• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Poeh
    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker -
    WillNotLearn
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - BlueHope
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Sirens
    Leslie Day -jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Painting


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Sirens


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    Eindelijk krijg ik één arm los om vervolgens die van Nathan op zijn rug te draaien, 'Dit is verschrikkelijk oneerlijk' Mompel ik buiten adem.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Ik kijk gelijk achterom. De rollen zijn omgedraaid. 'A o..' mompel ik dan. En i glimlach onschuldig naar Daniël. Ik zet een paar langzame stappen bij hem vandaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    grijnzend kijk ik naar Sky om vervolgens achter haar te gaan staan en mijn armen net zo om haar heen te legen dat ze niet kan kietelen. 'Wat is er gebeurt met lief vragen?' Fluister ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ineens staat Daniël weer achter me. Ik weet dat ik nu geen steun zal krijgen van Nathan. En ik denk ook niet van Alice en Alex. Hij heeft zijn armen om me heen geslagen en ik kan niet meer kietelen, ik moet lachen om zijn woorden. 'Wat is er gebeurd met lief zijn?' antwoord ik hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Dat ging volgensmij verloren bij het deel waarbij je mijn broer me liet tegenhouden als verjaardags cadeau' Andwoord ik grijnzend waarna Nathan, Alex en Alice de keuken uitlopen (Nathan samen met een stuk van de pizza)


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Nathan, Alex en Alice lopen de keuken uit. 'A o...' zeg ik dan nog een keer. 'Nathan was toen in iedergeval lief,' zeg ik lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Nathan weet waneer het tijd is om zich uit dingen te houden' Zeg ik grijnzend, 'En sins jij het niet leuk vind om nieuwschierig te blijven ga ik je vanavond pas je cadeautje geven' zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Ik probeer mezelf los te trekken, wat uiteraard niet lukt. 'Is er een manier om je te overtuigen dat ik wel lief ben?' vraag ik bijtend op mijn lip. 'Jij bent in iedergeval niet lief.' ik pruil naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Hmmm.. volgens mij ben je slim genoeg om zelf iets te bedenken' zeg ik grijnzen. 'Ik ben een engel, natuurlijk ben ik lief' help ik haar herinneren.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Ik kijk hem aan, ik kan nog steeds niet met mijn handen. Maar ik kan wel wat mt mijn.... Lippen. Ik kijk hem aan. 'Oke, overtuigingspoging nummer 1.' en ik kus hem heel zachtjes kort. Ik kijk hem aan. 'Al overtuigd?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Dat is gemeen om te doen' zeg ik grijnzend, 'probeer overtuigingspoging nummer 2' zeg ik vervolgens nogsteeds grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    'Oke,' zeg ik lachend. 'Overtuigingspoging nummero 2.' en ik plaats mijn lippen weer op die van hem en kus hem langer en intenser. Maar nog steeds niet echt lang. 'En nu?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    ze kust me weer, deze keer mischien intenser en mischien een paar seconden langer maar amper lang genoeg om haar terug te kussen. Ze martelt me op haar eigen manier. '3 keer was scheepsrecht toch?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Ik glimlach en zeg, 'Vertel jij het me maar.' en ik kus hem weer en dit keer met alles wat ik in me heb. En ik verbreek de kus niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    Ik kus haar gewillig terug waaarna ik 'Jij hebt gewonnen' tegen haar lippen prevel.


    Don't be like the rest of them, darling