• Ok... Eerste keer dat ik een RPG op Quizlet ga maken... Ik heb wel vaker RPG'S gemaakt, maar niet op Quizlet.xD. Hier dus de personages die je kunt kiezen:

    -Harry Edward Styles. Lamebrain.
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. IrishStar.
    -Zayn Jawaad Malik. Monticia.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) Casirea.
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Wonderwatch.
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) Naomia.
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.(A)
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.xD

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 18:59 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    'Heey'zeg ik met een glimlach en wijs daarna even naar Louis. 'Dat is Louis, hij is een vriend van mij en dat meisje is Stephanie, die hebben we vandaag ontmoet'zeg ik en glimlach even. Daarna trek ik mijn shirt uit en leg die neer. 'Wie gaat ermee zwemmen?!'

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik bekijk heel stiekem zijn gespierde borstkas eventjes. 'Eh...'
    Ik schud mijn hoofd en kom weer bij mijn positieven. 'We kunnen vanavond laat gaan, of morgenvroeg? En welke weddenschap had je in gedachten?' vraag ik grinnikend. Ik glimlach nog eventjes vluchtig naar het andere meisje dat zich bij ons heeft gevoegd. Elena volgens mij...

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 17:30 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Elena Olivia Britt.
    Ik grijns. 'Ik niet nu.' zeg ik dan grijnzend en ren vlug naar mijn handdoek toe en leg mijn zonnebril weer in mijn tas en ga op de deken zitten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam James Payne
    'Nou zeg. wil dan niemand met me zwemmen?'vraag ik zielig en trek even een pruillipje. Ik kijk ze allemaal even kort aan en kijk dan naar de zee.

    Louis William Tomlinson

    Ik schud lachend mijn hoofd en til haar op om vervolgens naar de zee te rennen. 'Wij wel' roep ik nog en Liam en kijk dan weer naar Stephanie. 'Mhm dan word het waarschijnlijk morgenochtend tenminste als het te er ook mee eens ben. Die weddenschap moet ik even over nadenken, maar jou ideeën zijn ook altijd welkom.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Ik kijk even naar Louis die samen met Stephanie de zee in rent. Ik twijfel even maar neem dan toch gewoon plaats op de handdoek. Hun hadden toch maar lol met ze tweeën. Ik plaats mijn handen achter me zodat ik erop kan leunen en kijk even naar de zee.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik gil en hou me stevig vast aan Louis. 'Laat me niet vallen!' roep ik uit, voordat hij mij in het koude water laat glijden. Ik kijk hem een beetje boos aan en ril. 'J-Ja, prima... K-Koud!' zeg ik, terwijl ik als een klein meisje rondspartel om het iets warmer te krijgen. 'Ik krijg jou nog wel.'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Elena Olivia Britt.
    Ik kijk Liam aan en ga dan toch staan en pak gewoon zijn hand vast en trek hem op en ren dan naar zee toe en sleur Liam mee en lach.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam James Payne
    Ik grinnik even en ren mee naar de zee. Als ik in het water ben ren ik nog even door en laat me dan vallen. Ik kijk lachend naar Elena daarna kijk ik even gauw naar Louis en Stephanie.

    Louis William Tomlinson

    'Valt toch wel mee' zeg ik lachend. Ik kijk haar aan en door haar gezicht en manier van doen schiet ik nog harder in de lach. 'Ben benieuwd wat je van plan bent...of eigenlijk ook niet aangezien het niet veel goeds zal zijn' kan ik met moeite uitbrengen door het lachen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.
    Ik frons en laat mezelf kopje onder gaan. Omdat ik dicht bij het strand woon
    kan ik heel goed zwemmen. Ik hou mijn adem zolang mogelijk in zodat Louis argwaan krijgt, en daarna trek ik hem aan zijn been naar beneden. Helaas is het zout water, dus ik moet het op de koop nemen dat mijn ogen erg prikken. Ik zwem weer naar boven en hap naar adem. 'Eigen schuld!' roep ik lachend uit, voordat ik merk dat ik Louis even niet zie. 'Louis? Niet grappig.'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Elena Olivia Britt

    Ik grijns en bibber dan even. 'Koud.' murmel ik dan en zwem naar Liam toe.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam James Payne
    'Valt wel mee'zeg ik en kijk der aan. Ik til erop en zet er lachend op mijn nek. Ik kijk even omhoog en dan naar het water. 'Spring er van af'zeg ik lachend en laat mij blik dan even glijden naar Stephanie, Louis zie ik niet.

    Louis William Tomlinson

    Aangezien ze best wel voorspelbaar was, had ik ondertussen al een hap genoeg genomen en precies een moment later trekt ze me aan mijn been naar beneden. Ik heb moeite om mijn lach in te houden en zwem naar haar toe tot het moment dat ik achter haar zwem. Ik blijf onderwater tot het moment dat ik echt weer naar boven moet voor adem en ze echt ongerust word. Dit was iets wat ik wel vaker deed en het was gewoon grappig om de reactie van mensen te zien.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elena Olivia Britt
    Ik sla een kort gillete als hij me optild en op zijn schouders zet. Ik grinnik en spring van zijn schouders af en kom onderwater, maar zwem snel naar boven en doe mijn haren uit mijn gezicht en lach dan even en zwem weer naar Liam toe.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp