• Ok... Eerste keer dat ik een RPG op Quizlet ga maken... Ik heb wel vaker RPG'S gemaakt, maar niet op Quizlet.xD. Hier dus de personages die je kunt kiezen:

    -Harry Edward Styles. Lamebrain.
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. IrishStar.
    -Zayn Jawaad Malik. Monticia.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) Casirea.
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Wonderwatch.
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) Naomia.
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.(A)
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.xD

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 18:59 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ben er weer, ga reactie schrijven]

    Liam James Payne
    Ik haal mijn schouders op. 'Ik vindt het wel leuk en het is gezellig, tenminste iemand die dan praat en druk is'zeg ik met een grote glimlach. Echt waar als Lou in de buurt was, was het eigenlijk altijd wel gezellig.

    [Ik ga, kom misschien rond 10 weer terug. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [oke byeee]

    Louis William Tomlinson

    'Ben blij dat je er zo over denkt en het niet vervelend vind ofzo' zeg ik met een nog grotere glimlach op mijn gezicht. Vrolijk zing ik zacht het refrein van Forever Young. Iets wat gewoon toepasselijk is op dit moment.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 20:40 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    'Nee tuurlijk niet!'zeg ik en hoor hem daarna zachtjes het refrein van Forever Young zingen. Ik glimlach en zing met hem mee. Ondertussen glimlach ik even naar Louis. Hij was gewoon echt een goeie vriend.

    [ow, :) wait, ik zie dat Steffie nog een reactie had geplaatst op die van mij ^^]

    Niall

    Ik kijk even naar het nummer op het briefje en glimlach verlegen. 'Dankje, ik bel je nog wel.' zeg ik en ik haal de sleutel van mijn kamer, waarna ik naar boven loop. Ik zet het nummer in mijn contactenlijst. Normaal sta ik nooit zo open voor meisjes, maar deze zijn heel anders dan de Engelse meisjes. Veel leuker eigenlijk.


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    [Iedereen is op het strand, misschien kan je Niall daar ook heen sturen?^^]

    [Ofcourse ^^]

    Niall

    Ik laat me neer vallen op mijn bed. Pff, ik verveel me dood. Ik pak mijn iphone en stuur een smsje naar Louis, Harry, Zayn en Liam.

    Waar zijn jullie? Ik sterf hier...
    xxN


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Louis William Tomlinson

    'Ik heb een idee want ik zonder jou of de rest moet beginnen' zeg ik en glimlach even naar hem. 'Liam mag ik nog wel boos zijn op de rest?' vraag ik als het lied is afgelopen en kijk hem met een pruillip aan. 'Anders is het niet eerlijk' Net na die woorden gaat mijn telefoon. Ik lees het smsje. Iedereen is ondertussen op het strand. Kom ook en wees voorbereid en gewaachuwd xBoo Bear stuur ik terug. Vreemd dat mijn telefoon eigenlijk nog werkt.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 21:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    'Ik zou ook niet zonder jou of de andere kunnen hoor'zeg ik en trek hem in een vlugge knuffel. Veel fans zouden nu al wat zeggen over een bromance, maar voor mij is die alles gewoon vriendschap. Louis is echt een hele goeie vriend net als de andere jongens. 'Je kan ze ook gewoon zeggen dat je het niet leuk vond, echt boos is toch ook niet nodig? We moeten er wel gewoon een leuke vakantie van maken hé'zeg ik met een glimlach. Daarna begin ik te lachen. 'Gek, heb je serieus je mobiel mee het water in?'vraag ik en schud mijn hoofd. 'Geluk dat die nog werkt.'

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 21:02 ]

    Louis William Tomlinson

    'Daar ben ik het mee eens. Het is vreemd hoe het leven kan lopen, maar dit had ik toch echt allemaal niet willen missen' zeg ik glimlachend. 'Ik reageer hetzelfde als bij jou en Stephanie anders is het oneerlijk en daarbij geef toe op jullie was ik ook niet lang boos. Dat is iets wat ik gewoon echt niet kan.' vervolg ik met een onschuldige glimalach. 'Deze vakantie word ook gezellig, daar twijfel ik niet aan. En ja ik neem mijn telefoon mee het water in, want die kan toch niet kapot'

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 21:05 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall

    Ik lees Louis' smsje en trek een raar gezicht. Hoezo moet ik oppassen? Ach ja, waarschijnlijk een vage grap of zo. Ik trek mijn zwembroek aan en trek er een shirt overheen, waarna ik naar buiten loop. Ik ga maar lopen, dat is gezond. Ik begin te lopen en ben er ongeveer na een half uur. 'Hee!' roep ik waarna ik mijn hand op steek.


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Liam James Payne
    'Dit had ik ook zeker niet willen missen, met jullie is het gewoon echt een geweldige tijd'zeg ik met een grote glimlach. Ik grijns even, 'Komt gewoon omdat je mij zo lief vindt'grap ik en knipper even liefjes met mijn ogen. Daarna schiet ik in de lach en kijk hem aan. 'Handig, dat wil ik ook wel mijn mobiel'zeg ik als hij zegt dat ze mobiel toch niet stuk kan.

    Niall

    Ik loop grijnzend naar Louis en Liam toe. 'Okee boobear, waarvoor moest ik voorbereid zijn?' ik haal mijn hand even door mijn haar.


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.