• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Poeh
    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker -
    WillNotLearn
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - BlueHope
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Sirens
    Leslie Day -jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Painting


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Sirens


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Omg.. Poor you.. Ik volgende week maandag pas mijn boeken en dan dinsdag naar school..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Ik denk echt na, 'Pfff, waarom moet ik denken?' vraag jk lachend. 'Ik ken het hier niet, dis weet ik ook niet wat er te doen is...' ik kijk naar hem. 'En dat is inderdaad... Apart. Dan weet ik fat ik Alex naar moet gaan.' en ik lach even.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Omdat jij daar zo goed in bent' Zeg ik plagend, ''We kunnen gaan zwemmen?' Opper ik grijnzend. 'Tsja, jammergenoeg ik Alex niet echt altijd even aardig' Zeg ik lachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    'Nou blijkbaar ben ik daar niet zo goed in,' zeg ik en steek mijn tong naar hem uit. 'En zwemmen klinkt goed. Dan moet ik alleen even mijn bikini aantrekken.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Hmm.. En ik mijn zwembroek blijkbaar, en aangezien ik sneller ben dan jouw wacht ik hier wel' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Ik schud lachend mijn hoofd en loop dan naar mijn kamer toe. Ik trek mijn bikini aan. En daarover heen trek ik een makkelijke jurkje aan. Ik ben zo snel mogelijk weer terug. Maar tuurlijk is Daniël sneller.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    Ik was mischien al in een minuut weer terug geweest, de minuut die zij alleen al nodig had om naar haar kamer te komen en had een zwembroek aangetrokken met daarboven een simpele blouse. 'Leuk jurkje' zei ik grijnzend toen ze binnenkwam.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Ik bloos als hij zegt dat hij het een leuk jurkje vindt. Ik sla verlegen mijn ogen neer. 'Dankje,' zeg ik dan met een glimlach. Normaal draag ik nooit jurkjes maar met dit soort dingen is het handig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Kom' zeg ik grijnzend waarna ik haar aan haar hand meetrek een trap af naar de achteringang en dan naar buiten, zo fijn aan dit huis dat het aan de zee gelegen was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Hij pakt mijn hand en trekt me mee de trap af en we gaan via de achteringang, of eigenlijk uitgang naar buiten. Het is echt een schitterend uitzicht. Ik glimlach en kijk even naar Daniël. 'Ik ben niet gauw jaloers, maar ik moet toegeven dat dit huis redelijk jaloersmakend is,' zeg ik met een lach. We lopen verder.

    [Ik ben er weer actief ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Vind ik ook' zeg ik lachend, 'Het behoort tot mijn famlie.. al weet ik niet hoeveel huizen we wel niet bezitten en welke bewoond woren of niet' geef ik toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky leslie White
    Ik zucht, 'Dat had ik wel kunnen weten, dat jullie meerdere huizen hebben.' en ik lach even. 'Het enige wat ik nog heb is mijn kamer op Cimmeria.' mijn ouders hebben me erheen gestuurd om van me af te zijn. Ik spreek ze eigenlijk nooit meer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Agh, als je ooit huisloos bent kan ik je altijd een huis aanbieden, of je kan natuurlijk gezellig bij mij blijven al denk ik dat er voglens mij ook nog een huisje staat op Capri island geen idee of het leeg staat''zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik glimlach naar hem. 'Dan zou ik natuurlijk voor jou kiezen,' zeg ik dan. We komen aan bij het water. En ik trek het jurkje over mijn hoofd heen uit. Ik kijk glimlachend naar Daniël. Hij heeft nog nooit zo veel van me gezien. Want met een handdoek om ben je beter bedekt dan alleen in je bikini. En ik bijt op mijn lip. Ik hoop dat hij me niet lelijk vindt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Waar denkt je aan?' vraag ik haar waarna ik mijn blouse losknoop, ik had gemerkt dat ze op haar lip beet maar ik snapte niet waarom.


    Don't be like the rest of them, darling