• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 16:46 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    [ le klik Dit bedoel ik, er zijn verkiezingen voor bemiddelaar. En dat zorg je gewoon dat er geen grote ruzie's komen etc. ^^ of tussen users dat het opgelost kan worden :3

    En over Les, ach ja, waarom ook niet? :') Je hebt Luke en Amy, Sam en Nala, Naomi en Ian, Eleadora en Julio.

    En Leslie...]
    ^[Waarom staan Luke en Amy eerst ooh wacht Luke is irritant :Y) xD]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Demi1309 schreef:
    Ian Silvas

    Ik schraap mijn keel. Ik kijk haar aan en zij kijkt verleidelijk terug. Ik kijk haar aan. Ik slik even. 'Tuurlijk, waarom niet?' Ik grijns even en sta op. Ik pak haar hand en trek haar overeind. Voor haar uit loop ik de kamer uit. Ik lach en kijk haar aan. 'Waar?'


    Naomi Micheal
    Ik grinnik en trek hem dan weer mee naar de kamer met de oude meubels en als we binnen zijn doe ik de deur achter me dicht en loop naar Ian toe en druk mijn lippen weer op de zijne en grijns tegen zin lippen aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Omdat dat het minst leuk is voor Les :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ze is namelijk heel lonely aan het dansen in de zaal.. Misschien geef ik haar wel een hartaanval..]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Demi1309 schreef:
    Amy Michels

    'Vind je Londen niet leuk?' Ik kijk hem verbaasd aan. 'En ik bedoel mezelf en iedereen als zombie. Hoelang willen ze ons vasthouden? Tot onze dertigste en dan vermoorden? Of is 20 al te oud? Ooit willen ze van ons af, maar wat dan?' Ik zucht. 'Ik ben vijftien. En jij?' Ik kijk hem vragend aan en glimlach even.


    Luke Moore

    "ik vind londen geweldig mooi, maar ik constateerde gewoon dat je daar woonde. EN daar heb je wel gelijk in. Ik ben nu al 17 jaartjes op deze wrede wereld en ik wil ontsnappen."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Hm (cat) als je door de ronde heen komt mogen de users gaan stemmen op wie ze willen. Well, I guess I won't win ): maar goed, ik denk dat ik het wel ga proberen ^^ maar nu twijfel ik wel :\]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Hm (cat) als je door de ronde heen komt mogen de users gaan stemmen op wie ze willen. Well, I guess I won't win ): maar goed, ik denk dat ik het wel ga proberen ^^ maar nu twijfel ik wel :\]
    [Yeah ik heb me ook opgegeven, maar ik waag het misschien krijg die 'job' wel. Wie niet waagt niet wint.]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Ik glimlah. 'Zeventien dan ben je al wat ouder dan mij,' grinnik ik en kijk hem aan. Ik ga weer recht op zitten. 'Ij heb bijna altijd gelijk,' glimlach ik en steek even plagerig mijn tong uit. Ik kijk hem aan. 'Maar waar heb ik eigenlijk gelijk in? Dat ze ooit van ons af willen?' Ik kIjk hem vragend aan en glimlach weer even. Mijn ogen kijken recht in de Zijne.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Okay, iemand voor Leslie?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    De muziek neemt me helemaal mee, laat me mijn pijn vergeten, vooral nu er niemand toe staat te kijken hoe ik het doe. Kan ik me helemaal inleven, lijkt het bijna alsof ik weer in Spanje sta.. Natuurlijk kan ik niet álle pijn vergeten en kan ik ook niet alle bewegingen maken, niet helemaal vergeten waar ik ben, maar de verleiding om me helemaal over te geven aan de muziek en de zachte armen van Eleadora, de pijn gewoon weg te bijten, is groot. Toch weersta ik hem. Ik weet nu eenmaal wat de beste compromis is tussen wat ik wil en wat er het beste is voor mijn lichaam.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Luke Moore

    Ze keek me recht aan en een rilling liep over mijn ruggengraat.
    "Dat ze ons niet kunnen laten dansen tot ons dertigste. En als jij bijna altijd gelijk hebt, heb ik altijd gelijk." grijnsde ik en porde haar.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [En daar kwam het wonder en Luke werd verliefd op Amy en andersom]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Bwuuhh! Zal ik nog een character aanmaken voor Les dan? Ik vind het zo zielig als ze Forever Alone is :S]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hahhaa, geeft niets hoor Noa, ik ben toch van plan om een van mijn personage's te laten sterven :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [En daar kwam het wonder en Luke werd verliefd op Amy en andersom]
    [Haha dit is wel lollig dan ze is al twee keer laaiend op Luke geweest in 1 dag xD]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque