• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    - Rollentopic
    - Kamerindeling
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3

    Klutz praat zo als ze via de luidspreker praat.



    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd *
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear *
    Naomi "Katherine" Grenhold door Naomia *
    Alison Love door jaimyhoi *
    Jade Nelson door Klutz *

    Jongens:
    Elan Smith door Klutz *
    James van Briel door Moonly *
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds *
    Marten Yusthin Kloster door Moonly *
    Dave Jackson door LoveLanguage *
    Brady Seth Williams door GinnyLovato *

    * = niet of zeer weinig actief,
    * = soms/regelmatig actief,
    * = actief.

    Naamsveranderingen graag doorgeven!
    (dance)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 15:08 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik grijns even. Een 8,5 dus. Ik strijk een pluk haar uit haar gezicht en kijk haar aan. Ze is zo mooi. Ik sluit mijn ogen even met een glimlach op mijn gezicht. Hoelang zijn we hier al?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomia schreef:
    Naomi Grehold
    'Teminste nog iets positiefs.' zeg ik dan grijnzend en leg mijn hoofd op zijn schouder en glimlach. 'En wij hebben de tv en alles.' zeg ik dan grijnzend en kijk Elan aan en druk dan mijn lippen weer op de zijne.


    Elan Smith
    'Maar... We hebben geen eten!' Ik probeer serieus en zielig te kijken, maar al snel moet ik hard lachen. 'Even serieus. Krijgen we geen eten?' Ik trek een pruillipje. 'Dan moet ik jou maar opeten!' Ik draai me om en hang me over haar heen en knabbel speels aan haar oor. 'Rawr' fluister ik in haar oor.

    [Hie laat is het in het RPG?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ik gok 9 uur 's avonds]

    Naomi Grenhold

    Ik grinnik. 'Dat kietelt.' zeg dan dan en lach zachtjes. 'En eet me alsjeblieft niet op, genade, genade.' zeg ik dan en trek ook een pruillipje. 'Is er iets wat ik kan doen om te zorgen dat je me niet opeet, ik doe alles.' zeg ik dan en lach weer even en kijk hem aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    'Oké', zeg ik en ik kijk naar gniffelend aan. 'Als je wilt dat ik stop, haal dan een sandwich voor me.' Ik wist dat dat nu kon.

    Alison Love
    Ik glimlach naar hem en hij strijkt wat haar uit mijn gezicht. De avond begint al in te vallen. Het doet me niets dat we hier beiden half naakt liggen. Ik zeg niets maar kijk gewoon naar zijn knappe gezicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Grenhold
    Ik kijk hem aan. 'We zitten opgesloten en ik kan niet naar de keuken, dus leg me uit hoe ik dat moet doen?' zeg ik dan met opgetrokken wenkbrauwen terwijl ik nog steeds onder hm lig. 'Sorry, ik kan geen eten voor je halen.' zeg ik dan en gniffel even kort.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    James van Briel

    Ik open mijn ogen weer en kijk haar aan. 'Ik moet even plassen.' ik laat haar los. Meteen heb ik het een stuk kouder. Ik grijns even en ren naar een boom. 'Niet kijken!' roep ik lachend.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik moet lachen, ik sluit mijn ogen. 'Ik kijk niet, maar schiet wel op! Want ik krijg het koud.' ik lach zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Elan Smith
    Ik gniffel even. 'Dan heb ik geen reden om te stoppen.' Ik geef haar nog een kusje in haar nek, en geheel onverwacht geef ik haar de kieteldood.

    James van Briel

    ik schud lachend mijn hoofd als ze zegt dat ze het koud krijgt. Zodra ik klaar ben loop ik naar een raam toe en begin mijn haar goed te doen. Eindelijk zit het weer een beetje in model en ik loop terug naar Alison. 'Ik ben er weer!' zeg ik vrolijk. Ik zie dat de zon al bijna onder gaat.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi Grenhold
    Ik begin hard te lachen en spartel helemaal. 'St-sto-sto-op!' schreeuw ik dan en lach hard. 'Alsjeblieft!' zeg ik dan en blijf spartelen en krijg tranen in mijn ogen van het lachen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    'Wat is het toverwoord?' Vraag ik dan. Ik was misschien gemeen, maar het was wel leuk.

    Alison Love
    'Ik ben er weer,' hoor ik James dan vrolijk zeggen. Ik blijf liggen met mijn ogen dicht en ga dan nep snurken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.