• Ok... Eerste keer dat ik een RPG op Quizlet ga maken... Ik heb wel vaker RPG'S gemaakt, maar niet op Quizlet.xD. Hier dus de personages die je kunt kiezen:

    -Harry Edward Styles. Lamebrain.
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. IrishStar.
    -Zayn Jawaad Malik. Monticia.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) Casirea.
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Wonderwatch.
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) Naomia.
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.(A)
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.xD

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 18:59 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk hem boos aan en schud mijn hoofd. 'Het is geen leuke gave dan' zeg ik nog op dezelfde toon. 'Zo moet je niet denken Liam, hoe kan iemand jou nu niet meer aardig vinden' zeg ik en geef me een knuffel.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    quin98 schreef:
    [Ik moet zo trainen, over 10 minuten weg. Weet je dat vast:)]


    [okeey]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    'Sorry'zeg ik en kijk Louis aan. Ik glimlach en sla mijn armen even om hem heen om zijn knuffel te ontvangen. 'Nou dat kan wel hoor, maar iedereen vindt jou wel aardig dat kan niet anders'zeg ik met een grote glimlach.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 19:06 ]

    Elena Olivia Britt.

    Ik zucht en loop dan het water uit en plof neer op mijn handdoek en kijk naar de jongens, Liam en Louis en het meisje waar ik de naam nog niet van weet en glimlach.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis William Tomlinson

    'Het maak niet uit' zeg ik met een glimlach op mijn gezicht. 'Ahh dankjewel, maar weet het niet zeker hoor. Ik gedraag me als een kind en dat vind niet iedereen zo leuk' zeg ik met een nog grotere glimlach op mijn gezicht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [wat heb ik allemaal gemist en waar kan ik met Harry heen?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Hij kan met Elena praten iedereen is op het strand, Harry ook, hebben ze meegesleurd en Elena zit eenzaam op haar handdoek. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Harry Edward Styles
    Ik schud het water uit mijn haar en kijk even et strant rond. Elena zit alleen op haar handdoek en ik plof naast haar neer. 'Zo.' mompel ik. Geen flauw idee hoe een gesprek te starten


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elena Olivia Britt

    Ik zie dat Harry naast me kom zitten en glimlach even naar hem en zie dan dat zijn haren helemaal aan zijn gezicht hangen en ginnik even. 'Je lijkt nu net baby tarzan.' zeg ik grijnzend en pak een plukje vast en grijns en kijk hem weer aan en glimlach.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Harry Edward Styles
    Ik grinnik even maar zet dan een pruillip op. 'ik ben veel knapper als baby tarzan.' piep ik en ik haar mijn hand door mijn haar, waardoor de waterdruppels in het rond vliegen,


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elena Olivia Britt.

    Ik grinnik en nik dan. 'Oke ik moet het toegeven het is waar, je bent knapper.'zeg ik dan grijnzend en lach even en ga wat naar achter maar nog steeds voel ik de druppeltjes op me vliegen. 'Dankje.' zeg ik dan sarcastisch en grinnik dan toch en kijk hem weer aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hello, iets gemist? Ik ga morgen trouwens op kamp tot vrijdag, ff dat jullie het weten ^^]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    [ Niets veel volgens mij. Iedereen is op het strand en Louis is boos op iedereen behalve op Liam en Stephanie]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [WHAT> WAT HEEFT NIALL GEDAAN? 0_0]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    [ Hem alleen achtergelaten op het vliegveld. Net als de rest]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer