem.'Thomas?!riep ze plots en taste in de lucht en struikelde over een stuk steen."April!"riep ik en ging naar haar toe.'Auww! Ik zie niks meer!'jammerde ze.Ik draaide haar op haar rug en nam haar armen vast om haar rechtop te helpen."gaat het?"vroeg ik haar ondertussen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    April
    'Gaat het?' vroeg Thomas me terwijl hij me rechtop probeerde te helpen. Een traan rolde over mijn wang. 'Ik zie echt niks meer. Mijn voeten waren het enigste waar ik het aan kon voelen, maar één is opengesneden door de steen.' Ik voelde voorzichtig aan mijn voet. Zo te voelen bloedde het flink. Er ging nog een traan over mijn wang. Voor het eerst voelde ik me écht heel erg blind. 'Heb je een EHBO doos mee?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Thomas Henglinston
    'Ik zie echt niks meer. Mijn voeten waren het enigste waar ik het aan kon voelen, maar één is opengesneden door de steen.'zei ze en ik keek naar haar voet,die inderdaad bloede.'Heb je een EHBO doos mee?' vroeg ze dan en ik knikte,maar dat kon ze niet zien."Euhm,ik heb denk ik wel wat mee,kun je even ble-ijven staan dan haal ik hem wel."vroeg ik haar en liet haar voorzichtig los en liep naar mijn koffer.,mijn moeder stak altijd een klein doosje verband en plijsters mee.Ik opende mijn koffer en vond al direct het doosje,gelukkig was er geen water ingelopen.En ik ging terug naar April.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rachel Pennyworth

    Voordat Alex kon reageren hoorde ik iemand schreeuwen vanaf het strand, meteen sloeg ik mijn hoofd een kwartslag om en zocht de bron van het geluid. Zover stond ik nog niet, dus moeilijk was het niet om de bron te vinden. Snel nam ik April in me op, Thomas liep net van haar weg, waardoor ik haar voet kon zien. Geschrokken draaide ik me om "April is gewond, kom!" zei ik tegen Alex voordat ik weer begon terug te rennen. Ik heb mezelf net beloofd om voor deze mensen te zorgen, en dat ga ik doen ook. Op het moment dat ik terug kwam zag ik dat Thomas er ook alweer was met een verbanddoos. "Wat is er gebeurd?" vroeg ik, totdat ik me realiseerde dat ze misschien nog wel boos waren. "het spijt me van daarnet, het werd me allemaal teveel. Ik schrok van jullie gaves"


    Trust me. I'm the doctor

    April Justice
    Ik bleef wankelend staan. 'Thomas?'
    [sorry inspiloos]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Thomas Henglinston
    'Thomas?'hoorde ik April zeggen en ik kwam net toe,Rachel was er ook en vroeg wat er is gebeurt,daarna verontschuldigde ze zich bij April en die andere jongen."April is over een steen gevallen."zei ik tegen rachel en opende mijn verbanddoos en haalde er een redelijk grote plijster uit en wat roodsel en een watje."April kun je even gaan zitten,dan kan ik je teen verzorgen."zei ik tegen haar enn nam haar arm vast om haar te helpen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    mismi schreef:
    Alexa Esmee Bailey
    Jason stapt weer op me af en ik sla mijn armen weer voor mijn buik. Hij heeft nog een kapmes aan zijn broek hangen "Ohja vergeten terug te leggen" zegt ie dan en ik glimlach even. "Ik hoorde jullie over gaves praten. Heb jij die ook?" vraagt hij aan mij. "Ehm, naja, ik kan heel goed emoties lezen als het ware" zeg ik dan en glimlach weer even.
    [Je kan reageren met Jonas JustMx1D]

    Alex Connor
    Ik loop met Rachel hun kant op en als ik daar kom zie ik dat Thomas al bezig is het met verzorgen van der wond op der teen. Ik kijk even om me heen en tel iedereen in gedachte. Als dit alles is, heeft het grootste deel de sprong niet overleefd..