• Ok... Eerste keer dat ik een RPG op Quizlet ga maken... Ik heb wel vaker RPG'S gemaakt, maar niet op Quizlet.xD. Hier dus de personages die je kunt kiezen:

    -Harry Edward Styles. Lamebrain.
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. IrishStar.
    -Zayn Jawaad Malik. Monticia.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) Casirea.
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Wonderwatch.
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) Naomia.
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.(A)
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.xD

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 18:59 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    Ik kijk hem even met een meelevende blik aan'Sorry, ik dacht dat de ander wel samen met jou zouden gaan, ik ging even over het strand lopen'zeg ik en bijt op me lip. Hij moest daar gewoon in zijn eentje staan. 'Lou, kan ik je dan toch heel misschien opvrolijken met naar het strand te gaan?'vraag ik hoopvol omdat ik eigenlijk wel terug naar Elena moet. 'Dan doe ik daar alles om je helemaal vrolijk te maken goed?

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik kijk Louis met een zucht aan. Oké, ik wist het niet meer... Hoe laat je iemand lachen die totaal niet blij is?! Opeens wist ik iets.
    'Louis? Zullen we wedden dat ik je weer aan het lachen kan krijgen? Jij mag kiezen om wat we wedden.' grijns ik, voordat ik op mijn lip bijt en afwacht.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Dat dachten de andere dus blijkabaar ook en een moment later was iedereen ineens spoorloos' zeg ik en schud mijn hoofd. 'Ga maar alleen en maak het later maar goed. Volgens mij zit je op dit moment niet op mij te wachten.' Erna richt ik mijn aandacht op Stephanie. 'Ik zou nee willen zeggen, maar ik ben te nieuwgierig dus zeg ja. Maar waar we voor wedden mag jij kiezen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Ik kijk naar Louis en schud mijn hoofd. 'Ik wil juist wel dat je meegaat'zeg ik met een glimlach maar haal dan mijn schouders op. 'Als je echt niet mee wilt'mompel ik en kijk hem aan. 'Maar ik wel dat het goed is voor ik ga'zeg ik en lach even. Ik strek mijn armen uit, 'Knuffel?'vraag ik hoopvol.

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Oké dan... Degene die verliest trakteert op koffie bij Starbucks.' grijns ik, met een speelse lach op mijn gezicht. 'Ik vind het wel een eerlijke deal, dus lach je dood. Dan krijg ik gratis koffie.' grinnik ik, waarna ik je aankijk en op mijn lip bijt.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Liam ga nu maar en laat degene waarmee je heb afgesproken niet nog langer worden' zeg ik met toch een kleine glimlach. 'Het is al goed, maar dat betekent niet dat de rest er zo gemakkelijk mee weg komt' zeg ik en loop naar hem toe voor een knuffel. 'Veel plezier.' Na die woorden richt ik mijn blik op Stephanie. 'Lijkt me inderdaad een eerlijke deal, maar ik ga niet lachen aangezien ik ook gratis koffie wil'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.
    Ik giechel en loop naar Louis toe. Mijn blik strak op de zijne gericht. 'Jij weet niet half hoe goed ik hier in ben.' grijns ik, voordat ik hem begin te kietelen in zijn zij en buik. 'Come on honey, smile for me.' lach ik, terwijl ik op mijn gemak doorga.


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Moet even eten.:P Ben zo snel mogelijk terug. Ik zal eten als Niall.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    Ik knik even en haast me naar de receptie. Ik krijg het kamernummer door en loop der naartoe. Toch sta ik weer even kort te kijken van de grote luxe kamer en pak daarna mijn koffer. Ik kleed me om in mijn zwembroek en trek een simpel shirt erover heen. Ik zet mijn zonnebril op mijn neus en pak mijn handdoek nog, zo ik ben er weer klaar voor. Ik loop rustig terug naar benden. 'Lou, weet je zeker dat je niet mee wilt? want we gaan de andere ook vragen hé, Harry gaat ook mee en Zayn is daar. Stephanie mag ook gewoon mee'zeg ik nog gauw tegen Lou en kijk hem vragend aan.

    Louis William Tomlinson

    Ik bijt op mijn lip om niet in de lach te schieten als ze me begint te kietelen. Dat was altijd als een van mijn zwakke plek geweest. Maar ik wil die gratis koffie en die zal ik krijgen ook. Mijn blik gaat naar Liam als hij het nogmaals vraagt. 'Ach waarom eigenlijk ook niet en die weddenschap kan daar ook altijd verder gaan.' kan ik met moeite uitbrengen zonder te in de lach schieten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    'Oke dan zal ik je maar even redden van de kieteldood hé'zeg ik lachend en trek Louis lachend naar me toe. Ik hou hem even tegen me aan en laat hem dan lachend los. 'Let's go'zeg ik en hou ondertussen een taxi aan.

    [Jeej, ze zijn er bijna en dan kan ik ook weer iets doen! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ja sorry, dat dat even duurde xd]

    (Ben er weer, even lezen en dan schrijf ik weer.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Dat makt niet uit, haha, ben alleen bord, je hoeft geen sorry te zeggen..... Haha. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp