• Praat hier,alles wat je kwijt wilt over Naruto:3



    Wie vinden jullie het leukste personage?
    Ik vind Kakashi:3
    Kimimaro vond ik ook wel een coole character
    en Deidara is ook echt awesome!+ Suigetsu

    En de Akatsuki is ook gewoon echt geweldig!


    (als je een spoiler neer zet,zet er dan spoiler er voor!)

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 16:16 ]

    Hashirama schreef:
    (...)
    Ero sennin, ero sennin! Naruto don't call me that!
    Personally vind ik de meiden in Naruto echt disappointing. Bijna geen van hen is een echt goeie shinobi, muv Tsunade en in mindere mate Sakura. En gelukkig Temari nog enigszins. Ik bewonder Hinata's willpower, maar haar physical power is ook een beetje ondermaats imo.
    And I held high hopes for Sakura na Sasori, maar daarna werd het teleurstellend. Gelukkig is ze dan wel weer een redelijk goeie medical nin, maar ze loopt nog steeds in Tsunades schaduw. Over Hashirama niet te spreken :'D. En Kurenai... well, die had gewoon de pech met haar tegenstander in het enige echt belangrijke gevecht dat ze voerde.
    I dunno about the English ones, maar de Japanse subbed is vandaag uitgekomen. Stupid fillers though, dus
    Madara is nog steeds niet naar the battlefield :(


    Jaa het valt echt tegen qua meiden in Naruto. Ja, ik vind dan Tsunade een uitzondering, maar Termari vind ik ook nog niet echt geweldig. Dat gevecht tegen Shikamaru zou ze ook dik verloren hebben als Shikamaru gewoon wat meer chakra had. Ik vond het echt geniaal dat projectiel in de lucht van Shikamaru en dat die ondertussen gewoon haar naar dat gat probeerde te drijven. Echt geniaal bedacht.

    Hinata vind ik wel goed uitgewerkt, want ze heeft heel weinig zelfvertrouwen en toch vecht ze door tegen Neji, terwijl hij veel sterker is dan haar. Echt knap en vind het ook wel mooi.

    Van Sakura had ik ook nog meer verwacht, maar daar wacht ik dan nog op :P
    Sinds Sasori heeft ze inderdaad niet echt veel meer gepresteerd op medical ninja na.

    Ohh ja, die vrouw met die kristaljutsu ben ff de naam van haar kwijt met dat kind dat de threetails onder controle had, vond ik ook wel goed. Vind het wel mooi hoe zij een band opbouwt met dat kind en eigenlijk een soort moeder voor hem wordt, terwijl zij zijn moeder eigenlijk had vermoord in opdracht van Orochimaru. Dat vond ik ook nog wel goed uitgewerkt.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Jaa het valt echt tegen qua meiden in Naruto. Ja, ik vind dan Tsunade een uitzondering, maar Termari vind ik ook nog niet echt geweldig. Dat gevecht tegen Shikamaru zou ze ook dik verloren hebben als Shikamaru gewoon wat meer chakra had. Ik vond het echt geniaal dat projectiel in de lucht van Shikamaru en dat die ondertussen gewoon haar naar dat gat probeerde te drijven. Echt geniaal bedacht.

    Hinata vind ik wel goed uitgewerkt, want ze heeft heel weinig zelfvertrouwen en toch vecht ze door tegen Neji, terwijl hij veel sterker is dan haar. Echt knap en vind het ook wel mooi.

    Van Sakura had ik ook nog meer verwacht, maar daar wacht ik dan nog op :P
    Sinds Sasori heeft ze inderdaad niet echt veel meer gepresteerd op medical ninja na.

    Ohh ja, die vrouw met die kristaljutsu ben ff de naam van haar kwijt met dat kind dat de threetails onder controle had, vond ik ook wel goed. Vind het wel mooi hoe zij een band opbouwt met dat kind en eigenlijk een soort moeder voor hem wordt, terwijl zij zijn moeder eigenlijk had vermoord in opdracht van Orochimaru. Dat vond ik ook nog wel goed uitgewerkt.


    Jaaa die vrouw! Ik ben ook even haar naam kwijt -_-.... Het is overigens best wel treurig dat een bijpersonage (bijvoorbeeld die vrouw) beter is uitgewerkt dan sommige hoofdpersonages...Met name dus de meisjes. Maar ja er zijn ook minder meisjes dan jongens. Alle teams bestaan uit 2 jongens en 1 meisje.


    To live is to fight ~ Shinku

    XInnocenceX schreef:
    (...)

    Jaaa die vrouw! Ik ben ook even haar naam kwijt -_-.... Het is overigens best wel treurig dat een bijpersonage (bijvoorbeeld die vrouw) beter is uitgewerkt dan sommige hoofdpersonages...Met name dus de meisjes. Maar ja er zijn ook minder meisjes dan jongens. Alle teams bestaan uit 2 jongens en 1 meisje.

    De naam van die vrouw is Guren.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Airashii schreef:
    (...)
    De naam van die vrouw is Guren.

    Oh ja dat was het! Ik kan er echt niet tegen als ik niet meer op de naam van een personage kan komen ^^ . Tnx


    To live is to fight ~ Shinku

    XInnocenceX schreef:
    (...)

    Jaaa die vrouw! Ik ben ook even haar naam kwijt -_-.... Het is overigens best wel treurig dat een bijpersonage (bijvoorbeeld die vrouw) beter is uitgewerkt dan sommige hoofdpersonages...Met name dus de meisjes. Maar ja er zijn ook minder meisjes dan jongens. Alle teams bestaan uit 2 jongens en 1 meisje.


    Jaa ik vind dat ook zo slecht dat zulke personages gewoon beter zijn uitgewerkt dan de hoofdpersonages. Echt van de hoofdpersonages vind ik granny Tsunade :D Yeey! :P en Hinata nog wel het best uitgewerkt. Hoewel ik het ook erg leuk vind hoe Kurenai en Asuma een relatie en later een kind krijgen, hoewel Asuma daar van verhinderd wordt om zijn eigen kind ooit echt te zien.

    Airashii schreef:
    (...)
    De naam van die vrouw is Guren.


    Jaa dat was hem! Guren!
    Die vond ik ook echt zo goed uitgewerkt vooral wanneer Guren en Naruto in de buik van de threetails zitten, vind ik het echt mooi hoe zij eigenlijk begrip voor elkaar beginnen te krijgen. Echt geweldig. Vooral dat Guren haar last dan uiteindelijk ook tegen Naruto zegt, vind ik zo mooi. Dan zie je dat ze hem echt vertrouwt.
    Ik vind het ook zo mooi de zin dat veel mensen zeggen over Naruto: You've the power to change people. Want dat klopt in de serie ook echt.
    Gaara is misschien daar nog wel het beste voorbeeld van wat tevens ook een geweldig personage is. :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Jaa dat was hem! Guren!
    Die vond ik ook echt zo goed uitgewerkt vooral wanneer Guren en Naruto in de buik van de threetails zitten, vind ik het echt mooi hoe zij eigenlijk begrip voor elkaar beginnen te krijgen. Echt geweldig. Vooral dat Guren haar last dan uiteindelijk ook tegen Naruto zegt, vind ik zo mooi. Dan zie je dat ze hem echt vertrouwt.
    Ik vind het ook zo mooi de zin dat veel mensen zeggen over Naruto: You've the power to change people. Want dat klopt in de serie ook echt.
    Gaara is misschien daar nog wel het beste voorbeeld van wat tevens ook een geweldig personage is. :P


    Ja idd! Mensen die door Naruto veranderd zijn:
    - Gaara
    - Sasuke
    - Neji
    - Tsunade
    - Guren
    - Konohamaru
    - Dat jongetje in de watercountry (You know, de kleinzoon van die brug-bouw-dude)
    - Pain/ Pein (Ik weet niet hoe het je het nou schrijft :$)

    Nog meer mensen die ik moet toevoegen? :P


    To live is to fight ~ Shinku

    Destined schreef:
    (...)

    Jaa dat was hem! Guren!
    Die vond ik ook echt zo goed uitgewerkt vooral wanneer Guren en Naruto in de buik van de threetails zitten, vind ik het echt mooi hoe zij eigenlijk begrip voor elkaar beginnen te krijgen. Echt geweldig. Vooral dat Guren haar last dan uiteindelijk ook tegen Naruto zegt, vind ik zo mooi. Dan zie je dat ze hem echt vertrouwt.
    Ik vind het ook zo mooi de zin dat veel mensen zeggen over Naruto: You've the power to change people. Want dat klopt in de serie ook echt.
    Gaara is misschien daar nog wel het beste voorbeeld van wat tevens ook een geweldig personage is. :P

    Gaara is mijn favoriete personage :)
    Eigenlijk was hij mijn favoriet al sinds de eerste keer dat hij in de manga/anime kwam, dus ik vond het wel jammer dat hij veranderde, maar uiteindelijk ben ik aan de nieuwe Gaara gewend geraakt, en hij is nog steeds mijn favoriet.

    XInnocenceX schreef:
    (...)

    Ja idd! Mensen die door Naruto veranderd zijn:
    - Gaara
    - Sasuke
    - Neji
    - Tsunade
    - Guren
    - Konohamaru
    - Dat jongetje in de watercountry (You know, de kleinzoon van die brug-bouw-dude)
    - Pain/ Pein (Ik weet niet hoe het je het nou schrijft )

    Nog meer mensen die ik moet toevoegen?

    Misschien kan Sora ook nog in het lijstje?
    Ik weet niet goed meer wat er toen gebeurd was, maar ik weet dat Sora eerst een hekel had aan Naruto maar ze achteraf wel vrienden zijn gewonden of zo...


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    XInnocenceX schreef:
    (...)

    Ja idd! Mensen die door Naruto veranderd zijn:
    - Gaara
    - Sasuke
    - Neji
    - Tsunade
    - Guren
    - Konohamaru
    - Dat jongetje in de watercountry (You know, de kleinzoon van die brug-bouw-dude)
    - Pain/ Pein (Ik weet niet hoe het je het nou schrijft :$)

    Nog meer mensen die ik moet toevoegen? :P


    Nou, ik vind dat Hinata er ook wel bijhoort.
    Zij is door Naruto wel sterker geworden en vecht meer voor zichzelf.
    Natuurlijk ook wel omdat ze zich van haar goede kant wilt laten zien in het bijzijn van Naruto, maar ook doordat ze echt zelf eigenlijk wilt veranderen en Naruto het perfecte voorbeeld voor haar is dat een mislukking ook echt heel groot en goed kan worden :)

    Jiraya vind ik ook wel een beetje, hoewel je dat niet zo heel erg merkt. Maar wel bij dat stukje waarbij Naruto in het ziekenhuis ligt na het gevecht met Sasuke dan merk je wel dat Jiraya veranderd. Want Pervy Sage zegt eerst van: Ja, je moet Sasuke loslaten. Hij is vrijwillig naar de kant van Orochimaru gestapt en dat maakt hem tot een verrader van de leaf village. Als je een echte ninja wilt worden, moet je slimmer worden.
    En dan zegt Naruto zo mooi van: Als slimmer worden betekent dat ik me vrienden moet laten gaan (in die context zeg maar) dan zal ik een dwaas blijven de rest van me leven. En daar zie je wel dat Jiraya hem begint te respecteren en ook een beetje zijn filosofie gaat overnemen, hoewel al vanaf het begin Jiraya en Naruto erg op elkaar lijken. Dus Pervy Sage ook wel een beetje vind ik. :P

    Hmm ja, voor de rest Misschien Sora, hoewel die nog wel een heethoofdje blijft en die bellenblaasman :P Utakata volgens mij. Die veranderd ook wel, want hij zit eerst erg met zichzelf dat hij zo slecht in behandeld door zijn meester en dat hij is veroordeeld voor het doden van zijn meester, terwijl die meester eigenlijk zelf met vuur speelde. Want die meester probeerde de six-tails uit hem te halen en daar zijn ze over het algemeen niet zo blij mee en de six-tails vermoordde meestertje dus. Maar Naruto laat hem uiteindelijk inzien dat meester zijn helemaal niet slecht is en utieindelijk accepteert Utakata zijn taak als meester van Hotaru. Dus dat vind ik sowieso ook iemand wie door Naruto wordt veranderd.
    En wss zijn er vast nog veel meer :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Oh ja die allemaal, en Sai natuurlijk ook


    To live is to fight ~ Shinku

    XInnocenceX schreef:
    Oh ja die allemaal, en Sai natuurlijk ook


    Haha jaa Sai ook wel :P
    Hij begint door Naruto idd mensen wel meer te begrijpen.
    Ik vind het ook geweldig bij dat moment van dat Sai probeert te liegen tegen Naruto om die missie achter te houden en dan heeft die gewoon een boek in zijn tas zitten met als titel: Hoe lief je tegen mensen xD of zoiets xD iets in die trant, maar dat vond ik ook echt geweldig.
    Maar Sai hoort er inderdaad ook wel bij.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Gaara is mijn favoriete personage
    Eigenlijk was hij mijn favoriet al sinds de eerste keer dat hij in de manga/anime kwam, dus ik vond het wel jammer dat hij veranderde, maar uiteindelijk ben ik aan de nieuwe Gaara gewend geraakt, en hij is nog steeds mijn favoriet.


    Jaa, Gaara vind ik ook echt geweldig. Ik vind het ook egt geniaal als hij Kimimaro toespreekt van: Orochimaru has brainwashed you well... how pathetic.
    xD Zelfs als hij een goede gast is, blijft hij gewoon zijn ijskoude zelf :P Ik vond het sowieso geniaal dat Gaara hen kwam helpen, toen ze op weg waren om Sasuke te gaan redden zeg maar. Ik vind het jammer dat ze ik ze in Shippuden minder heb gezien, want ik blijf Gaara toch echt een geweldig personage vinden. Het is ook echt mooi om te zien dat hij echt opgegroeid en hij echt leert van zijn fouten.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    I don't like Naruto


    | Reality is for people that lack imagination |

    XInnocenceX schreef:
    (...)

    Ja idd! Mensen die door Naruto veranderd zijn:
    - Gaara
    - Sasuke
    - Neji
    - Tsunade
    - Guren
    - Konohamaru
    - Dat jongetje in de watercountry (You know, de kleinzoon van die brug-bouw-dude)
    - Pain/ Pein (Ik weet niet hoe het je het nou schrijft :$)

    Nog meer mensen die ik moet toevoegen? :P

    Chiyo!
    Inderdaad Hinata.
    Sakura ook trouwens.
    Maar de meest epische change is die van Itachi en Hashirama op Sasuke. But I'd be spoiling if I'd go on about that :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    Ichiya schreef:
    I don't like Naruto

    That's cool

    Hidan. :D.
    Alleen ik heb die shizzle echt al vet lang niet gekeken, though. Ik moet er weer eens aan beginnen. /zucht


    Quiet the mind, and the soul will speak.