• Warning: Kan spoilers bevatten!




    Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier. Ik mis het eigenlijk wel.

    Pretty Little Liars:
    Hatsumomo
    Sydrian
    Valentino
    Bonafonte
    Requille
    Macabre
    Fourtris
    Ubiquitous
    Davies
    Ichiya
    Tayniss



    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 17:10 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 aug 2013 - 12:15 ]


    Your make-up is terrible

    Whew

    cece drake is redcoat, kan niet anders! En wtf Jenna, ik heb echt een hekel aan dat mens, maar vond 't toch wel even erg voor der en hoezo is Alison nu ineens wel weer dood? Tss.


    Op cucirca kan je ook alle afleveringen zien, vidbull werkt het beste. Hij moet wel bufferen, dus je kan hem eerder aanzetten of twee schermen openen en de ene video al halverwege zetten, zodat je daar verder kan kijken als die ander steeds hangt door het bufferen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Whew
    cece drake is redcoat, kan niet anders! En wtf Jenna, ik heb echt een hekel aan dat mens, maar vond 't toch wel even erg voor der en hoezo is Alison nu ineens wel weer dood? Tss.


    Op cucirca kan je ook alle afleveringen zien, vidbull werkt het beste. Hij moet wel bufferen, dus je kan hem eerder aanzetten of twee schermen openen en de ene video al halverwege zetten, zodat je daar verder kan kijken als die ander steeds hangt door het bufferen.


    Ik denk dat je te hard van stapel loopt, after all it IS A/Redcoat we're talking about. Iedereen kan het zijn. Denk maar aan het Emily masker, was ook iemand in een rode jas.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Ik denk dat je te hard van stapel loopt, after all it IS A/Redcoat we're talking about. Iedereen kan het zijn. Denk maar aan het Emily masker, was ook iemand in een rode jas.


    Misschien is iedereen wel A en Redcoat :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Valentino schreef:
    (...)

    Ahw! D:
    Well ik vond het begin echt een beetje saai, naar de verwachtingen die ik had door de vorige aflevering. Maar toen! Omg, you're so gonna love it!
    (Sorry voor fangirlen...)

    Thahahaha ik vergeef je, ik kan zelf ook behoorlijk fangirlen.
    Ik ben benieuwd, hihi.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Misschien is iedereen wel A en Redcoat :')


    Hmm er zijn voor mij maar 3 echte optie's wie het zouden kunnen zijn.
    1. Cece Drake, daarvan weten we zeker dat ze nog leeft én op Ali lijkt.
    2. Ali zelf, aangezien de flashback waar ze uit de grond werd getrokken en waardoor we kunnen aannemen dat ze eventueel nog leeft/
    3. Courtney, mits Ali écht dood is, denk ik dat dit wel een aannemelijke optie is mocht ze in de serie bestaan.
    Mona kan het niet zijn aangezien ze vaak genoeg bij de Liars was als er iets gebeurde, ik geloof niet dat Mona weer A (Redcoat) is. Misschien wel nog bij the A-team.

    @ Macabre; Ga je hem vanavond zien met je vriendin?

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 13:46 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Hmm er zijn voor mij maar 3 echte optie's wie het zouden kunnen zijn.
    1. Cece Drake, daarvan weten we zeker dat ze nog leeft én op Ali lijkt.
    2. Ali zelf, aangezien de flashback waar ze uit de grond werd getrokken en waardoor we kunnen aannemen dat ze eventueel nog leeft/
    3. Courtney, mits Ali écht dood is, denk ik dat dit wel een aannemelijke optie is mocht ze in de serie bestaan.
    Mona kan het niet zijn aangezien ze vaak genoeg bij de Liars was als er iets gebeurde, ik geloof niet dat Mona weer A (Redcoat) is. Misschien wel nog bij the A-team.

    @ Macabre; Ga je hem vanavond zien met je vriendin?


    Ik hoop dat het Ali is met een goed idee erachter en we krijgen echt te weinig flashbacks van haar :l Er zijn zoveel dingen onbeantwoord, dat is wel jammer.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ik hoop dat het Ali is met een goed idee erachter en we krijgen echt te weinig flashbacks van haar :l Er zijn zoveel dingen onbeantwoord, dat is wel jammer.


    Ik hoop ook dat het Ali is. Ik zou het niet leuk vinden als in de serie Courtney bestaat, daarbij ook verwarrend. Maar aan de andere kant, hoe kan Ali nog leven? Ze is uit de grond getrokken, maar wie lag onder de gazebo bij Maya? En wie heeft de indentificatieformulieren en autopsierapporten dan vervalst? Dat zou dan wel A geweest zijn, maar waarom?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Ik hoop ook dat het Ali is. Ik zou het niet leuk vinden als in de serie Courtney bestaat, daarbij ook verwarrend. Maar aan de andere kant, hoe kan Ali nog leven? Ze is uit de grond getrokken, maar wie lag onder de gazebo bij Maya? En wie heeft de indentificatieformulieren en autopsierapporten dan vervalst? Dat zou dan wel A geweest zijn, maar waarom?


    Yeah well, ik hoop dat er uiteindelijk iig een goed motief enzo uitkomt voor alles. Niet een simpel jaloezie dingetje, maar echt een epic en twisted verhaal waarvan je echt achterover valt (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Yeah well, ik hoop dat er uiteindelijk iig een goed motief enzo uitkomt voor alles. Niet een simpel jaloezie dingetje, maar echt een epic en twisted verhaal waarvan je echt achterover valt (:


    Ja zeker, anders zou het tegenvallen, aangezien de hele serie goed doordacht is!
    Maar voorlopig ga ik genieten want ik wil niet dat het snel voorbij is.
    Klopt het dat er getekend is voor een vijfde seizoen? Of droomde ik maar?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Ik neem aan dat je bedoeld dat ze het dan gooit op ontoerekeningsvatbaar?

    ja, denk ik. Ik weet het namelijk niet precies in het Nederlands, maar dus dat het met haar psychiatrische problemen te maken heeft, waardoor ze naar Radley moet in plaats van de gevangenis.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Valentino schreef:
    (...)

    Ja zeker, anders zou het tegenvallen, aangezien de hele serie goed doordacht is!
    Maar voorlopig ga ik genieten want ik wil niet dat het snel voorbij is.
    Klopt het dat er getekend is voor een vijfde seizoen? Of droomde ik maar?

    Ja, er is getekend voor een vijfde seizoen.
    En Tammin Sursok, die Jenna speelt, heeft ook al getekend voor seizoen 5, dus ze leeft nog


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Sparia schreef:
    (...)
    Ja, er is getekend voor een vijfde seizoen.
    En Tammin Sursok, die Jenna speelt, heeft ook al getekend voor seizoen 5, dus ze leeft nog


    Maar dat kon je al zien aan het einde van Into the Deep. En ik weet wat je bedoelde hoor, over Mona, ik wilde alleen helpen dat je het woord kon vinden.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Ik denk dat je te hard van stapel loopt, after all it IS A/Redcoat we're talking about. Iedereen kan het zijn. Denk maar aan het Emily masker, was ook iemand in een rode jas.


    + het is too obvious. Het is uiteindelijk altijd iemand anders.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    (...)

    + het is too obvious. Het is uiteindelijk altijd iemand anders.


    En dat is precies de reden waarom ik denk dat Cece Drake niet A/Redcoat is.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Hmm er zijn voor mij maar 3 echte optie's wie het zouden kunnen zijn.
    1. Cece Drake, daarvan weten we zeker dat ze nog leeft én op Ali lijkt.
    2. Ali zelf, aangezien de flashback waar ze uit de grond werd getrokken en waardoor we kunnen aannemen dat ze eventueel nog leeft/
    3. Courtney, mits Ali écht dood is, denk ik dat dit wel een aannemelijke optie is mocht ze in de serie bestaan.
    Mona kan het niet zijn aangezien ze vaak genoeg bij de Liars was als er iets gebeurde, ik geloof niet dat Mona weer A (Redcoat) is. Misschien wel nog bij the A-team.

    @ Macabre; Ga je hem vanavond zien met je vriendin?

    Ik hoop het, moet haar even zo ver zien te krijgen :3

    Ik denk overigens wel dat Cece redcoat is.
    toen ze vertrok en haar koffer inpakte, zag ik een rood kledingstuk wat leek op een jas :'D we shall see.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 16:25 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''