• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Poeh
    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker -
    WillNotLearn
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - BlueHope
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Sirens
    Leslie Day -jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Painting


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Sirens


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky
    Ik glimlach tegen zijn lippen aan en kus hem weer verder. Ik kan mijn armen niet om zijn nek slaan dus neem ik genoegen met zo te staan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    Ik laat haar los om vervolgens een van mijn handen tegen haar wang te legen terwijl ik haar terug kus en vervolgens de kus verbreek. 'Wil je je cadeautje?' vraag ik haar vervolgens grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Hij legt een hand tegen mijn wang en ik leg mijn handen op zijn borstkas. Ik kijk naar hem met een glimlach. 'Je weet best wat mijn antwoord daarop is,' zeg ik dan. 'Maar krijg ik het ook?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    Grijnzend haal ik een klein cadeautje uit mijn broekzak, een klein zwart doosje met daarin een ketting met een kleine zilveren engelen vleugel met daarachterop haar naam gegraveerd. 'Fijne verjaardag' zeg ik om het doodje vervolgens aan haar te geven


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik pak het doosje aan. Het is een klein zwart doosje. Ik maak het open. Mijn ogen worden groot. Het is zo mooi. Ik pak het er voorzichtig uit. Het is een ketting. En er zit een kleine zilveren engelen vleugel aan. En als ik beter kijk zie ik dat mijn naam erin gegraveerd staat. Ik kijk op naar Daniël. 'Het is wonderschoon,' zeg ik dan. Ik ben er eigenlijk een beetje sprakeloos door. 'Dankje,' zeg ik san. 'Ik denk niet dat ik een goede manier weet om je te bedanken.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Alsjeblieft' zeg ik grijnzend waarna ik de ketting voorzichtig aanpak en hem vervolgens bij haar omdoe, 'Het is je verjaardag toch, daarbij mogen mensen je cadeautjes geven zonder dat je hun hoeft te bedanken'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Hij doet het kettinkje om. 'Daar heb je misschien wel gelijk in,' zeg ik met een lieve glimlach. 'Bedankpoging nummer 1,' zeg ik dan lachend en geef hem een lief klein kusje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Hahaha, hoe is het met je personage?}

    Daniël

    'Weetje, met die bedankjes kan ik wel leven' zeg ik grijnzend, 'Wat wil je vandaag gaan doen?' vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Het gaat goed met hem :Y) hij is 22 jaar :3

    En ik moet ondertussen mijn school spullen uitzoeken dus als ik laat reageer --']


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky
    Ik kijk hem. Wat ik vandaag wil doen? 'Ehm... Ik ben heel slecht in bedenken,' zeg ik lachend. 'Kunnen we niet aan Alice en Alex vragen wat we gaan doen?' grap ik. 'Die zien toch wat we gaan doen?' ik maak maar een grapje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Waneer ga je hem posten?
    &
    Waneer moet jij weer naar school?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Daniël

    'Als je dat wil zou ik het niet aan Alice vragen maar aan Alex maar ik denk niet dat jij dat vanplan bent' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Ik kijk hem vragend aan, 'Hoezo zou ik het aan Alex moeten vragen en niet aan Alice?' vraag ik dan aan hem. Ik snap niet wat het verschil zou zijn. 'En nee, ik ben het niet van plan. Ze zouden er anders denk ik gek van worden als ik om dat soort dingen zou vragen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik post hem vandaag nog. En ik moet dinsdag rooster ophalen en woensdag weer naar school ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Omdat Alex raar genoeg de leuke dingen ziet en Alice de minderleuke dingen, daarom zijn ze juist zo verschillend en passen ze perfect bij elkaar' leg ik uit, 'wat wil je dan doen?' vraag ik haar vervolgens nieuwschierig.


    Don't be like the rest of them, darling