• Topic 7 ^^!

    Rollentopic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: Roxanne Gryffindor - Seeker van het Quidditchteam.
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Lily Evers: Sophie Gryffindor
    -Bellatrix Zwarts: Sophie Zwadderich
    -Andromeda Zwarts: Audrey Gryffindor

    Zelfverzonnen personages:
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor - Keeper van het Quidditchteam.
    -Audrey: Calyce Hepatica Llewelyn Gryffindor



    Leraren:
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -

    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor - Chaser van het Quidditchteam
    - Sarita Gryffindor


    Quidditch teams:
    Gryffindor
    Seeker: James Potter
    Keeper: Evana Lexie Morson
    Chaser: Sophie
    Chaser: Calyce
    Chaser:
    Beater:
    Beater:

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 15:11 ]


    Tijd voor koffie.

    Mione schreef:
    (...)

    {Nope...}

    [Bedoel je daarmee dat je personage inderdaad niet weet wat er zich afspeelt of dat je nog steeds geen idee hebt wat je schrijven moet? Of is het iets totaal niet te raden en mysterieus dat je ons nu gaat vertellen?]


    Fuck the government.

    O en trouwens @Sophie wil je Cally ff bij het Quidditchteam als Chaser zetten? (flower)(flower)


    Fuck the government.

    {Komt in orde ^^}


    Tijd voor koffie.

    Bellatrix Zwarts
    Ik grijns krankzinnig naar Andromeda, die duidelijk haar best doet kalm te blijven. Een van de weinige mensen die voor mij bijzonder was, is er niet meer. Niet voor mij. Ik voel iets kleins breken, en verdwijnen.
    "Foute Beslissing, Drómeda," Ik spuug de bijnaam die Cissy en ik altijd gebruikten bijna uit.
    "Had je beter niet kunnen doen." zeg ik, voordat ik grijnzend de ziekenzaal uitloop, terwijl ik een laatste blik op Potter, Morson en Calyce. Ik spuug op de vloer en loop weg. Ik bevrijd Rudolph van zijn spreuk met mijn toverstok, en trek hem mee naar de Slytherin Afdeling ga.

    Evana Lexie Morson
    Na een kort gesprek loopt Bellatrix de ziekenzaal uit, en ik voel me alsof ik ineens geen spieren meer over heb, en val neer. Madame Plijster, die blijkbaar weg was met de leerlingen, komt terug. Ze zet grote ogen op bij de ravage en al ons bloed.
    "Wat denken jullie wel niet!" ze trekt me overeind. Ze kijkt naar mijn been die compleet open ligt.
    "Jullie hoefden alleen maar te liggen, moet je je been zien! Je maakt het alleen maar erger, en het verband, waar is dat heen?! Nu mag ik het helemaal overnieuw doen, maar nu krijg je sowiezo littekens!" Ze duwt me terug in het bed.
    "Maar Madame Plijster, daarne-" begin ik,
    "Niks daarnet. Liggen," ze kijkt naar James en Calyce
    "En jullie?! Wat zijn jullie? Chimaera's? Professor Wafelaar zal zeker hiervan horen."
    Ik hoor dat Calyce iets probeert te zeggen, maar Plijster kapt haar af. Net als bij James. Ze begint mijn been weer te verbinden, maar ditmaal hou ik mijn hoofd in mijn kussen gedrukt, terwijl er meer kreunende gewonde leerlingen op de ziekenzaal liggen.


    Tijd voor koffie.

    _-_Dubbelpost_-_

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 16:42 ]


    Tijd voor koffie.

    yay ze is weg!
    James
    hij loopt naar zijn bed en ploft neer. Hij wilde niet aan zijn wonden denken die vreselijk pijn doen, maar viel direct in slaap.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    xEvangeline schreef:
    (...)
    [Bedoel je daarmee dat je personage inderdaad niet weet wat er zich afspeelt of dat je nog steeds geen idee hebt wat je schrijven moet? Of is het iets totaal niet te raden en mysterieus dat je ons nu gaat vertellen?]


    {Het eerste. XD
    Maar het tweede ook een beetje....}


    living la dolce vita

    Mione schreef:
    (...)

    {Het eerste. XD
    Maar het tweede ook een beetje....}

    [Doe gewoon lekker random? :p]


    Fuck the government.

    Calyce

    Ik strompelde moeizaam richting mijn bed, overdonderd en met tollende gedachten. Ik ging voorzichtig liggen en liet mijn hoofd diep in het kussen zakken. Nu de adrenaline was weggeëbd en ik mijn spieren eindelijk ontspande, gleden er tintelingen over mijn gehele lichaam en slaakte ik een diepe zucht. Ik besloot dat ik de verklaringen voor de gebeurtenissen van vandaag voor morgen moest laten en dacht in slaap te vallen. Maar in feite zweefde ik slechts tussen de ziekenzaal en mijn fantasieën in en zag flarden van kleurrijke, uitbundige bomen op een uitgestrekte grasvlakte die in vlammen opgingen terwijl het gesnurk en de ademhalingen van mijn medepatiënten vagelijk tot me doordrong.
    Tussen de bomen in zag ik plotseling mijn moeder staan, ze had haar beste gewaad aan en haar kostbaarste oorbellen in, ik zette één stap in haar richting en stond meteen pal voor haar neus. Pijnlijk gekreun. Ze haalde liefdevol een hand door mijn haren om vervolgens in as op te gaan. Ik keek met opengesperde ogen naar het zwarte hoopje stof voor mijn voeten dat vervolgens werd weggewaaid door een ijzige wind. Een korte gil van schrik en het gemompel van Pomfrey.
    Onregelmatige zonnestralen die werden onderbroken door lichtgrijze wolken schenen op mijn gezicht waardoor ik me omdraaide en het kussen over mijn hoofd sloeg. Ik opende mijn ogen waarna ik toch met enkele moeite rechtop ging zitten. Ik keek richting de wandklok die aangaf dat het enkele minuten over elf was.
    Links van me leek Evana in een vredige slaap te verkeren. Ik keek naar rechts en zag James op zijn bed liggen. Op het eerste gezicht zag hij er net zoals Evana zeer rustig uit, tot zijn lichaam ineens schokte, weer lag hij rustig waarna hij weer schokte.
    'James,' fluisterde ik me ietwat zorgen makend.


    Fuck the government.

    [xEvangeline >> Semele]


    Fuck the government.

    Bellatrix Zwarts
    Ik loop, nee, stamp de Slytherin-leerlingen zaal binnen. Ik blaas een haar uit mijn gezicht en laat mezelf op de bank vallen, naast Lucius en de rest. Ik trek Rudolph naast me.
    "Raad eens? Ik weet wie die leerlingen heeft verwond." Meteen gaat iedereen verzitten om mijn verhaal te horen.

    Evana Lexie Morson
    "Drink op," ik kijk over de beker bezorgd heen naar James, die als een blok in slaap is gevallen, en Calyce, die zich nu ook op haar bed laat vallen. Madame Pomfrey duwt me terug in mijn kussen.
    "Drink op," herhaalt ze, nu waarschuwender, en ik laat de vloeistof in mijn mond vallen. Het smaakt naar, naar de geur van een gymzaal, maar het is niet heel vies. Veel erover nadenken, lukt niet, want het wordt wazig. Ik werp nog een blik op Calyce, die gaat liggen, maar alles is heel wazig, en ik zak weg in mijn kussen.
    Ik kijk naar een James, die grijnzend en voldaan naar me terugkijkt. We draaien in het rond, en om ons heen cirkelen mensen. Ik lach gelukkig terug, we zijn op het feest. De dansvloer bestaat uit ons, ik zie niemand anders. Er danst een iemand niet, en dat is Lily Evers. Met een vertrokken gezicht kijk ik naar haar, maar James trekt me verder en ik kijk lachend weer in zijn gezicht.
    "Expelliarmus!" schreeuwt iemand aan de zijkant van de kring, zodat James en Ik uit elkaar wijken. Het is Calyce, ze staat in duelleerhouding. Snel kijk ik om op wie ze richt, het is Lucius Malfoy, geschrokken draait hij zich om, maar verdwijnt dan in zwarte lakens. Ik draai me om en ineens staat hij recht voor me. Hij grijns, en doet zijn mond open om wat te zeggen, maar er komt alleen een huil uit. Weerwolvenhuil. Ik voel meerdere messteken en ik val, verander in een wolf. Iedereen verdwijnt, alsof weggezogen. Remus Lupos staat wel recht voor me, en steekt smekend zijn hand naar me uit, maar verdwijnt dan in het donker. Ik sta in het bos, James en Calyce zijn bij me. Ik begint te vechten. James ligt ineens, met een straaltje bloed dat uit zijn haar lijkt te komen. Een kat, waar Calyce net stond, maar haar sla ik weg. Ik huil naar de maan, wanneer ineens alle gewonde leerlingen voorbij komen, ik verwondde ze allemaal. Dan komen alle Zwadderaars die mij ooit tot slachtoffer hebben benoemd voorbij. Ze lachen en spreken vloeken uit. Meerdere raken James en Calyce, vaak Onvergeeflijke vloeken, met name de Avada Kedavravloek. Ik ren naar ze toe, maar ik val op de grond. De vloer achter me lijkt te verdwijnen, zodat ik uiteindelijk hang. Ik hou met mijn armen nog de grond vast, terwijl mijn lichaam voor de rest in het niets hangt. Ik gil, naar de onbeweeglijke lichamen van James en Calyce, en ik merk dat het mijn mensenarmen zijn die zich vastklampen, en niet mijn weerwolf-poten. Ik kan er niet bij, en dan omringen de Zwadderaars me. Ze staan nog op het gras en lachen me allemaal uit. Ik gil, en een vloek zorgt ervoor dat ik in het niets val. Voor eeuwig.


    Ik gil hardop. Ik zweet, en voel meteen pijnscheuten over mijn hele lichaam. Een droom, een droom verdomme. Tranen vermengt met zweet glijd over mijn gezicht. Ik kijk rechts en zie Calyce die bezorgt naar James kijkt. Ik glijd met een arm over mijn gezicht, om het redelijk droog te kijken.
    "Wa- wat is er aan de hand?" vraag ik bibberig, dan zie ik James die schokt.


    Tijd voor koffie.

    --Dubbelpost--

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 20:30 ]


    Tijd voor koffie.

    James
    Een gil van Evana hoorde hij en werd wakker.
    James liep rustig door een bos. De zon scheen, waardoor het lekker warm was. Op eens kreeg hij een pijnscheut en kwamen er wolken. Toch liephij verder , naar een blokhutje. Het ging onweren en kwam kletsnat het hutje in. rillingen van de kou. BOEM. en hoorde nog een keer een herkenbaar gegil. Het blokhutje was geraakt.
    James werd wakker en Calyce vroeg wat er was. 'Zomaar een nachtmerrie...' en keek snel Evana aan of het goed met haar ging.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Calyce

    Ik keek verschrikt richting Evana toen ik een gil hoorde. Ze keek van mij naar James en vervolgens kreeg haar gezicht een verbaasde en bange uitdrukking bij het aanzien van zijn schokkende lichaam.
    Ze vroeg met een bevende stem wat er aan de hand was.
    Ik schudde mijn hoofd en haalde mijn schouders met plooien in mijn voorhoofd op als bevestiging dat ik hier zelf ook geen weet van had.
    Ik keerde me weer naar James die nu wakker lag.
    'James, wat was dat allemaal?' vroeg ik bezorgd.
    'Zomaar een nachtmerrie...' antwoordde hij niet al te overtuigend.
    Ik zuchtte diep en keek even naar de ramen die uitzicht gaven op de wijde grasvlakte rondom het kasteel en de hemelblauwe lucht die geleidelijk werd bedekt door grijze stormwolken.
    'Je weet dat je ons vertrouwen kunt, hè?' zei ik zonder gespeelde eerlijkheid en keek de jongen die ik nu als een heuse vriend beschouwde weer aan. 'Ik heb al tientallen geheimen van anderen achter slot en grendel moeten zetten, "zomaar een nachtmerrie" is nooit zomaar.'

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 19:23 ]


    Fuck the government.

    [ik reageer in de avond wel ik moet nu hockeyen... ^^}


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.