• Praat hier,alles wat je kwijt wilt over Naruto:3



    Wie vinden jullie het leukste personage?
    Ik vind Kakashi:3
    Kimimaro vond ik ook wel een coole character
    en Deidara is ook echt awesome!+ Suigetsu

    En de Akatsuki is ook gewoon echt geweldig!


    (als je een spoiler neer zet,zet er dan spoiler er voor!)

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 16:16 ]

    aquafresh schreef:
    (...)

    XD, die was geniaal!
    ik ging echt plat toen ik die las

    Ik kwam serieus niet meer bij :'DD. Lololo die faces XD.
    Nu wachten op een epische geschiedenis van de Uchiha/Senju clan. Nu wil ik ook wat meer te weten komen over de Senju's en hun awesomeness. De Senju's hebben te weinig screentijd! NEED MORE!


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Funny fact: bijna iedereen uit de Uchiha clan heeft een naam die bestaat uit drie lettergrepen. Dunno why the hell I ever thought of that. My mind works in weird ways.
    We hebben... effe uit m'n hoofd de leden die ik ken.
    Itachi
    Fugaku
    Mikoto
    Sasuke
    Izuna
    Madara
    Obito

    Shisui werkt niet mee :'].

    Ik zag dit bericht net staan en kon het niet laten om te reageren:
    In het Japans heeft Shisui wel drie lettergrepen, het wordt opgesplitst als Shi-su-i.
    En er zijn veel Japanse namen met drie lettergrepen, zelfs Gaara, want in het Japans wordt dat opgesplitst als Ga-a-ra.
    Dan zijn er natuurlijk namen als Kiba, Shino, Shikamaru e.d. die daar niet onder vallen...
    Kankuro ook niet, want dat wordt dan weer opgesplitst als Ka-n-ku-ro.

    Anyway, over de manga: ik heb het gevoel dat in het laatste hoofdstuk niet veel gebeurd is, of ligt dat aan mij?
    Het maakt eigenlijk niet zo veel uit, ik ben al super blij dat Gaara eindelijk nog eens in de anime is gekomen o(^-^)o


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    ^ That's true, kwam ik achter toen ze zijn naam uitspraken somewhere along the line.
    & Nee, the whole Uchiha/Senju hurrderp shizzle fadizzle foshizzle mottie nog uitleggen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Voor alle SasuNaru fans! In een interview zou Masashi Kishimoto gezegd hebben dat, als er genoeg mensen zijn die het leuk vinden, hij een SasuNaru end zou maken voor Naruto omdat het zijn favoriete pairing is.
    Dus als je wilt dat dit gebeurd, stem dan hier: http://www.gopetition.com/petitions/sasunaru-naruto-shippuuden-ending.html

    Je hoeft alleen je naam en e-mail adress op te geven! Als je je naam niet wilt opgeven omdat je het te privé vindt, of toch bang bent dat er iets mee gebeurd, kun je gewoon een nep naam invullen!!

    Het is al best oud, I know, maar misschien werkt het nog/ geld het nog steeds. Ik wilde dit even posten voor degenen die er interesse in hebben ;)
    -xxx-

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 21:12 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    LOLOLOL! Ik wil een Hashirama/Madara ending! Al zijn ze beiden dood. Well... crap. FUU. Okay Naruto and Sasuke it is. Or Naruto and Hinata.
    By the way: Road To Ninja is eindelijk gesubbed! Yesh!
    ARRR.

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 21:19 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    LOLOLOL! Ik wil een Hashirama/Madara ending! Al zijn ze beiden dood. Well... crap. FUU. Okay Naruto and Sasuke it is. Or Naruto and Hinata.
    By the way: Road To Ninja is eindelijk gesubbed! Yesh!
    ARRR.

    Ik heb Road To Ninja ook gezien, maar jammer genoeg kon ik alleen de Koreaanse versie vinden.
    Eigenlijk wilde ik de film raw bekijken (dan moest ik iets minder lang wachten), maar aangezien het allemaal Koreaans was, heb ik dat niet gedaan.

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 8:37 ]


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Airashii schreef:
    (...)
    Ik heb Road To Ninja ook gezien, maar jammer genoeg kon ik alleen de Koreaanse versie vinden.
    Eigenlijk wilde ik de film raw bekijken (dan moest ik iets minder lang wachten), maar aangezien het allemaal Koreaans was, heb ik dat niet gedaan.

    Eind april :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik kom nooit voorbij episode 1, omdat ik die al saai vind, haha.

    Dragneel schreef:
    Ik kom nooit voorbij episode 1, omdat ik die al saai vind, haha.


    Soms is het moeilijk om in een serie te komen, maar echt het heeft zo'n mooie, sterke verhaallijn! Het is echt de beste van alle anime's die ik kijk, vind ik. Als je wat langer doorkijkt word je echt in het verhaal gezogen en ga je meeleven met de personages...Damn hoe vaak ik al niet heb zitten huilen bij deze anime xD (damn, Ik ben echt een jankerd -___-)
    maar ja, niet iedereen kan hetzelfde leuk vinden. Misschien is het gewoon niet jou ding. Geef het gewoon een kans zou ik zeggen, maar da's mijn mening ^^


    To live is to fight ~ Shinku

    XInnocenceX schreef:
    (...)

    Soms is het moeilijk om in een serie te komen, maar echt het heeft zo'n mooie, sterke verhaallijn! Het is echt de beste van alle anime's die ik kijk, vind ik. Als je wat langer doorkijkt word je echt in het verhaal gezogen en ga je meeleven met de personages...Damn hoe vaak ik al niet heb zitten huilen bij deze anime xD (damn, Ik ben echt een jankerd -___-)
    maar ja, niet iedereen kan hetzelfde leuk vinden. Misschien is het gewoon niet jou ding. Geef het gewoon een kans zou ik zeggen, maar da's mijn mening ^^

    Nee, ik ben echt een shounen-otaku. Ongeveer. Ik ben alleen heel snel verveeld en was nogal teleurgesteld dat de eerste aflevering van de "beste anime" zo saai was. Ik probeer het morgen met nog eens of zo. Of ik skip meteen naar episode 2.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Nee, ik ben echt een shounen-otaku. Ongeveer. Ik ben alleen heel snel verveeld en was nogal teleurgesteld dat de eerste aflevering van de "beste anime" zo saai was. Ik probeer het morgen met nog eens of zo. Of ik skip meteen naar episode 2.


    Okay, dat kan....(weet niks meer te zeggen -_-')


    To live is to fight ~ Shinku

    Dragneel schreef:
    (...)
    Nee, ik ben echt een shounen-otaku. Ongeveer. Ik ben alleen heel snel verveeld en was nogal teleurgesteld dat de eerste aflevering van de "beste anime" zo saai was. Ik probeer het morgen met nog eens of zo. Of ik skip meteen naar episode 2.

    Skip the fillers.
    Well at least they kissed in episode one. Of was dat episode 2? Can't tell anymore.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    Skip the fillers.
    Well at least they kissed in episode one. Of was dat episode 2? Can't tell anymore.

    Was het niet episode 3?
    Maar ik word echt gek van al die fillers, ik vraag me af hoe lang het nog gaat duren vooraleer het verhaal nu weer verder gaat...


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Airashii schreef:
    (...)
    Was het niet episode 3?
    Maar ik word echt gek van al die fillers, ik vraag me af hoe lang het nog gaat duren vooraleer het verhaal nu weer verder gaat...

    Can't tell anymore. Zou ook heel goed kunnen.
    En inderdaad. I wanna see Madara fucking things up.


    No growth of the heart is ever a waste

    AWHH FUCKYEAH.

    Hetgene dat ik al voorspelde gebeurt ook: Sasuke zal helpen Maddy te verslaan.


    No growth of the heart is ever a waste