• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    Regels
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 22:26 ]

    Ian

    Ik lach en duik er boven op. 'Zie je Austin. Vrienden zijn veel beter dan vriendinnen,' grinnik ik. 'Je bent vrij, hebt lol en toch de plezier van je leven.' Ik lach en ga weer recht staan. Ik grinnik en kijk de jongens aan. 'Gaan wij dan terug naar de camping?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik schud lachend mijn hoofd en geef een duwtje tegen zijn schouder. 'Ja laten wij maar terug gaan, kan Danny tenminste ook slapen'zeg ik lachend en zeg nog even gedag tegen Drew. Jayson loopt al naar de deur en trekt die open.

    Danny

    "Doei jongens." glimlach ik en draai me al weer om. "Lief dat jullie kwamen." zeg ik dan nog snel en leg mijn armen om Drew heen. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas en geniet van zijn warmte.
    Ik sluit mijn ogen en glimlach. "Blijf je vanacht bij me?" vraag ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Wil je dat graag?'vraag ik met een glimlach en sla mijn arm om Danny heen. Ik streel rustig over zijn rug en kijk naar hem. Hij is zo leuk. Ik kan het niet laten even een gauw kusje op zijn neus te geven en leg daarna mijn hoofd terug.

    [Even douche


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik ga reageren:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Okee :)]

    Ian

    'Nou doei, veel plezier nog. En doe het veilig en als je iets verkeerd doet zijn de dokters er,' lach ik en wandel de kamer uit. 'Nou dan gaan we weer. Dat eindigde leuk.' Ik lach en loop naar de uitgang. Ik pak de autosleutels en stap achter het stuur. 'Zo we gaan naar de camping. Wat eten we vanavond?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Lachend loop ik achter Ian aan gevolgd door Austin. 'Ik heb geen idee'zeg ik en stap de auto in. 'Volgens mij ging Isa eten maken'hoor ik Austin zeggen die inmiddels ook plaats heeft genomen in de auto.

    Danny

    Ik hoor Ian en de rest gedag zeggen en knik dan.
    "Graag... Shit, nu moet ik wakker blijven tot ik heb gegeten. Hoe laat is het?" vraag ik dan en til mijn hoofd omhoog, waarna ik Drew aankijk. Ik draai me op mijn rug, gelukkig zijn die bedden redelijk breed.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik pak mijn mobiel uit mijn zak en kijk even naar de tijd. 'Half vijf'zeg ik en kijk hem aan. 'Als je graag wil slapen, kan ik vragen of ik je mee mag nemen naar het restaurant beneden, dan kun je daarna ook gelijk slapen'zeg ik met een lichte glimlach. 'of je moet nog geen honger hebben' voeg ik er daarna nog aan toe.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 22:51 ]

    Danny

    Ik kijk naar Drew.
    "Ja, goed idee. Mag wel." zeg ik en kijk Drew aan. Ik kom langzaam overeind en kijk de kamer rond. "Daar is de rolstoel." ik wijs naar het ding in de hoek achter in de kamer en glimlach naar Drew. Net op dat moment komt er een zuster binnen wandelen. "Wat gaan we doen?" vraagt ze met een glimlach.
    "We wilde naar het restaurant gaan." glimlach ik. Ze knikt.
    "Doe je wel heel rustig aan?" ze rolt de rolstoel naar me toe en helpt me erin. "Bedankt." glimlach ik en kijk naar Drew. "Kom je?" vraag ik glimlachend naar hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik stap uit het bed en kijk even hoe Danny in zijn rolstoel wordt geholpen. Ik haal mijn hand even door mijn haar en loop dan naar Danny toe. Ik glimlach nog even naar de zuster en duw Danny dan vooruit. We komen bij de lift en ik duw Danny erin. Ik druk op het knopje en ga lachend bij Danny op schoot zitten. 'Wel makkelijk zo'n stoel hoor'zeg ik en geef hem een vlug kusje.

    Danny

    Ik lach even.
    "Hey, konden we de trap niet nemen?" vraag ik met een onschuldige blik. De lift stopt en er komen mensen in staan. Ik leg mijn hoofd tegen Drew zijn schouder, aangezien hij op mijn schoot zit lukt dat lekker. Toch word het wat zwaar. "Drewie, het is wat aan de zware kant aan het worden." glimlach ik en tik even op zijn onderrug. De mensen kijken even naar ons en ik knik glimlachend naar ze.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik ga slapen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne