• De titel moet zijn We're stuck on Easter Island

    Een vriendengroep gaat op vakantie naar Chili, maar onderweg word hun vliegtuig gekaapt. Iedereen moet uit het vliegtui springen, anders worden ze neergeschoten. De mensen stranden op Paaseiland, waar te weinig eten niet het enige is waar ze zich zorgen over moeten maken. Want er dwalen geesten rond, en de beroemde beelden zijn niet altijd zo normaal.....


    -Schrijf niet teveel voor een ander, tenzij je daar toestemming voor hebt.
    -schrijf met lees en ademhalings tekens.
    -als ik niet aanwezig ben op deze rpg moet tegene met de laatste post het nieuwe topic openen.
    -geen ruzie maken off-topic.
    - als je iets zegt wat niet bij de rpg hoort, doe dat dan tussen haakjes ()[]{}
    -Je mag fantasie gaven hebben, zoals geesten zien of aura's.


    als je een nog rol wilt maken, klik dan hier

    Rollen:

    Meisjes
    -Alexa Esmee Bailey~vriendengroep-Mismi
    -Keniya Jazmyn Yuo~vriendengroep-PainEnds
    -Ann Maho~vriendengroep-CatEyes
    -Eleonora Deborah Fay Cole~Vrienden groep- JustMx1D
    -Yayani Jefferson~tourist-General
    -Kate Skye Woods~vriendengroep-HurtedHeart
    -Rachel Pennyworth~Stewardes-Avengers
    -April Justice~woont op het nabij gelegen Pinkstereiland-RememberYoux



    Jongens
    -Alex Connor~tourist-Mismi
    -Thomas Henglinston~tourist-Nyan
    -Gereserveerd door Pineaples
    -Jason Samuel Green~woont al op het eiland- JustMx1D

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 8:20 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    {oke}
    Jason Samuel Green
    'Oh oke. Ik kan zelf gedachte's lezen.' zeg ik. 'Maar ik kan er ook voor zorgen dat ik ze niet hoor. Niet dat ik al jou gedachte's ga lezen.' 'Jason?! Wat stamel je nou?' zegt een stem in mijn hoofd. 'Euhm..' ik sta er een beetje wankelend bij.


    Do what people say you can't.

    Alexa Esmee Bailey
    "leuk, maar het lijkt me ook irritant om iedereen zijn gedachtes te kunnen lezen. Wel handig voor meisjes, weet je meteen of ze je echt leuk vinden of niet." zeg ik dan. shit shit shit, hij kan gedachtes lezen, hij heeft die van mij vast allang gelezen denk ik dan. "En je weet of mensen liegen of niet..." Ik durf hem niet echt meer aan te kijken.

    Ann

    'heeey Alexa en...' Ik lneep mijn ogen tot spleetjes.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Jason Samuel Green
    Ik grinnik. 'Jepp, dat weet ik gelijk. Maar dan doe ik het meer om te checken of ze liegen.'En als jij niet wil dat ik jouwe lees, kan je dat best zeggen.' Ze kijkt me niet aan, maar zij kon emoties voelen ofzo, dus ik denk dat ze weet dat het zweet me op de voorhoofd staat. Ergens hoorde ik een meisje wat zeggen. Aan haar stem te horen was het Ann, volgens mij. 'Jason!' zeg ik vriendelijk.


    {sorry voor late reactei}

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 19:29 ]


    Do what people say you can't.

    April
    Ik ga voorzichtig in het zand zitten. Ik hoorde dat Thomas terug kwam en Rachel haar excuses aanbood. 'Het geeft niet, ik was ook niet heel aardig.' zei ik terwijl ik rood werd. 'En ik heb nog nooit gelopen zonder iets te kunnen voelen, dus ik moet kijken of het lukt.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Thomas Henglinston
    April zette zich in het zand ik ik haalde het ontsmttingsmiddel uit."Het kan even prikken."zei ik en depte het bloed met het watje ontsmettingsmiddel eraf,waarna ik de plakket op haar teen plakte."Zo."zei ik nog redelijk trots opmzelf dat ik iemand heb kunnen helpen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ann

    'Jason' herhaalde ik. 'nice to meet you' zei zij ik in overdreven net engels


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Alexa Esmee Bailey
    Ik voel dat hij nerveus is en ik kijk even snel op. "Heej Alexa en...." hoor ik Ann dan zeggen. Ik ben even opgelucht als Ann ons gedan zegt. "Jason!" zegt hij nog omdat ze zijn naam niet wist. Ze kijkt naar ons met geknepen oogjes en ik glimlach even naar der. "heej" zeg ik dan.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 19:40 ]

    Jason Samuel Green
    Ik lach en zeg:'Jij bent Ann toch?' Ik ga ze niet vertellen hoe lang ik toen al stond achter 1 van de stenen.

    Eleonora Deborah Fay Cole
    Ik stond nog naast Ann. Ze keek naar de jongen en Alexa. Ze vroeg een soort van hoe hij heette. Jason. Ik kijk weer weg naar de stenen. Ik zie nog net een schim achter 1 van de stenen glippen. Ik denk terug aan mijn gave. Geesten kunnen zien. Dat zal het wel zijn. Ik loop naar Alexa. 'Hoi! Ik ben Eleonora!' stel ik me voor.


    Do what people say you can't.

    [Alexa kent eleonora al hé zit ook bij de vriendengroep. Of stelt ze zicht voor aan Jason? :x]

    {jupp jason, (A)}


    Do what people say you can't.

    [haha oke xD dacht ik al, wist het alleen niiet zeker]

    Alexa Esmee Bailey
    Eleonora stond naast Ann en komt nu ook naar ons. Ze stelt zich voor aan Jason en ik hoop dat ze niks hebben gezien of iets hebben gemerkt van de ongemakkelijkheid die zojuist was ontstaan tussen mij en Jason. "heej" zeg ik tegen Eleonora en ik glimlach even. Ik laat mijn armen weer naast mijn lichaam hangen. Het shirtje begon al aardig te drogen.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 20:16 ]

    Eleonora
    'Hoii!!' Ik ben best vrolijk voor iemand die op Paaseiland zit. Zonder eten, zonder huis, oke met eigen spullen. Maar dat waren spullen voor 2 tot 3 weken. 'Jou kleren al bijna droog?' vraag ik aan Alexa.


    Do what people say you can't.

    Alexa Esmee Bailey
    "Ja, gelukkig wel." zeg ik en ik glimlach even. Wit is niet de beste kleur om aan te hebben als je zeiknat bent. Het valt nu gelukkig wel weer mee. "die van jou?" Ik kijk vanuit mijn ooghoeken even naar Jason. We lijken wel een stel kinderen van 12 zo denk ik dan. Ik had zijn vraag genegeerd toen hij vroeg of ik wou dat hij mijn gedachte niet zou lezen. Als hij echt wou zou hij het waarschijnlijk toch doen of het zelf wou of niet..

    [Ik zal mijn nieuwe personage ook ff tot leven wekken haha. Voor degene die hem nog niet gezien hebben. Hij staat in het rollentopic]
    Collin
    Ik zat ergens achterin het vliegtuig en was als een van de laatste eruit gesprongen. Ik dwaal een beetje rond over het eiland en ben tot nu toe nog niemand tegen gekomen. Ik wandel door en na een tijdje lopen zie ik een groepje staan en daarachter nog wat mensen. Ik ben niet de enige op dit eiland dus.

    Eleonora
    'Ja gelukkig wel! Maar anders heb ik ook nog andere kleren in mijn koffer.' antwoord ik. Ik draai me om naar Jason hoe heb jij hier eigenlijk kunnen overleven?'

    Jason
    Ik kreeg geen antwoord van Alexa dus ik besloot niet door te vragen. Opeens vraagt Eleonora me hoe ik heb kunnen overleven. 'Nou ik heb een paar stenen gebruikt als muren voor een hut. En ik ben wel eens naar het eiland hier naast geweest om eten en een dak te vinden. Later heb ik hier 1 bananenboom geplant zodat ik die altijd had.' leg ik uit.


    Do what people say you can't.