• Praat hier,alles wat je kwijt wilt over Naruto:3



    Wie vinden jullie het leukste personage?
    Ik vind Kakashi:3
    Kimimaro vond ik ook wel een coole character
    en Deidara is ook echt awesome!+ Suigetsu

    En de Akatsuki is ook gewoon echt geweldig!


    (als je een spoiler neer zet,zet er dan spoiler er voor!)

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 16:16 ]

    Hashirama schreef:
    AWHH FUCKYEAH.
    Hetgene dat ik al voorspelde gebeurt ook: Sasuke zal helpen Maddy te verslaan.

    Ik heb het ook net gelezen ^^
    Ben eigenlijk wel blij dat die flashback gedaan is, nu kan het gevecht eindelijk verder gaan.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    ik heb eigenlijk de serie nog nooit echt gezien, maar ik weet er wel wa over mijn favo personages zijn:
    - Naruto
    - neji (da weet ik niet hoe ik het moet spellen)
    - Deideira
    - sasori
    - kiba
    - kakashi ( hij is gwn LOL XD)
    - en voor de rest weet ik het niet XD


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Airashii schreef:
    (...)
    Ik heb het ook net gelezen ^^
    Ben eigenlijk wel blij dat die flashback gedaan is, nu kan het gevecht eindelijk verder gaan.

    Pff echt wel ;o.
    Alhoewel ik de flashbacks wel cool vond, so freaking cute.

    .
    But now shit's gonna go down, finally :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Airashii schreef:
    (...)
    Was het niet episode 3?
    Maar ik word echt gek van al die fillers, ik vraag me af hoe lang het nog gaat duren vooraleer het verhaal nu weer verder gaat...

    TELL ME.
    Ik ben bij episode 2 nu, omdat ik de eerste even heb overgeslagen. Heb het grootste deel ervan toch al gezien.

    Yes you're right, ze zoenen elkaar in episode 3 :'D.
    En ook in een andere episode, a filler. Yes they actually kissed twice.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Yes you're right, ze zoenen elkaar in episode 3 :'D.
    En ook in een andere episode, a filler. Yes they actually kissed twice.

    Ohohoho~ c:


    14 seconds in. :Y)

    Ik vind sowieso Kakashi awesome :D
    Hij heeft zoveel leuke quotes. Wat ik ook vooral leuk vind, is dat die de smoesjes die Obito eerst altijd gebruikte, nu vaak gebruikt als excuus wanneer hij te laat is xD Ik vind het echt geweldig en vooral hoe geniaal hij steeds reageert tegen mighty guy als die over Lee begint of vraagt van: Right, kakashi?
    Dan zegt die steeds van: Did you say something?
    Echt geweldig xD

    Maar ik blijf ook Itachi Uchiha een geweldig karakter. Hij heeft zijn hele leven gepland en gespendeerd om zijn broertje te beschermen, terwijl hij hem anders laat denken. Hij heeft alles gepland en zelfs wanneer Sasuke dat mark ding van Orochimaru krijgt, weet hij zelfs zo in te plannen dat hij dat kan weghalen. Echt geweldig en vooral dat die dan Sasuke naar voren wilt laten komen als de held. Ook vind ik zo mooi dat die doodging met een lach, omdat hij weet/denkt dat zijn plan heeft gewerkt.

    En natuurlijk blijft Tobi toch ook gewoon lol xD Vooral met Deideira xD

    Ik vond het alleen wel irritant in het begin dat Naruto elke zin afsloot met: Believe it! Gelukkig werd dat in de loop van de serie wel minder.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Ik vind sowieso Kakashi awesome :D
    Hij heeft zoveel leuke quotes. Wat ik ook vooral leuk vind, is dat die de smoesjes die Obito eerst altijd gebruikte, nu vaak gebruikt als excuus wanneer hij te laat is xD Ik vind het echt geweldig en vooral hoe geniaal hij steeds reageert tegen mighty guy als die over Lee begint of vraagt van: Right, kakashi?
    Dan zegt die steeds van: Did you say something?
    Echt geweldig xD

    Maar ik blijf ook Itachi Uchiha een geweldig karakter. Hij heeft zijn hele leven gepland en gespendeerd om zijn broertje te beschermen, terwijl hij hem anders laat denken. Hij heeft alles gepland en zelfs wanneer Sasuke dat mark ding van Orochimaru krijgt, weet hij zelfs zo in te plannen dat hij dat kan weghalen. Echt geweldig en vooral dat die dan Sasuke naar voren wilt laten komen als de held. Ook vind ik zo mooi dat die doodging met een lach, omdat hij weet/denkt dat zijn plan heeft gewerkt.

    En natuurlijk blijft Tobi toch ook gewoon lol xD Vooral met Deideira xD

    Ik vond het alleen wel irritant in het begin dat Naruto elke zin afsloot met: Believe it! Gelukkig werd dat in de loop van de serie wel minder.


    Dat je dat laatste noemt is wel grappig. Ik heb gelezen (weet niet 100% zeker of het zo is) dat het de bedoeling was dat Naruto steeds minder "Believe it" zou zeggen, naarmate hij gelukkiger werd. ^^ Dus hoe gelukkiger hij wordt, hoe minder hij het zegt. :p

    En idd al die karakters zijn gewoon geniaal ^^

    [ bericht aangepast op 11 april 2013 - 9:30 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    XInnocenceX schreef:
    (...)

    Dat je dat laatste noemt is wel grappig. Ik heb gelezen (weet niet 100% zeker of het zo is) dat het de bedoeling was dat Naruto steeds minder "Believe it" zou zeggen, naarmate hij gelukkiger werd. ^^ Dus hoe gelukkiger hij wordt, hoe minder hij het zegt. :p

    En idd al die karakters zijn gewoon geniaal ^^


    Ah dat zou best kunnen, maar in dat op zich gaat dat in het begin goed, want Naruto is erg ongelukkig over zijn eenzaamheid en zo, maar toen Jiraya stierf door hadden ze dan ook beter kunnen doen dat hij dat vaker ging zeggen, nadat hij met Shikamaru had gepraat en zich wat beter voelde. Want mij lijkt dat het verlies van Jiraya hem ook best ongelukkig maakt, maar dat zijn maar kleine opmerkingtjes :P Ik vind het echt een geweldige serie.

    Alleen noem ik het zelf wel vaak het traumaclubje, omdat echt zowat iedereen daar een soort trauma heeft :P Maar das wel grappig. Ik snap natuurlijk wel dat ze willen laten zien dat in iedereen zijn leven leuke en minder leuke dingen zijn en mensen veel hebben meegemaakt ook al zie je het niet altijd van buiten, maar het blijft toch wel een soort traumaclubje vind ik :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Ah dat zou best kunnen, maar in dat op zich gaat dat in het begin goed, want Naruto is erg ongelukkig over zijn eenzaamheid en zo, maar toen Jiraya stierf door hadden ze dan ook beter kunnen doen dat hij dat vaker ging zeggen, nadat hij met Shikamaru had gepraat en zich wat beter voelde. Want mij lijkt dat het verlies van Jiraya hem ook best ongelukkig maakt, maar dat zijn maar kleine opmerkingtjes :P Ik vind het echt een geweldige serie.

    Alleen noem ik het zelf wel vaak het traumaclubje, omdat echt zowat iedereen daar een soort trauma heeft :P Maar das wel grappig. Ik snap natuurlijk wel dat ze willen laten zien dat in iedereen zijn leven leuke en minder leuke dingen zijn en mensen veel hebben meegemaakt ook al zie je het niet altijd van buiten, maar het blijft toch wel een soort traumaclubje vind ik :P


    Haha ja dat is het inderdaad wel een beetje. Er zijn maar weinig mensen zonder dramatisch verleden. opvallend genoeg zijn dat vooral meisjes. Van Tenten weten we bijvoorbeeld nauwelijks iets van har verleden en de ruzie tussen Sakura & Ino noem ik nou ook niet bepaald traumatisch :p


    To live is to fight ~ Shinku

    XInnocenceX schreef:
    (...)

    Haha ja dat is het inderdaad wel een beetje. Er zijn maar weinig mensen zonder dramatisch verleden. opvallend genoeg zijn dat vooral meisjes. Van Tenten weten we bijvoorbeeld nauwelijks iets van har verleden en de ruzie tussen Sakura & Ino noem ik nou ook niet bepaald traumatisch :p


    Van Tenten kan altijd nog komen, want wat niet is, kan nog komen :P

    En ja, Sakura en Ino is idd ook niet erg traumatisch. Ik moet alleen wel zeggen dat ik het heel mooi vind hoe ze hebben uitgewerkt dat twee beste vriendinnen zo uit elkaar gaan om een jongen, Sasuke dus :P. Dat vind ik wel heel mooi gedaan. Vind het alleen wel jammer en misschien kan dat aan mij liggen, maar soms lijkt het net of de jongens beter zijn uitgewerkt dan de meiden in Naruto. Ik ken natuurlijk wel een paar meiden die goed zijn uitgewerkt, maar veel vind ik niet echt heel spetterend.

    Ik blijf alleen altijd wel leuk vinden hoe Naruto Jiraya altijd Pervy Sage noemde xD Het klinkt ook gewoon wel leuk xD

    Maar weet trouwens iemand toevallig wanneer er de nieuwe aflevering komen van Naruto Shippuden maar dan wel Engels gesproken? Ik heb tot en met 180 gezien, maar daar houdt het voor mij op.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Van Tenten kan altijd nog komen, want wat niet is, kan nog komen :P

    En ja, Sakura en Ino is idd ook niet erg traumatisch. Ik moet alleen wel zeggen dat ik het heel mooi vind hoe ze hebben uitgewerkt dat twee beste vriendinnen zo uit elkaar gaan om een jongen, Sasuke dus :P. Dat vind ik wel heel mooi gedaan. Vind het alleen wel jammer en misschien kan dat aan mij liggen, maar soms lijkt het net of de jongens beter zijn uitgewerkt dan de meiden in Naruto. Ik ken natuurlijk wel een paar meiden die goed zijn uitgewerkt, maar veel vind ik niet echt heel spetterend.

    Ik blijf alleen altijd wel leuk vinden hoe Naruto Jiraya altijd Pervy Sage noemde xD Het klinkt ook gewoon wel leuk xD

    Maar weet trouwens iemand toevallig wanneer er de nieuwe aflevering komen van Naruto Shippuden maar dan wel Engels gesproken? Ik heb tot en met 180 gezien, maar daar houdt het voor mij op.


    Het is waar dat er wel wat meisjes zijn die niet goed zijn uitgewerkt, maar zo zijn er ook enkele jongens, zoals Shino en Lee.
    Ik volg eigenlijk alleen de Japans gesproken versie, maar volgens wikipedia komt aflevering 181 in het Engels uit op 13 april.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Destined schreef:
    (...)

    Van Tenten kan altijd nog komen, want wat niet is, kan nog komen :P

    En ja, Sakura en Ino is idd ook niet erg traumatisch. Ik moet alleen wel zeggen dat ik het heel mooi vind hoe ze hebben uitgewerkt dat twee beste vriendinnen zo uit elkaar gaan om een jongen, Sasuke dus :P. Dat vind ik wel heel mooi gedaan. Vind het alleen wel jammer en misschien kan dat aan mij liggen, maar soms lijkt het net of de jongens beter zijn uitgewerkt dan de meiden in Naruto. Ik ken natuurlijk wel een paar meiden die goed zijn uitgewerkt, maar veel vind ik niet echt heel spetterend.

    Ik blijf alleen altijd wel leuk vinden hoe Naruto Jiraya altijd Pervy Sage noemde xD Het klinkt ook gewoon wel leuk xD

    Maar weet trouwens iemand toevallig wanneer er de nieuwe aflevering komen van Naruto Shippuden maar dan wel Engels gesproken? Ik heb tot en met 180 gezien, maar daar houdt het voor mij op.

    Ero sennin, ero sennin! Naruto don't call me that!
    Personally vind ik de meiden in Naruto echt disappointing. Bijna geen van hen is een echt goeie shinobi, muv Tsunade en in mindere mate Sakura. En gelukkig Temari nog enigszins. Ik bewonder Hinata's willpower, maar haar physical power is ook een beetje ondermaats imo.
    And I held high hopes for Sakura na Sasori, maar daarna werd het teleurstellend. Gelukkig is ze dan wel weer een redelijk goeie medical nin, maar ze loopt nog steeds in Tsunades schaduw. Over Hashirama niet te spreken :'D. En Kurenai... well, die had gewoon de pech met haar tegenstander in het enige echt belangrijke gevecht dat ze voerde.
    I dunno about the English ones, maar de Japanse subbed is vandaag uitgekomen. Stupid fillers though, dus
    Madara is nog steeds niet naar the battlefield :(


    No growth of the heart is ever a waste

    Airashii schreef:
    (...)

    Het is waar dat er wel wat meisjes zijn die niet goed zijn uitgewerkt, maar zo zijn er ook enkele jongens, zoals Shino en Lee.
    Ik volg eigenlijk alleen de Japans gesproken versie, maar volgens wikipedia komt aflevering 181 in het Engels uit op 13 april.


    Ah chill dankje :)
    Ik zat al te wachten wanneer die eindelijk nou kwam. :P
    Mijn Japans is de laatste 19 jaar wat weggestorven, dus ik volg hem liever in het engels.
    Ik heb wel een vriend die kan Japans en die kan hem gewoon zonder subs helemaal in het japans volgen.

    Als je met Lee, Rock Lee bedoeld, die vind ik juist wel goed uitgewerkt. Want Lee die werkt zijn hele leven al de pleuris om net zo goed te zijn als een genie zeg maar. Hij werkt eigenlijk tegen de genialiteit van Neji op, wie zijn talenten aangeboren heeft gekregen. Ik vind juist Rock Lee afgezien van zijn flauwe humor met Mighty Guy wel een erg goed personage. Vooral zijn motto: Stronger than yesterday vind ik erg mooi. Wel degelijk vind ik Lee een goed afgewerkt personage, hoewel je misschien kunt zeggen dat hij relatief weinig heeft meegemaakt, maar dat kan. Niet iedereen heeft evenveel in zijn leven meegemaakt.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.