• Ok... Eerste keer dat ik een RPG op Quizlet ga maken... Ik heb wel vaker RPG'S gemaakt, maar niet op Quizlet.xD. Hier dus de personages die je kunt kiezen:

    -Harry Edward Styles. Lamebrain.
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. IrishStar.
    -Zayn Jawaad Malik. Monticia.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) Casirea.
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Wonderwatch.
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) Naomia.
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.(A)
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.xD

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 18:59 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Dankjewel' zeg ik en kijk naar mijn koffer die nog steeds ergens bij de ingang stond. 'Geef me een paar seconde' zeg ik en zonder op antwoord te wachten, loop ik het hotel naar binnen om vervolgens bij de receptie te vragen of mijn koffer daar tot vanavond mag blijven staan. Met een paar smekend blikken stemmen ze uiteindelijk toe en loop ik terug naar de andere. 'Oke laten we naar het strand gaan' zeg ik grijnzend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik trek een quasi sip gezicht. 'Niet eerlijk Liam!' zeg ik, waarna ik in de lach schiet.
    'Ach ja, ik betaal die koffie wel. Zolang jij maar blijft lachen vind ik het best.' zeg ik, waarna ik met de jongens in een taxi stap. Gelukkig had ik mijn bikini onder mijn kleding aan. Dat had ik altijd, want je wist het maar nooit in dit toeristengebied.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    ik knik en stap de taxi in. Ik kijk de man aan en vertel dat we naar het strand moeten. Ik kijk de andere even aan, 'ik heb echt zin om even lekker te gaan zwemmen'zeg ik enthousiast en merk dat we er alweer bijna zijn.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 16:57 ]

    Louis William Tomlinson

    'Wel eerlijk en ik blijf lachen, maar alleen tegen jullie twee' zeg ik lachend. 'De andere mogen het ook eerst maken en je hoef niet te betalen. Ik betaal aangezien het je is gelukt om me laten lachen' Ik kijk naar Liam en knik. 'Niets meer aan toe te voegen'

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 17:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik glimlach naar Louis. 'Oké dan, dat is heel lief van je.' zeg ik, voordat ik weer hyper op en neer begin te springen totdat de taxi stilstaat. 'Eindelijk! Beweging!' roep ik uit, voordat ik uit de taxi spring. Ik geef de chauffeur nog snel wat kleingeld als fooi. 'Sorry, meer heb ik even niet...' mompel ik zachtjes, waarna ik wacht op de anderen,


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    Ik kijk even op naar Stephanie. 'Heey joh, dat hoefde je helemaal niet te betalen'zeg ik en grinnik even. Ik geef de man nog wat extra fooi en stap dan uit. Ik zie Elena al op het strand en glimlach. 'Elena!'roep ik naar haar.

    Louis William Tomlinson

    'Ik kan wel lief zijn' zeg ik grijnzend en zodra we er zijn, geef ik de chaffeur nog wat kleingeld waarna ik over Liam heen klim en zodra de vaste grond weer onder me voeten voel sta ik vrolijk op en neer te springen. Tsja zoals ik al zei, soms gedraag ik me echt als een klein kind.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 17:09 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ben ff weg]

    Stephanie Rosanna Swift.
    Ik bloos lichtjes. 'Ach ja... Het is maar geld.' zeg ik, voordat ik Louis zijn hand vastpak en hem meetrek naar het strand. 'Jaja, iedereen kan mijn koffie betalen en zeggen dat 'ie lief is.' zeg ik op een kinderachtig toontje en ik steek mijn tong plagend uit.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Elena Olivia Britt
    Ik hoor iemand mijn naam roepen en draai me om en ze Liam staan en sta dan ook op en veeg wat zand van mijn lichaam af en doe mijn bikini goed en loop dan naar hem toe. 'Hey.'zeg ik dan vrolijk en zet mijn zonnenbril af.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 17:14 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis William Tomlinson

    'Wil je nu zeggen dat ik niet lief ben, want dan ben jij niet lief meer. Maar ikke jou bewijzen dat ik wel lief ben' zeg ik op hetzelfde kinderachtige toontje en kijk van de zee naar haar. 'Alleen nog een goede manier verzinnen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik lach en doe alvast mijn kleding uit, waardoor ik nu in mijn bikini sta. Ik deed het maar voor de zekerheid, want ik zag Louis al naar de zee kijken en ik had dus geen zin om met kleren en al het water in te gaan.
    'Ja... Succes daarmee.' zei ik grijnzend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ben er weer]

    Louis William Tomlinson

    'Ik wil een nieuwe weddenschap aan gaan en bewijzen dat dat me met gemak gaat lukken' zeg ik grijnzend en trek dan mijn shirt over mijn hoofd, waardoor ik nu alleen nog in mijn zwembroek sta. Ik kijk haar aan en glimlach. 'Wanneer gaan we trouwens naar de starbucks?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    quin98 schreef:
    [Ben er weer]


    [Welcome Back. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp