• Ok... Eerste keer dat ik een RPG op Quizlet ga maken... Ik heb wel vaker RPG'S gemaakt, maar niet op Quizlet.xD. Hier dus de personages die je kunt kiezen:

    -Harry Edward Styles. Lamebrain.
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. IrishStar.
    -Zayn Jawaad Malik. Monticia.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) Casirea.
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Wonderwatch.
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) Naomia.
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.(A)
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.xD

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 18:59 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    Ik grijns even en kijk even om me heen. Ik duik even gauw onderwater en kom dan weer boven. Die duik had ik wel even nodig, het was warm hier.

    Stephanie Rosanna Swift.
    Ik bijt op mijn lip en wil me omdraaien, maar opeens zie ik Louis voor mijn neus staan. 'Jezus! Lou!' roep ik geschrokken uit, voordat ik hem een zachte por in zijn buik geef. 'Ik had het kunnen weten...' mompel ik, waarna ik onzichtbare tekeningetjes begin te maken op zijn borstkas. Ik wist niet waarom, maar zijn huid was zo zacht en soepel, en ik hield er gewoon van om mensen als mijn levende papier te gebruiken.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 18:00 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ ik ga even eten. Reageer erna weer]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik moet ook gaan, maar ik ben vanavond laat er pas weer.-_-)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Wow, wat heb ik allemaal gemist en wat kan ik doen met Zayn?]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    [Doe dat die ook het water inkomt, ik heb gedaan dat Liam hem heeft meegetrokken xd, iedereen is nu in het water. Hij kan met Liam en Elena praten.]

    [ Iedereen is op het strand en Louis is boos op iedereen op Liam en Stephanie na]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elena Olivia Britt
    Ik zucht en zwem naar het iets minder diepe water waar ik kan staan en ga daar staan en kijk wat rond.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam James Payne
    Ik kijk even naar Elena en glimlach. Daarna zwem ik naar Louis en klim lachend op zijn rug. 'Helo boobear'zeg ik lachend en kijk daarna even naar Stephanie. 'Wat deden jullie?'vraag ik lachend en ga met mijn hand lachend even door Louis zijn haar.

    Louis William Tomlinson

    'Sorry darling, maar je bent voorspel en het was niet de bedoeling om je te laten schrikken..of misschien toch wel' zeg ik en kijk haar met een grote grijns aan. 'Dat kietelt' grinnik ik als ze tekeningtjes op mijn borstkas begint te maken. Ik schrik me rot als iemand ineens op mijn rug springt, maar herken als snel de stem van Liam. 'He Li' zeg ik grijnzend. 'Uh niets bijzonder alleen liet ik Stephanie volg mij schrikken'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Ik grinnik en knik. 'Laat me raden, je ging weer is heel lang onderwater'gok ik en grinnik even. Dat deed die wel vaker, hij had het ook een keer bij mij gedaan nou toen schok ik ook erg. Toch was het elke keer grappig als iemand anders der van schok.

    Zayn

    Ik kijk maar naar de rest, en grijns lichtjes.
    Ik haal een hand door mijn kuif..


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Louis William Tomlinson

    Ik knik en kijk hem boos aan. 'Jij mag niet meer raden aangezien je het altijd goed hebt' zeg ik op een kinderlijke toon. 'Maar vind je nog wel steeds aardig hoor, voor je denk dat het niet zo is.' vervolg ik op dezelfde toon


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Ik begin te lachen. 'Sorry, het is een gave'zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Ooh gelukkig maar, ik dacht al bijna dat je me niet meer aardig vond'zeg ik op een zielige toon en glij dan van zijn rug af.

    [Ik moet zo trainen, over 10 minuten weg. Weet je dat vast:)]