• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    Regels
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 22:26 ]

    [wow zit je al op examen jaar? Hoeveel Jaar moet je dan? Want je bent 15 zag ik:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik grinnik en we gaan richting het restaurantje. "Oeh plekje bij het raam." ik wijs ernaar en kijk glimlachend naar Drew. Ik vind dat mooie plekken, bij het raam. Er gaat een rilling over me heen en ik trek het dekentje dat ik had gekregen van de zuster wat meer over me heen. Ik zucht even en bijt wat op mijn lip.

    [Vier jaar op de middelbare. En word welgeteld over 20 dagen 16 :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik grinnik even en loop naar de plek die hij had aangewezen. Ik kijk even naar Danny en til hem daarna in een soepele beweging op. Ik zet hem op de stoel en schuif hem aan. De rolstoel zet ik aan de kant en neem daarna plaats tegenover Danny. Ik glimlach even naar hem en leg mijn hand op tafel.

    [Weet je al welke opleiding je na de middelbare gaat doen?^^]

    [Ja! Ik wil graag een opleiding als Parafetinair dierenverzorger volgen... Een wat? Haha: Dierenarts.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Haha, ik snapte dat het daar iets mee te maken had, leuk!^^, diertjes zijn leuk]

    Danny

    Ik glimlach terug en leg mijn hand op die van Drew die ik dan vastpak.
    "Drie weken niets doen..." zucht ik en kijk naar onze handen. Niet veel later komt er een serveerder aanlopen. Ik kijk naar de jonge jongen die vriendelijk glimlacht. "Hier is de kaart. Kan ik al wat drinken opnemen?" ik knik vriendelijk. "Doe mij maar een kopje kamille thee." hij knikt en kijkt naar Drew. Ondertussen lees ik de kaart al.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik knik even en bijt op mijn lip. Net als ik mijn mond opendoe wat te gaan zeggen komt de serveerder en ik sluit mijn mond weer. 'Doe mij ook maar'zeg ik na even twijfelen en glimlach even naar hem. Hij knikt en loopt daarna weg. Ik pak de kaart en bekijk hem een beetje.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 0:29 ]

    Danny

    "Ik neem denk ik een broodje gezond. Aangezien ik die vandaag nog niet gehad heb en ik niet al té veel mag eten, is dat wel goed." ik kijk naar Drew.
    "Wilde je nog wat zeggen?" vraag ik dan en glimlach naar hem. Ik sluit mijn kaart en leg die op de hoek van de tafel. Ik kijk naar mijn vriendje en zucht een keer. Het is zo een lekkerding. Echt niet normaal

    [Ja, vooral als je ze beter kunt maken :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'oke, ik weet het nog niet echt'zeg ik terwijl ik veder kijk. 'Wilde je nog wat zeggen?'vraagt hij daarna en ik kijk even op van de kaart. 'Dat dat best moeilijk wordt, maar het gaat ons gewoon lukken'zeg ik met een kleine glimlach. Ik kijk weer even naar de kaart, eigenlijk wou ik gewoon iets nemen wat gezond is. 'Ik neem de kip salade'zeg ik en leg de kaart weg. Ik pak Danny's hand weer en glimlach naar hem. 'Waarom zuchten je?'

    [ ik ga slapen,anders red ik het helemaal niet morgen xd trustee xx]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 0:53 ]

    [Ben weer thuis, mog gelukkig eerder weg maar ben nu echt doodop/]

    Danny

    Ik kijk Drew aan en glimlach.
    "Ik zuchtte omdat ik je drie weken moet missen!" zeg ik dan en doe snel mijn volumeknop omlaag. "Maar ja.... En omdat je er zo lekker uit ziet." grinnik ik. De jongen komt met de thee aanzetten en vraagt om onze bestelling. "Een kipsalade en broodje gezond." glimlach ik. De jongen schrijft het op en loopt weer weg. Ik zet mijn hand onder mijn hoofd en kijk naar Drew.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik grinnik even en voel hoe ik licht rood wordt. Ik kijk gauw weg, naar de tafel. Ik pak mijn thee en neem gauw een slok. 'Aaah heet'zeg ik en bijt even op mijn lip. Dat deed best pijn. Ik blaas zachtjes in mijn thee en neem dan een klein slokje. 'Dankje trouwens'zeg ik en lach even.

    Danny

    Ik lach even om de domme actie van Drew.
    "Goh, nee echt? Is de thee heet?" zeg ik lachend en vouw mijn hand om het kopje, het geeft een lekkere warmte.
    "Geen dank, ik zeg graag dingen die ik meen." glimlach ik en blaas in mijn thee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.