• Topic-eigenaar; Beat.


    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.



    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.




    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.



    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Chàrline
    Toen ik zijn arm om me heen voelde en zijn zachte lippen op mijn slaap, voelde ik de bekende vlinders weer tot leven komen.
    Ik glimlachte en knikte.
    ''Toch niet, hè?'' grijnsde ik, met mijn blik nog altijd gericht op de film.
    Ik liet mijn hoofd op zijn schouder rusten terwijl ik vde aangename warmte van zijn lichaam af voelde komen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel.

    Naarmate de film vorderde begon ik door te krijgen dat zulke films nog niet direct iets voor mij waren.
    Daarom ging ik maar over op plan B.
    Chàrline plagen.
    Ik trok haar naar me toe zodat ze tussen mijn benen zat, het was een brede zetel, en sloeg mijn armen om haar heen.
    "De film is saai geworden" grinnikte ik, "En we weten allebei wat dat betekent" fluisterde ik vervolgens in haar oor.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 21:33 ]

    Chàrline
    Een gesmoord lachje verliet mijn mond toen ik naar William werd getrokken, als gevolg dat mensen geërgerd opkeken.
    ''Oh-oh..'' mompelde ik met een kleine grijns.
    Mijn blik dwaalde weer af naar het scherm.
    ''Hoe kán hij?'' mompelde ik verontwaardigd over de jongen in de film, en werd er weer in gezogen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brandon Jason Jefferson
    'Dat bestaat ja.' prevelde ik tegen haar lippen aan. Mijn armen gleden om haar middel en trokken haar dichter tegen me aan.
    Ik drukte een kusje op haar mondhoek en keek haar toen glimlachend aan. Op dit moment besefte ik pas hoeveel geluk ik had met Veronica. Er waren maar weinig meisjes die zo vrij waren, zo onbezorgd over alles, alsof ze zich nooit ergens druk om maakte. Of nou ja, ze liet het niet merken. Ik was gelukkig met haar, omdat ik zielsveel van haar hield, wat raar was na zo'n korte tijd, maar ik deed het wel.
    Soms konden blikken zoveel meer zeggen dan woorden, en op dit moment was dat zeker het geval.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    Willliam Jake O'Donnel

    "Ja, het is een schande" antwoordde ik terug op een dramatische toon.
    Of ik wist waar ze het over had ?
    Nope, totaal niet zelfs.
    Ik drukte mijn lippen in haar hals, voor eventjes, en verstopte mijn gezicht vervolgens in een kuiltje van haar hals.
    "One Million voor vrouwen" mompelde ik, toen de geur van haar parfum mijn neus binnendrong.

    Veronica Madeline Green.

    Een genietend geluidje verliet mijn mond.
    Het veolde weer helemaal als de kleuterschool.
    Geen zorgen om niets, gewoon gelukkig zijn zonder mensen die je beoordelen of je een label geven.
    "Wat wil je vanavond eten ?" vroeg ik.
    Niet dat ik kon koken hoor, maar er lag hier vast wel ergens een kookboek ofzo.

    Chàrline
    Een aangename rilling kroop over mijn rug bij zijn kusje, en ik keek hem verbaasd aan toen hij mijn parfum opnoemde.
    ''Hoe weet je dat?'' mompelde ik grinnikend.
    ''Bevalt het?'' voegde ik er nog plagend aan toe.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brandon Jason Jefferson
    'Ik weet wel iets' zei ik toen ik grijnzend aan het plan in mijn hoofd dacht. We zouden toch nog spullen moeten halen bij de academie, dus dan konden we ons daarna omkleden en dan zou ik haar mee uit eten nemen.
    Ik drukte een kusje in haar hals en stond op.
    'Kom, dan gaan we de spullen halen en daarna zie je het vanzelf wel' zei ik om haar in spanning te laten. Ik wou niet meteen alles verklappen, want dan zou het geen leuke verrassing meer zijn.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    William Jake O'Donnel

    "Ik heb een goede neus" grinnikte ik.
    "Hmmm, misschien wel" grijnsde ik plagend terug.
    Een paar mensen die bij ons in de beurt zaten stonden geïrriteerd op en zochten een andere plaats.
    "Wauw, we zijn echt irritant voor de buitenwereld" lachte ik.

    Veronica Madeline Green

    Sowieso maakte hij me al nieuwsgierig met die; Ik weet wel iets.
    "Brandon, maak me niet nieuwsgierig" zei ik op zo'n zeurdig kinderstemmetje.
    Ik stond dan ook op en liep naar mijn bikini, waarna ik die zonder mijn kleedje uit te doen aandeed.
    Had ik op geoefend.
    "Ik krijg altijd enorme honger als ik nieuwsgierig ben" zei ik, waarna ik hem serieus aankeek.
    Stiekem vond ik het wel leuk hoor, maar dat zal dan weer aan Brandon gelegen hebben.

    Brandon Jason Jefferson
    Ik grinnikte, 'Honger zul je ook wel nodig hebben' zei ik daarna.
    Ik slingerde mijn shirt over mijn schouder heen en schoof mijn voeten in mijn Jordans.
    'Kom we gaan.' zei ik vrolijk en ik trok haar mee de deur uit. Het was niet ver lopen naar de academie dus we waren er snel.
    'Wacht hier.' zei ik vrolijk en ik liep naar boven. Mijn spullen propte ik in mijn koffer die ik daarna met gemak naar beneden sleepte.
    'Zo, heb je alles?' vroeg ik daarna aan Veronica die nog op me stond te wachten beneden.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Chàrline
    ''Niet ik.. jij,'' grinnikte ik uitdagend, en nestelde me wat beter tegen hem aan terwijl ik weer naar de film keek.
    Ik speelde afwezig met zijn vingers terwijl ik af en toe wat van de popcorn at, die langzaam op begon te raken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    Veronica Madeline Green.

    Ik keek hem even wantrouwend aan, maar liet me daarna meeslepen naar school.
    Toen hij zijn spullen haalde, nam ik mijn spullen.
    Echt veel had ik niet mee, vraag me niet waarom.
    "Jup, ik ben klaar" zei ik toen hij naast me stond met al zijn spullen.
    Ik vroeg me nogsteeds af wat hij ging doen.
    Er speelden vreemden gedachten door mijn hoofd, maar die waren zogoed als onmogelijk.

    William Jake O'Donnel

    "Zeg" zei ik beledigd.
    Ik drukte mijn lippen opnieuw in haar hals.
    Tijd voor wraak.
    Ik zoog het bloed naar boven in haar hals en terwijl mijn tong er af en toe over likte.
    "Mijn wraak is rood-achtig" zei ik grijnsend.

    Brandon Jason Jefferson
    'We moeten eerst nog naar huis, want we kunnen zo niet weg.' zei ik grijnzend. Waarschijnlijk had ik nu al teveel verklapt, maar dat maakte me niet uit, ze zou me toch niet meer tegenhouden nu.
    Ik pakte de tas die ze vast had van haar over en liep met mijn zware koffer en haar tas weer terug naar Veronica's huis. Gelukkig was het al wat afgekoeld, anders was ik bezweken onder de hitte. Eenmaal bij haar huis aangekomen veegde ik de zweetdruppels van mijn voorhoofd en zette de koffer en de tas in de gang neer.
    'Ik kan er weinig over zeggen, maar zorg dat je er netjes uit ziet.' zei ik grijnzend toen ik een kusje op haar wang drukte.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Chàrline
    Ik deed moeite om niet mijn ogen te sluiten en gaf hem een zacht tikje. ''Ik hou niet van sjaals,'' mopperde ik, en keek hem aan nadat ik me half had omgedraaid.
    ''Mijn beurt,'' grijnsde ik, en voordat hij kon protesteren drukte ik mijn lippen in zijn nek, gaf een paar kusjes en begon op een stukje huid te zuigen, net zolang tot het een zuigzoen was. ''Mijn wraak is roder,'' fluisterde ik in zijn oor, en grijnsde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    Veronica Madeline Green.

    Terwijl ik naar boven liep begon ik hard na te denken.
    "Netjes" herhaalde ik nog een keer.
    Ik haalde mijn schouders op en liep naar mijn kamer, waarna ik de kastdeuren opentrok.
    Voor eventjes stond ik er gewoon naar te staren, tot ik gewoon wat dingen bij elkaar nam tot ik een outfit had.
    Ik deed die aan en bracht nog wat mascara aan en lipgloss. Iets wat ik niet deed als ik niet netjes moest zijn.
    Ik legde mijn krullen terug goed en liep naar beneden.
    "Netjes genoeg ?".


    [Sorry, maar ik wil er niet als een complete zombie bijlopen morgen. Ik moet mijn lokalen nog vinden x3 Ik reageer morgen. x]