• Ok... Eerste keer dat ik een RPG op Quizlet ga maken... Ik heb wel vaker RPG'S gemaakt, maar niet op Quizlet.xD. Hier dus de personages die je kunt kiezen:

    -Harry Edward Styles. Lamebrain.
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. IrishStar.
    -Zayn Jawaad Malik. Monticia.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) Casirea.
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Wonderwatch.
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) Naomia.
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.(A)
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.xD

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 18:59 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Dat is het zeker en kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat dat ooit nog eens gaat veranderen' zeg ik glimlachend. Ik schiet in de lach door zijn opmerking en knik. 'Tuurlijk Liam dat is de reden en jou gave is nog steeds niet leuk.' Ik haal mijn schouders op en kijk hem aan. 'Superman heeft gewoon een super mobiel. Dus jammer voor jou gaat dat niet met jou telefoon werken' Ik kijk naar Niall die aankomt lopen. Mijn glimlach verdwijnt en kijk hem serieus aan. 'Misschien op mijn chagrijnig humeur door het feit dat jullie me alleen achterlaten op een onbekend vliegveld'

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 21:16 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall

    Ik kijk hem verbaasd aan. 'Hoezo? Jullie waren toch allemaal gelijk naar wildvreemde meisjes? Ik wou alvast naar het hotel.' Ik krab even op mijn hoofd.


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Liam James Payne
    Ik kijk Louis aan en schud mijn hoofd.'Ik denk niet dat dat ooit gaat veranderen, dus je zit nog een lange tijd aan me vast'zeg ik lachend. 'Nou superman, kan jij mij ook niet zo'n supermobiel geven dan?'vraag ik lachend en kijk dan naar Niall die is aankomen lopen. Louis verteld over dat die boos is en ik kijk even naar Niall. Tja, hij was nooit zo met de meisjes dus ik snap zijn reden opzich wel

    Louis William Tomlinson

    Ik schud mijn hoofd en kijk hem aan. 'Bijna iedereen en daarbij was ook gelijk iedereen erna spoorloos verdwenen. Dus stond ik daar alleen op een onbekend vliegveld' Ik kijk weer even naar Liam. 'Mhm daar kan ik wel mee leven en ben er eigenlijk best wel blij om ook' zeg ik. 'Nou geef superman je mobiel maar en dan regelt hij wel wat. Maar als er iets kapot gaat is het niet zijn schuld' waarschuw ik hem.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall

    Ik kijk hem aan en krab even op mijn hoofd. 'je had me altijd nog kunnen bellen, weetje.' zeg ik zuchtend. 'Ik wist niet dat je daar alleen stond, en ik had je best willen ophalen. Sorry.'


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Liam James Payne
    'Dat is mooi dan'zeg ik met een glimlach en schud daarna gelijk mijn mobiel. 'Laat ik me mobiel dan toch maar geen supermobiel maken'zeg ik lachend, daarmee vertrouwde ik Lou niet echt, straks had ik geen mobiel meer. Ik grinnik even en kijk hem aan. Ik hoopte eigenlijk wel dat ik Niall snel vergaf

    (Wat heb ik gemist?!:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Ja toch' zeg ik en haal mijn schouders op. 'Zo moeilijk is het niet om er een supermobiel van te maken, maar er zijn wel eens moment dat die telefoon gewoon niet luistert' Na die woorden kijk ik naar Niall. 'Blijkbaar is mijn batterij niet super, want die was leeg dus dat ging ookal niet. Nu had ik het geluk dat met wat geluk hem net nog kon opladen. en waarom weet niemand dat ik daar alleen stond?' vraag ik verbaasd. 'Zo'n superdruk, hyperactief klein kind zie je toch niet over het hoofd en vergeet je niet?'

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 21:43 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    'Oké, maar ik hou het toch even op een normale'zeg ik lachend en haal met mijn hand lachend zijn haar door de war. 'Nou Lou, volgende keer zullen we je zeker niet vergeten, ik zal zeker op je wachten dat beloof ik je. Is het dan nu goed'zeg ik met een glimlach. Ik had niet zo zin in die ruzie, het liefst wou ik nu gewoon lekker lachen met die gekke Louis en grappige Niall en niet naar hun ruzie luisteren.

    (Kan iemand me even helpen?(A) Ik wil inspringen maar ik volg het niet! ):)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Liam kwam bij Louis en hebben toen even gepraat, Niall kwam aan en Louis is nog een beetje boos op hem dus daar hebben ze het nu over, een beetje kort samengevat xd, als je niet snapt moet je anders maar even terug lezen.]

    (Ok.(A) Lukt wel denk ik. Ik verzin wel iets.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Mhm, jammer had graag een super mobiel ervan gemaakt' zeg ik teleurgesteld en knik dan. 'Vergeet me de volgende inderdaad maar niet, want dan ontstaan er echt problemen. Nog steeds snap ik niet hoe jullie een hyperactief klein kind kunnen vergeten, maar gelukkig is mijn vierde naam superman' zeg ik en kijk naar Niall. 'Ik vergeef je, maar laat het niet nog eens gebeuren en trouwens Harry en Zayn wil ik straks nog wel even spreken, want van harry snap ik het al helemaal niet' zeg ik.

    [Ik ga er zo vandoor, maar kom misschien nog terug op mijn mobiel en anders reageer ik morgen voor school. Kan iemand de link van het nieuw topic in mijn gb plaatsen??]

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 21:52 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik kijk de jongens één voor één aan. 'Luister... Waarom geven jullie elkaar niet gewoon een knuffel en maken jullie het goed? Dan ben ik ook weer blij.' zeg ik, om de boel een beetje te sussen, samen met Liam. 'En anders loop ik nu weg... Ik bedoel zwem weg. En dan kan Niall zijn papiertje van mij weggooien en Louis krijgt geen koffie meer. Deal?' vraag ik, met een fake gemene grijns op mijn gezicht. Wat niet echt lukt omdat ik steeds in de lach schiet.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    'Volgende keer vergeet ik jou echt niet!'zeg ik gauw en glimlach even, dit was ook nog nooit gebeurt.'Ach ja van Harry snap ik het ook niet echt, meestal zit die aan jou vastgeplakt'zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Moet ik ze roll overnemen?'grap ik en kijk Louis lachend aan. Ik was wel blij dat die Niall had vergeven dan konden we nu weer gezellig doen.
    [Ja hoor,]

    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 21:58 ]