• Praat hier,alles wat je kwijt wilt over Naruto:3



    Wie vinden jullie het leukste personage?
    Ik vind Kakashi:3
    Kimimaro vond ik ook wel een coole character
    en Deidara is ook echt awesome!+ Suigetsu

    En de Akatsuki is ook gewoon echt geweldig!


    (als je een spoiler neer zet,zet er dan spoiler er voor!)

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 16:16 ]

    Tortura schreef:
    Hidan. :D.
    Alleen ik heb die shizzle echt al vet lang niet gekeken, though. Ik moet er weer eens aan beginnen. /zucht


    Jaa :O Hidan is ook geweldig zeg.
    En zijn lach is soms nog vrij aanstekelijk :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Jaa :O Hidan is ook geweldig zeg.
    En zijn lach is soms nog vrij aanstekelijk :P

    Finally someone who understands me! You got it, dude! :D.
    En mijn zus vond me al zo raar dat ik hem cool vind + plus of course zijn aanstekelijke lach.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Finally someone who understands me! You got it, dude! :D.
    En mijn zus vond me al zo raar dat ik hem cool vind + plus of course zijn aanstekelijke lach.


    Jaaa xD ik vind hem echt een van de leukste antagonisten van Naruto. Al hoe die praat bezorgt mij zowat een lachbui. Ik vind hem echt een geweldig karakter xD Ik vind hem ook een hele goede tegenstander, hoewel ik het een beetje jammer vond dat Asuma stierf. Begon net een beetje een sympathie voor hem te krijgen en maakt Hidan hem af, maar ik vind wel dat Hidan's tja "dood" (want technisch gezien is ie niet dood) wel erg casual zo met die aansteker van Asuma en toen Boem! Dat vond ik wel heel mooi :) Blijft echt een geweldige antagonist.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Tortura schreef:
    Hidan. :D.
    Alleen ik heb die shizzle echt al vet lang niet gekeken, though. Ik moet er weer eens aan beginnen. /zucht

    Anime is frustrerend imo. Fillermania much. Still waiting for freaking Madara.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het wel super irritant dat er steeds weer fillers komen!, daar wordt ik een beetje moe van. Ik wil het grote gevecht zien :p

    bkx98 schreef:
    Ik vind het wel super irritant dat er steeds weer fillers komen!, daar wordt ik een beetje moe van. Ik wil het grote gevecht zien :p


    Jaa, echt he.
    Wat een ongelofelijke lading aan fillers :P
    Ik wil Itachi zien! maar ik krijg steeds de ene filler na de andere xD
    En die Kakashi filler met wat er onder het masker zat, vond ik nog wel leuk,
    maar nu wordt het gewoon echt vervelend.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Damn, praat me er niet van. It's just too saddening dat de game Ninja Storm 3 gewoon nog verder is dan de echte anime -.-
    Just let Madara have some kage ass already D: I wanna hear his voooice. Niet Obito's stem, maar de zijne.
    Mei schijnt ook helemaal vol fillers te zijn....
    And yeah Itachi...

    I wanna see him and Sasuke kick Kabuto's ass.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 19:08 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Damn, praat me er niet van. It's just too saddening dat de game Ninja Storm 3 gewoon nog verder is dan de echte anime -.-
    Just let Madara have some kage ass already D: I wanna hear his voooice. Niet Obito's stem, maar de zijne.
    Mei schijnt ook helemaal vol fillers te zijn....
    And yeah Itachi...
    I wanna see him and Sasuke kick Kabuto's ass.



    Jaa, dit is gewoon lullig xD
    Vriend van mij zit me al helemaal nieuwsgierig te maken, want die heeft de manga gelezen ervan en weet wat er gebeurd.
    Maar echt lullig dat ik die domme fillers krijg. :P
    Kappen ermee en go to Itachi :D


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)


    Jaa, dit is gewoon lullig xD
    Vriend van mij zit me al helemaal nieuwsgierig te maken, want die heeft de manga gelezen ervan en weet wat er gebeurd.
    Maar echt lullig dat ik die domme fillers krijg. :P
    Kappen ermee en go to Itachi :D

    Je had de manga nog niet gelezen? Oeps crap, sorreh als ik aan het spoilen ben XD.
    Nee maar het is gewoon nog erger als je de manga hebt gelezen, dan weet je gewoon what awesum stuff is going to happen.
    and Madara, Hashirama sdfghj Tobirama asdfghj Minato and Hiruzen asdhj freaking Orochimaru, Sasuke en Itachi and Naruto of course :D.
    Butyeah, we zitten nu echt net voor dat stuk dat Maddy op het slagveld komt. It's rather frustrating, lol.
    AND I WANNA KNOW THE STORY BEHIND FREAKING RIN!


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    Je had de manga nog niet gelezen? Oeps crap, sorreh als ik aan het spoilen ben XD.
    Nee maar het is gewoon nog erger als je de manga hebt gelezen, dan weet je gewoon what awesum stuff is going to happen.
    and Madara, Hashirama sdfghj Tobirama asdfghj Minato and Hiruzen asdhj freaking Orochimaru, Sasuke en Itachi and Naruto of course :D.
    Butyeah, we zitten nu echt net voor dat stuk dat Maddy op het slagveld komt. It's rather frustrating, lol.
    AND I WANNA KNOW THE STORY BEHIND FREAKING RIN!


    Nee :P ik lees niet de manga, want ben niet zo fan van mangaboekjes en zo. Ik kijk gewoon de afleveringtjes en dat vind ik wel genoeg. Maar ja :P Het wordt net weer spannend doordat Itachi terug is en volledige controle weer heeft over zijn eigen geest, maar ja ik ben ook benieuwd naar Sasuke wie Itachi's ogen heeft. Er is in de wereld van Naruto zeker niet zoiets als een donorverklaring nodig om transplantatie uit te voeren hè? :P

    Trouwens ik mis wel de oude Tobi vanaf het begin met Deidara. Ik vond hem echt egt geweldig toen, want nu is hij zo serieus en bezig met zijn Eye of the moon plan. Ik wil Tobi terug!


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Als ik "Naruto" hoor, moet ik altijd hieraan denken:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    Als ik "Naruto" hoor, moet ik altijd hieraan denken:

    Ja, Ryan Higa is echt geweldig ^^


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Destined schreef:
    (...)

    Nee :P ik lees niet de manga, want ben niet zo fan van mangaboekjes en zo. Ik kijk gewoon de afleveringtjes en dat vind ik wel genoeg. Maar ja :P Het wordt net weer spannend doordat Itachi terug is en volledige controle weer heeft over zijn eigen geest, maar ja ik ben ook benieuwd naar Sasuke wie Itachi's ogen heeft. Er is in de wereld van Naruto zeker niet zoiets als een donorverklaring nodig om transplantatie uit te voeren hè? :P

    Trouwens ik mis wel de oude Tobi vanaf het begin met Deidara. Ik vond hem echt egt geweldig toen, want nu is hij zo serieus en bezig met zijn Eye of the moon plan. Ik wil Tobi terug!

    LOL.
    'Hier graag geboortedatum, medische bijzonderheden, verzekeringsnummer, naam en nummer van uw huisarts, doorverwijsbriefje, persoon die we kunnen bellen in geval van calamit-'
    'THAT SHIT'S TAKING TOO LONG! SASUKEEE! YOU WILL BECOME MY NEW LIGHT!'
    Trololo Tobi, yes. He's a bit more serious now *angel face*


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik kijk/lees Naruto niet, maar toch weet ik precies wat er allemaal gebeurt. :'D

    Naruto x Sakura.... is dat nou "officieel"? Aangezien Naruto "Yeah, more or less" antwoordde op "Is she your girlfriend?"


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik ben begonnen met Naruto kijken en zit ergens bij episode 10 ofzo nu (': Dus ik heb nog wel even nodig om in het verhaal te komen. En ik kijk ook Bleach en dat vind ik stiekem leuker, dus Naruto komt op de tweede plaats, hehe.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)