• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 16:46 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amy Michels

    Ik knipper even verbaasd met mijn ogen en staar hem aan. 'Hoe ik me voel?' Ik schraap even mijn keel en kijk hem aan. 'Eenzaam, bang, verdrietig, hoopvol, maar bovenal bang dat ik nooit meer de Londen Eye kom te zien of de Big Ben hoor luiden, de taxi's niet zie rijden en voor altijd hier blijf zitten. In een slaapzaal, met halve zombies.' Ik kijk hem aan en glimlach zwakjes. 'Dat ik nooit meer mijn ouders recht aan kan kijken, nooit meer hun stem hoor, nooit meer hun armen om me heen. Daar ben ik bang voor.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik schraap mijn keel. Ik kijk haar aan en zij kijkt verleidelijk terug. Ik kijk haar aan. Ik slik even. 'Tuurlijk, waarom niet?' Ik grijns even en sta op. Ik pak haar hand en trek haar overeind. Voor haar uit loop ik de kamer uit. Ik lach en kijk haar aan. 'Waar?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    "Londen eh, en een halve zombie? Ik? Zeg dat nooit meer jongedame," zei ik quasi-streng.
    "Hoe oud ben je eigenlijk? Want dat weet ik nog niet over jou."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Ben even weg, zo terug!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Douche]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Tot zometeen girlsss]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Ik heb besloten om Les te laten sterven van eenzaamheid :Y) en Sam die... Ach ja, die kan altijd nog iets met Nala krijgen XD maar dat ben ik eigenlijk niet van plan :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [@Demi en Naomi the white panel topic staat online


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Hmmm,, een vraagje aan jullie :Y)

    Wat zouden jullie er van zeggen als ik me opgeef als bemiddelaar? ^^ nieuwe verkiezingen :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Hmmm,, een vraagje aan jullie :Y)

    Wat zouden jullie er van zeggen als ik me opgeef als bemiddelaar? ^^ nieuwe verkiezingen :3]
    [Nice jaimy als bemiddelaar en zijn er echt verkiezingen? Dan wil ik ook wel eens zien!]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Julio Martinéz
    "Yo voy a hacer" Fluister ik, met nog steeds die geconcentreerde uitdrukking op mijn gezicht. Ik ben inmiddels zo geoefend in glimlachjes onderdrukken wanneer deze muziek speelt.. Alsof iemand stond te tellen draai ik Eleadora in de danshouding voor me, ga zelf ook goed staan - mijn linkerarm gebogen op oorhoogte van haar, met Eleadoras rechterhand in mijn linker, waarna ik mijn vingers om de hare sluit. Mijn rechterhand rustend op haar linkerschouderblad, haar linkerhand op mijn rechterbovenarm - en stamp dan een keer met mijn voet op de grond (appél). Hierdoor geef ik een soort van maat aan, en beginnen we te dansen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Whutt?? Les te laten sterven van eenzaamheid?? JAIMS! Nooo!! Ik had een ander vaag idee, maar zoals ze nu constant reageert gaat dat hem niet worden. Ghehe. Nee, echt géén stelletje met Marcell. Ughh. Het idee alleen al. But.. Bedoel je letterlijk sterven?

    En hoe als bemiddelaar? Between?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [ le klik Dit bedoel ik, er zijn verkiezingen voor bemiddelaar. En dat zorg je gewoon dat er geen grote ruzie's komen etc. ^^ of tussen users dat het opgelost kan worden :3

    En over Les, ach ja, waarom ook niet? :') Je hebt Luke en Amy, Sam en Nala, Naomi en Ian, Eleadora en Julio.

    En Leslie...]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Zachtjes beet Eleadora op haar onderlip terwijl ze Julio volgden in de dans. De muziek voerden haar mee naar een plek ver hier vandaan, waar ze vrij was en niet gevangen als een dansend aapje in een kooi. Waar ze kon doen wat ze wou, niet op haar hoedde hoefden te zijn voor klappen en stoten die de mannen uitgaven elke keer áls ze ook maar iets verkeerds deden in hun ogen. En die plek, ja het voelden goed, beter dan dit. Zelfs het verlangen om weer op de stenen van de kleine straten in Spanje te dansen drong weer op naar boven, maar vooral om daar weer te dansen samen met Julio.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Amy Michels

    'Vind je Londen niet leuk?' Ik kijk hem verbaasd aan. 'En ik bedoel mezelf en iedereen als zombie. Hoelang willen ze ons vasthouden? Tot onze dertigste en dan vermoorden? Of is 20 al te oud? Ooit willen ze van ons af, maar wat dan?' Ik zucht. 'Ik ben vijftien. En jij?' Ik kijk hem vragend aan en glimlach even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne