• Topic-eigenaar; Beat.


    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.



    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.




    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.



    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Chàrline
    ''Nee.. iets.. liever,'' zei ik, en keek hem met een geamuseerde twinkel in mijn ogen aan.
    Inmiddels was de film al begonnen en ik wou eten, maar ik kon me niet bewegen door de stevige grip van William.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    "Oh, spijtig" zei ik grijnsend.
    Ik liet haar los en nam mijn zak chips bij me.
    Ik zou er wel genoeg meehebben, hoopte ik.
    Ik gaf de popcorn aan Chàrline en keek naar het begin van de film.
    "Oké" zei ik op een soort van emotieloze toon, "Eens zin wat die film geeft".

    Chàrline
    ''Maar dan moet je me niet loslaten!'' piepte ik.
    ''Alleen wat liever zijn,'' voegde ik er nog jammerend aan toe, terwijl ik weer non-stop aan de popcorn begon.
    Ik had mijn blik gericht op het gigantische scherm, en zakte onwillekeurig wat onderuit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    [@Depay, kan je reageren ? De wereld geeft me niets om me niet te vervelen.]

    N4I5 schreef:

    Veronica Madeline Green.

    Mijn ogen werden groot, maar voor ik goed en wel besefte wat er aan het gebeuren was, lag ik allang in het water.
    Ik kwam boven en begon te lachen, "Ja inderdaad, die kon ik verwachten".
    Ik haalde wat natte plukken uit mijn haar en kreeg een speelse blik in mijn ogen.
    "Weet je wat ik vroeger hier altijd deed ?" vroeg ik, met een geheimzinnige glimlach.


    Brandon Jason Jefferson
    Ze haalde de natte plukken uit haar gezicht en keek even speels naar het water. Daarna keek ze met met een geheimzinnige glimlach aan. 'Weet je wat ik hier vroeger altijd deed?' vroeg ze en ik schudde mijn hoofd.
    'Nee, dat lijkt me niet sinds we elkaar pas een paar dagen kennen.' zei ik grijnzend.
    Ik leunde tegen de zwemband rand achter me en legde mijn armen naast me op de kant.
    Vermakelijk keek ik haar aan, 'Laat zien dan?'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    Veronica Madeline Green.

    "Dus je wilt het zien ?" vroeg ik grijnsend.
    Hij keek me nogal vermakelijk aan terwijl hij tegen de rand aanstond met zijn armen naast hem op de kant.
    Ik liep wat verder weg van hem naar het diepere deel tot het water tot bij mijn sleutelbenen stond.
    Ik opende mijn bikinitopje weer en deed het uit, waarna ik het op de rand gooide.
    Mijn slipje volgde, "Naaktzwemmen, dat deed ik hier altijd" grinnikte ik waarna ook mijn broekje op de rand van het zwembad belandde.

    Brandon Jason Jefferson
    Ik grinnikte toen ik zag wat ze deed en bekeek haar even goedkeurend.
    'Vroeger, zeiden je ouders daar dan niks van?' vroeg ik lachend. Ik wist dat het normaal was als ouders hun kleine kindjes zonder topjes lieten zwemmen, maar zonder broekje? Dat had ik nog nooit gezien.
    Ook al lag dit afgelegen, en zou niemand het ooit zien, dan nog laat je je kleine kindje toch niet naakt zwemmen? Wie weet zit er wel een pedofiel in de bosjes.
    Ik keek even met opgetrokken wenkbrauwen naar de zon die langzaam aan de horizon verdween en richtte me toen weer op Veronica.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    Veronica Madeline Green.

    Ik schudde grijnsend mijn hoofd.
    "Ik deed het vanaf ik 5 was, en ben er nooit mee gestopt".
    Ik zag zijn goedkeurende blik in zijn ogen en begon te lachen.
    Ik zwom verder naar de rand die achter me lag en legde mijn armen over de kant, net zoals Brandon nu stond.
    "Naakt zijn voelt als vrijheid".

    N4I5 schreef:

    Veronica Madeline Green.

    Ik schudde grijnsend mijn hoofd.
    "Ik deed het vanaf ik 5 was, en ben er nooit mee gestopt".
    Ik zag zijn goedkeurende blik in zijn ogen en begon te lachen.
    Ik zwom verder naar de rand die achter me lag en legde mijn armen over de kant, net zoals Brandon nu stond.
    "Naakt zijn voelt als vrijheid".

    Brandon Jason Jefferson
    'Als vrijheid?' vroeg ik lachend.
    'Ik had toch altijd een ander beeld van vrijheid dan naakt zijn.' zei ik nadenkend voordat ik onder water dook en naar haar toe zwom. Een stukje voor haar kwam ik boven water en keek haar recht in haar ogen aan.
    Even beet ik op mijn lip, het leek wel alsof ze elke dag mooier werd.
    Daarna liep ik de laatste stap naar haar toe en bleef een centimeter voor haar gezicht hangen met mijn gezicht, wachtend op wat ze zou doen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    Veronica Madeline Green.

    Ik keek naar zijn lichaam die onder water duidelijk zichtbaar was toen hij naar me toezwom.
    Hij klemde zijn tanden weer in zijn lip, waar hij echt eens mee moest ophouden.
    Hij deed nog 1 stap naar me toe en bleef een centimeter voor mijn gezicht hangen.
    "Pestkop" grijnsde ik terwijl ik geen aanstalten maakte om ook maar iets van een actie te verrichten.

    Brandon Jason Jefferson
    'Pestkop' grijnsde ze toen ze gewoon bleef staan, alsof ze vond dat ik maar actie moest ondernemen.
    'Pestkop? Je zou me toch beter moeten kennen.' zei ik toen ik een stap naar de zijkant deed en naast haar op de rand ging hangen. Ik ging geen actie ondernemen, nu was het haar beurt. Was ik een pestkop? Ja, best wel. Maar Veronica kon ertegen, ze pestte me zelf ook vaak genoeg.
    'Misschien ben ik wel een beetje een pestkop,' zei ik toen ik me op de badrand hees en erop ging zitten, 'Maar wel een lieve.' zei ik grijnzend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Will? x3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    Veronica Madeline Green.

    Ik begon te grijsen en zwom naar de andere kant.
    "Een lieve pestkop ? Bestaat dat tegenwoordig al ?" riep ik naar de andere kant.
    Ik liep langzaam de trappetjes op van het zwembad tot ik op de rand stond en bukte me.
    Ik liet een kleedje over mijn lichaam glijden en liep terug zijn kant op.
    "Een lieve pestkop dus" zei ik, op een zogezegde nadenkende toon.
    Ik dacht even na en knikte toen goedkeurend.
    Ik zou vast wel tussen zijn benen passen.
    Ik ging tussen zijn benen zitten met een klein beetje moeite en legde mijn armen om zijn nek.
    Ik drukte een zacht kusje op zijn mondhoek.


    William Jake O'Donnel.

    Ik begon te grijnsen en schoof wat dichter naar haar toe.
    Het waren zetels voor 2 personen, wel handig, moeten ze meer maken.
    Ik sloeg mijn arm om haar heen en drukte een kusje op haar slaap.
    Ze was al helemaal aan het opgaan in de film.
    "Hij is zo erg nog niet" fluisterde ik zachtjes in haar oor.