• Ok... Eerste keer dat ik een RPG op Quizlet ga maken... Ik heb wel vaker RPG'S gemaakt, maar niet op Quizlet.xD. Hier dus de personages die je kunt kiezen:

    -Harry Edward Styles. Lamebrain.
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. IrishStar.
    -Zayn Jawaad Malik. Monticia.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) Casirea.
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Wonderwatch.
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) Naomia.
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.(A)
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.xD

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 18:59 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Elena Olivia Britt
    Ik kijk naar de jongens en begin me nu een beetje ongemakkelijk te voelen. 'Waar komen jullie als ik vragen mag vandaan, jullie accent?' vraag ik dan toch en bijt weer op mijn lip en kijk Liam aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam James Payne
    'Uit Engeland'zeg ik met een grote glimlach. 'En jij?'vraag ik en kijk haar even aan. Nog steeds leun ik op Zayn's schouder wat eigenlijk wel lekker staat zo.

    Elena Olivia Britt
    Ik grinnik. 'Waar zijn jullie nu?' vraag ik dan met een grijns. 'Ik kom uit Miami, duh.' zeg ik dan lach even. 'Maar Engeland, cool. Jullie hebben zo'n schattig accent.' zeg ik dan grijnzend en bijt weer op mijn lip en kijk Liam aan. 'Je hebt mooie ogen.' floep ik er dan uit. 'Oeps.' zeg ik dan en bloos weer en bijt weer op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis William Tomlinson

    Ik schud met een onschuldige glimlach mijn hoofd en wijs even naar Harry. 'Ik lach alleen hem uit en heel soms ook de andere jongens. Trouwens dat vallen komt bijna nooit voor en dat was gewoon de schuld van mijn koffer' Ondertussen was ik wel wat rustiger geworden, maar voor hoe lang is nog een raadsel.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    'Oke, ik vroeg het maar even voor de zekerheid'zeg ik lachend en grinnik om der andere opmerking. Schattige accenten he. Ik glimlach even en weet niet echt hoe ik er op moet reageren.'Je hebt mooie ogen.'zegt ze ineens en ik haal mijn hand even ongemakkelijk door mijn haar. 'Dankje'zeg ik en lach even kort.

    Elena Olivia Britt

    Ik grinnik. 'Sorry, dat floepte er gewoon uit.' zeg ik dan en lach even en kijk dan weer naar de jonge Zayn naast hem en dan naar de andere jongens en dan weer naar Liam. 'Maar waarom Miami?' vraag ik dan en kijk hem weer aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Stephanie Rosanna Swift.
    Ik grinnik zachtjes. 'Jaja... Geef je koffer maar weer de schuld!' roep ik uit, terwijl ik probeer stil te staan. 'Hoe kun jij zo rustig blijven?!' vraag ik me hardop af, terwijl ik naar Louis kijk. Ik bloos en bijt op mijn lip. 'Niet dat je dat niet mag, maar... Laat maar.' mompel ik snel, waarna ik nog roder wordt en me wil omdraaien om weg te lopen.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 21:31 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    'Ach geeft niet hoor'zeg ik en knipoog even naar der. 'Maar waarom Miami?'vraagt ze en ik bijt even op mijn lip. 'Gewoon zon zee strand voor vakantie perfect toch?'zeg ik met een grijns en kijk daarna even naar Zayn die best stil is.

    [Aloa, iets gemist?]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Elena Olivia Britt

    'Ja, dat klopt wel.' zeg ik dan grijnzend. 'Nu je het zegt.' ik kijk even op mijn horloge. 'Shit!' komt er dan uit mijn mond. 'Ik moet gaan, werken, maar het is een beachclub, nikki beach, je moet maar eens langskomn als je er zin in hebt.' zeg ik dan grijnzend. 'Maar doei!' zeg ik dan en sprint dan het vliegveld uit naar mijn auto opweg naar mijn werk. Hopelijk kom ik nog optijd mijn baas is niet zo'n pretje.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis William Tomlinson

    'Het is makkelijk om iets anders de schuld te geven en wie zijn schuld was het anders?' vraag ik lachend. 'Maar geloof me ik ben echt niet rustig. Het ziet er alleen zo uit op dit moment. Altijd ben ik superdruk en word dan ook vaak gezien als een klein kind. Misschien omdat ik me soms ook wel zo gedraag, maar daar hebben we het nu niet over.' Ik kijk haar aan. 'Maar wat en hoezo laat maar??'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Nogal ja! xD Als je wilt inspringen kan het wel bij Stephanie en Louis.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    'Ow oke doei, misschien zie ik je wel een keer'roep ik naar haar als ze al wegloopt en zie haar daarna uit het zich verdwijnen, echt wel dat ik daar een keer heen ging. Ik kijk even naar de andere jongens en dan naar Zayn. 'Gaan we zo naar het hotel toe?'vraag ik aan Zayn.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik draai me weer terug en frons. 'Nee, niks. Echt niet.' zeg ik zachtjes terwijl ik moeite moet doen om geen tikkertje te gaan spelen hier. 'Dus je bent altijd druk? Nou, dat komt dan goed uit.' grinnik ik, waarna ik op Louis zijn rug spring, zoals Harry eerst deed. 'Ik namelijk ook.' fluister ik zachtjes, waarna ik met mijn haren langs zijn nek strijk. Ik vind het altijd heel grappig om te zien hoe iemand dan kippenvel krijgt.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn

    'Is goed' zeg ik.
    Ik pak mijn koffers, en kijk hem aan...


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable