• De titel moet zijn We're stuck on Easter Island

    Een vriendengroep gaat op vakantie naar Chili, maar onderweg word hun vliegtuig gekaapt. Iedereen moet uit het vliegtui springen, anders worden ze neergeschoten. De mensen stranden op Paaseiland, waar te weinig eten niet het enige is waar ze zich zorgen over moeten maken. Want er dwalen geesten rond, en de beroemde beelden zijn niet altijd zo normaal.....


    -Schrijf niet teveel voor een ander, tenzij je daar toestemming voor hebt.
    -schrijf met lees en ademhalings tekens.
    -als ik niet aanwezig ben op deze rpg moet tegene met de laatste post het nieuwe topic openen.
    -geen ruzie maken off-topic.
    - als je iets zegt wat niet bij de rpg hoort, doe dat dan tussen haakjes ()[]{}
    -Je mag fantasie gaven hebben, zoals geesten zien of aura's.


    als je een nog rol wilt maken, klik dan hier

    Rollen:

    Meisjes
    -Alexa Esmee Bailey~vriendengroep-Mismi
    -Keniya Jazmyn Yuo~vriendengroep-PainEnds
    -Ann Maho~vriendengroep-CatEyes
    -Eleonora Deborah Fay Cole~Vrienden groep- JustMx1D
    -Yayani Jefferson~tourist-General
    -Kate Skye Woods~vriendengroep-HurtedHeart
    -Rachel Pennyworth~Stewardes-Avengers
    -April Justice~woont op het nabij gelegen Pinkstereiland-RememberYoux



    Jongens
    -Alex Connor~tourist-Mismi
    -Thomas Henglinston~tourist-Nyan
    -Gereserveerd door Pineaples
    -Jason Samuel Green~woont al op het eiland- JustMx1D

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 8:20 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rachel Pennyworth

    Met een glimlach keek ik op toen de man van daarnet naar de toiletten toeliep, ik knikte hem even bemoedigend aan en richtte me daarna weer op het boek in mijn handen. Het duurde echter niet lang voordat ik hardnekkig omhoog werd getrokken aan mijn haar en een scherp voorwerp op mijn keel voelde. Met grote ogen probeerde ik naar de man te kijken, maar voordat ik ook maar iets bereikt hadden kwamen ze van overal. Mannen met wapens kwamen uit de toiletten, de voedselkamer, overal waar je je maar kon verstoppen. Toen ik besefte wat er gebeurde, begon ik zachtjes te huilen. Ze gingen het vliegtuig kapen, met mij erin. "Stewardeses walk slowly in here" een van de mannen stond voor het kleine kamertje waar de stewardessen in konden slapen "If you don't this lady won't survive" toen die opmerking eenmaal gevallen was liepen alle stewardessen, waaronder Nicole, naar het kamertje. De man achter mij gaf mij een duw en duwde mij in de kamer. Huilend liet ik mezelf in de armen van Nicole vallen, zachtjes probeerde ze mij gerust te stellen. Zonder succes, de angst was ook in haar stem te horen. Twee van de kapers stonden voor ons, een liep in de cockpit en de andere waren bezig met de passagiers. Wat ze zeiden kon ik niet horen door mijn gehuil heen, en ik denk dat ik het ook niet zou willen. Opeens zakte ik netzoals iedere stewardess door mijn knieën heen. Het gevoel had ik al zo vaak gevoeld, en ik herkende het meteen. We waren aan het dalen "laten ze het vliegtuig crashen?" vroeg ik zachtjes aan Nicole. Maar nog voordat ze iets kon zeggen hoorden we de man alweer "Now jump out of the plane" bromde zijn stem boven het paniek uit. Niemand van de stewardessen kwam in beweging, totdat een aantal passagiers het initiatief namen en het vliegtuig uitsprongen. Iedereen wilde het voorbeeld zo snel mogelijk volgen en bewoog zich naar de uitgang. Trillend pakte ik een hand van Nicole "Nicole, hou mijn hand vast wat er ook gebeurt. We gaan samen springen, en gaan het samen overleven", ze knikte nogal wat afwezig en ook wij liepen naar de uitgang. Met knikkende knieën sprong ik het vliegtuig uit en lande op het harde water. Op het moment dat ik dit deed raakte ik de hand van Nicole kwijt, maar ik had geen tijd om daarover na te denken. Met krachtige slagen probeerde ik naar boven te zwemmen en begon te hangen aan een van de koffers die bleven drijven...

    [Ik zie net dat er een spellingsfout staat in de titel, het moet zijn "we're stuck on easter island" (: ]

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 19:28 ]


    Trust me. I'm the doctor

    {ben er weer =)}
    Eleonora Deborah Fay Cole
    Ik had door dat Ann het eiland ook had gezien. 'Gaan we erheen?!!!' gil ik naar haar. 'Wat waar wil je anders heen?!'

    Jason Samuel Green
    Bijna alle mensen drijven nu op een koffer. Ik besluit net voor het water te staan en te gaan zwaaien dat ze hierheen moesten.


    Do what people say you can't.

    April Justice
    Ik spitste mijn oren. Er vloog een vliegtuig over ons. Ik zat op Pinkstereiland (xd) en ik voelde dat het vliegtuig steeds lager ging. Ik voelde ook hoe er mensen uit het vliegtuig sprongen, en dat er daarna andere dingen, ik wist niet precies wat, uitvielen. Ik liep langzaam naar de kust, waarna ik me in het water waadde. Ik was dan misschien blind, maar mijn andere zintuigen waren daardoor verscherpt. Ik zwom met een soepele schoolslag naar de mensen, die zo te voelen steeds dichterbij waren. Ik glimlachte. 'Kan ik jullie helpen?' vroeg ik. Arme mensen. Ze waren uit het vliegtuig gesprongen. Waarom wist ik niet, maar daar zou ik nog wel achter komen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [dus Pinkstereiland is met pinksteren ondekt?
    ohke, ik zet het erbij]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Thomas Henglinston
    Nog steeds zaten er mensen uit het vliegtuig te springen,sommige mensen zag ik zelfs niet meer boven komen.Ik rilde ik had het koud,maar eerst moet ik hier zien uit te komen.'Kan ik jullie helpen?'hoorde ik achter me en ik keek om en zag een meisje daar zwemmen,er was iets vreemds aan haar,maar ik wist niet wat."Als je me terug naar huis kunt poefen wel."zei ik het was grof,en ik bedoelde het niet zo,maar ik was in paniek en had geen odee wat ik moest doen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    CatEyes schreef:
    [dus Pinkstereiland is met pinksteren ondekt?
    ohke, ik zet het erbij]


    [Maakt mij niks uit, maar ik dacht dat het wel grappig is omdat Pasen en pinksteren qua feestdagen dichtbij elkaar liggen]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ann

    'we moeten naar dat eiland!' riep ik. het eiland kwam me bekend voor. de twee ophogingen een de zijkanten, en een in het midden. 'Paaseiland...' fluisterde ik


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    RememberYoux schreef:
    (...)

    [Maakt mij niks uit, maar ik dacht dat het wel grappig is omdat Pasen en pinksteren qua feestdagen dichtbij elkaar liggen]


    [het is wel logisch opzich, eerst ondekten ze paaseiland, daar beleven ze even, en met pinksteren ondekten ze dat eiland]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    {byeee}


    Do what people say you can't.

    April Justice
    'Als je me terug naar huis kunt poefen wel.' zei een jongen grof. Ik zwom naar de kant toe. 'Nee, dat kan ik niet. Ik denk dat ik jullie kan helpen, maar ik ben geen teleporteur.' Ik "keek" om me heen. Ik kon sowieso niet zien, maar met mijn gave kende ik binnen een seconde elke vierkante meter van dit eiland. 'Ik ben blind. Maar ik kan zien, een soort van.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Thomas Henglinston
    Ik kwam al gauw bij het eiland terecht samen met het meisje ze zette zich aan de rand van het eiland,ik zette me daar ook en trok mijn koffer en rugzak erook op.'Nee, dat kan ik niet. Ik denk dat ik jullie kan helpen, maar ik ben geen teleporteur.' zei ze dan en keek achter zich.'Ik ben blind. Maar ik kan zien, een soort van.' zei ze plots en ik keek haar licht verbaast aan,dat was dus het speciale van daarnet."Wat erg voor je."zei ik en keek naar de mensen die daar dreven."Hetspijt me dat ik daarnet zo grof was" mompelde ik dan


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    April
    'Het maakt niks uit, er zijn veel mensen die het niet zien. Ook al heb ik de afgelopen jaren niemand meer gezien.' zei ik grimassend (;p). 'Ik ben blind geworden op het andere eiland. Maar ik weet niet hoe.' mompel ik. Ik voel dat er een paar mensen bijna niet boven water kunnen komen en ik stamp even op de grond, waardoor er een soort platform opreist uit het water. 'Ik ben April. En jouw naam is?' zei ik tegen de jongen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ann

    ik kroop het eiland op, en trok Eleonora mee. 'eh, mensen, welkom op Paaseiland' riep ik


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    April
    'eh, mensen, welkom op Paaseiland' riep een meisje achter me. Ik draaide me vliegensvlug om en spande mijn spieren. 'Wat is er gebeurt?' vroeg ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rachel Pennyworth

    Al hoestend kwam ik het eiland op en liet me op het zand vallen, mijn ogen brandde van het zoute water hetzelfde geld voor mijn mond. "Nico-" probeer ik tevergeefs te schreeuwen, het brandende gevoel in mijn keel zorgt ervoor dat ik weer een hevige hoestbui krijg. "Eh mensen! Welkom op Paaseiland!" hoor ik iemand schreeuwen in de verte, paaseiland? Met moeite draai ik om en kijk naar het landschap voor me. Al snel zie ik de beelden staan die dit eiland zo bekend maken...


    Trust me. I'm the doctor