• De titel moet zijn We're stuck on Easter Island

    Een vriendengroep gaat op vakantie naar Chili, maar onderweg word hun vliegtuig gekaapt. Iedereen moet uit het vliegtui springen, anders worden ze neergeschoten. De mensen stranden op Paaseiland, waar te weinig eten niet het enige is waar ze zich zorgen over moeten maken. Want er dwalen geesten rond, en de beroemde beelden zijn niet altijd zo normaal.....


    -Schrijf niet teveel voor een ander, tenzij je daar toestemming voor hebt.
    -schrijf met lees en ademhalings tekens.
    -als ik niet aanwezig ben op deze rpg moet tegene met de laatste post het nieuwe topic openen.
    -geen ruzie maken off-topic.
    - als je iets zegt wat niet bij de rpg hoort, doe dat dan tussen haakjes ()[]{}
    -Je mag fantasie gaven hebben, zoals geesten zien of aura's.


    als je een nog rol wilt maken, klik dan hier

    Rollen:

    Meisjes
    -Alexa Esmee Bailey~vriendengroep-Mismi
    -Keniya Jazmyn Yuo~vriendengroep-PainEnds
    -Ann Maho~vriendengroep-CatEyes
    -Eleonora Deborah Fay Cole~Vrienden groep- JustMx1D
    -Yayani Jefferson~tourist-General
    -Kate Skye Woods~vriendengroep-HurtedHeart
    -Rachel Pennyworth~Stewardes-Avengers
    -April Justice~woont op het nabij gelegen Pinkstereiland-RememberYoux



    Jongens
    -Alex Connor~tourist-Mismi
    -Thomas Henglinston~tourist-Nyan
    -Gereserveerd door Pineaples
    -Jason Samuel Green~woont al op het eiland- JustMx1D

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 8:20 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Thomas Henglinston
    'Ik ben blind geworden door de jacht. Ik jaagde op een aap die op pinkstereiland, sprong door de bomen , maar een tak raakte me vol in mijn ogen, en sinds dien ben ik blind. Het eiland heeft me geleerd te zien met mijn gevoel. Daar komt het aardesturen ook vandaan.'zei ze en ik knikte.'En hoe zijn jullie precies op dit eiland terecht gekomen?' vroeg ze dan."Ons vliegtuig naar Chili werd gekaapt en ze hebben ons en onze koffers gedumptWat ze met dat vliegtuig gaan doen weet ik niet"zei ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    April Justice
    'Ik kan je misschien een beetje leren de aarde te besturen?' vroeg ik onzeker. 'Dan kunnen we samen hutjes maken.' glimlach ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    THomas Henglinston
    'Ik kan je misschien een beetje leren de aarde te besturen?' vroeg ze en ik hoorde wat onzekerheid in haar stem.'Dan kunnen we samen hutjes maken.'vervolgde ze daarna glimlachend en ik grinikte evne."Dat is lief ,maar ik denk niet dat ik dat kan."zei ik dan en zette haar weer neer,aangezien ik ze nog steeds vast had.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    April
    'Iedereen kan het.' zeg ik. 'Maar als je het niet wilt, zal ik je niet dwingen.' Ik kon weer redelijk voelen, ook al was mijn voet nog wel pijnlijk. Ik liep verder het eiland op, en vroeg me af of hier dieren zaten die we af konden maken om op te eten. En ik vroeg me af of Thomas achter me aan zou komen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Thomas Henglinston
    'Iedereen kan het.Maar als je het niet wilt, zal ik je niet dwingen'zei ze dan en liep weg,ofja wankelde.Ik beet op mijn lip,het zou best wel cool zijn om aarde te kunnen besturen.Ik zette ma op de grond en dacht na terwijl ik naar April keek die wat verder zat te wandelen,en stond dan uiteindelijk op en ging dan naar haar toe.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    April
    Ik voelde dat Thomas achter me aankwam, en ik voelde ook een klein dier langs me schieten. Ik sloot het op met aarde, en plette het in één keer zo, zodat het dier geen pijn zou lijden. Ik hoopte dat Thomas zich zou bedenken. Ik pakte het dier op en voelde aan het kleine, wollige staartje dat het een simpel konijntje was. 'Ik heb een konijn.' alsof dat niet duidelijk was, dacht ik schamper.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Thomas Henglinston
    April maakte een soort aarde bol en drukte het naar benedenEven later zag ik dan dat ze een konijn had gevangen'Ik heb een konijn.'zei ze"Ja ik zie het"zei ik met een klein glimlachje en ging dan naast haar staan"Euhm April?Ik zou graag aardsturen van je willen leren"mompelde ik dan


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    April Justice
    'Oh echt? Wat leuk!' roep ik gemeend. Thomas was vanaf nu echt mijn vriend. Toch moest ik niet vergeten dat hij nu niet alleen mijn vriend was, maar ook mijn leerling. 'Wil je nu meteen beginnen?'
    [sorry late reactie, was kamer opruimen]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Thomas Henglinston
    'Oh echt? Wat leuk!'riep ze dan.'Wil je nu meteen beginnen?'vroeg ze dan en ik haalde mijn schouders op,maar dat kon ze niet zien."Wanneer jij er zin in hebt,om het me te leren."zei ik dan.Ik kon toch niets doen op dit eiland.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    April Justice
    'We hebben nu toch niks te doen, dus nu beginnen dan maar.' Ik ging stevig staan. 'Het is de bedoeling dat je de aarde voelt, je kunt concentreren op de aanwezigheid ervan. Je moet klein beginnen.' zei ik, en ik pakte een steen op ter grote van een druif. Ik deed mijn handen er om heen, concentreerde me, en toen ik mijn handen weer opende lag er een kleine ster. 'Zie je? Je moet je concentreren. Bedenken dat je niet alleen op steen loopt, maar dat het ook diep in de grond zit.' Ik haalde een grote pilaar omhoog. Het deed me minder dan de hut, maar ik moest me wel blijven concentreren. Ik drukte hem weer de grond in. 'Probeer jij nu eens, dat met dat steentje vervormen.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Thomas Henglinston
    Ze begon uitleg te geven en ik luisterde naar haar.Ze nam dan een klein steentje en vervormde het naar een ster en legde dan verder uit,daarna haalde ze een grote pilaar uit te grond en drukte hem er dan weer in.'Probeer jij nu eens, dat met dat steentje vervormen.' zei ze dan en wees naar een steentje.Ik nam het en legde ht in mijn hand en focuste me erop.Ik moest van April denken aan het steentje,en dat ik niet alleen steen maar ook de grond kon vervormen.Ik keek naar het steentje en dacht aan een vierkantje om het daarin te vervormen,ik sloot mijn ogen en dacht aan de uitleg die ik kreeg en opende daarna mijn ogen.Het was geen kubus,maar een blak."Het is me bijna gelukt."zei ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    April
    Ik voel bewonderend aan het blokje wat op zijn hand ligt. Zo had ik het de eerste keer niet gedaan, de eerste keer was het mij niet eens gelukt om het te vervormen. 'Je hebt het al bijna helemaal vervormd.' zeg ik blij. 'Mij lukte het de eerste keer niet eens, heel erg goed!' Ik grijnsde. Ik voelde me net zo'n tuttige kinderjuffrouw.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Sorry voor de heel late reactie,mijn nicht en neef zijn hier ,duss...)
    Thomas Henglinston
    April voelde aan het steentje in mijn hand,'Je hebt het al bijna helemaal vervormd.' zei ze met blijheid in haar stem.'Mij lukte het de eerste keer niet eens, heel erg goed!' zei ze grijnzend en ik grinnikte even."Dat is vast omdat ik goede leraares heb."zei ik dan lachend.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 15:52 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    April Justice
    'Dat is vast omdat ik een goede lerares heb.' zegt hij lachend. Ik bloos. 'Vind je? Mijn leraar was beter.' ik denk terug aan toen ik het leerde. 'Maar ja, niets is beter dan het ding zelf, toch? Ik heb het van het eiland geleerd. Klinkt misschien raar, maar het is de beste leermeester die er is.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Thomas Hengliston
    'Vind je? Mijn leraar was beter.' Zei ze blozend. 'Maar ja, niets is beter dan het ding zelf, toch? Ik heb het van het eiland geleerd. Klinkt misschien raar, maar het is de beste leermeester die er is.' zei ze dan en ik grinnikte even."Achja jullie zijn bijde even goed."zei ik dan met een glimlachje en keek eens naar de mensen,er waren er echt niet veel die het overleefd hadden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH