• Warning: Kan spoilers bevatten!




    Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier. Ik mis het eigenlijk wel.

    Pretty Little Liars:
    Hatsumomo
    Sydrian
    Valentino
    Bonafonte
    Requille
    Macabre
    Fourtris
    Ubiquitous
    Davies
    Ichiya
    Tayniss



    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 17:10 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 aug 2013 - 12:15 ]


    Your make-up is terrible

    Ik ben echt fucking gefrustreerd. Deze kut laptop start cucirca niet :l Waar kan ik het nog meer online kijken?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Ik ben echt fucking gefrustreerd. Deze kut laptop start cucirca niet :l Waar kan ik het nog meer online kijken?


    Cucirca deed het bij mij ook niet. Ik heb het maar gewoon gegoogled en ben nu aan het kijken. (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Verwelken schreef:
    (...)

    Ik ook niet. Ik heb echt verwacht dat Red coat ontmaskt zal worden. Ik wist ook wel altijd al dat Wren onbetrouwbaar was!! Maar toch komt het als een schok aan. En hoe erg dat Emily's familie nu vast om Wildens dood moeten gaan betalen.


    Een paar afleveringen geleden zag je toch A gaten in een 'plafond' boren. Ik neem aan dat het dezelfde gaten zijn in de vloer van de DiLaurentis' huis, aangezien de woonkamer boven de kelder zit meestal.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Requille schreef:
    (...)

    Cucirca deed het bij mij ook niet. Ik heb het maar gewoon gegoogled en ben nu aan het kijken. (:


    Ik google nu al 10 minuten en heb nog niks gevonden TT_TT


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hier kijk ik.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    FINALLY! Here it is guys, voor de kneuzen zoals ik :a


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Valentino schreef:
    (...)

    Een paar afleveringen geleden zag je toch A gaten in een 'plafond' boren. Ik neem aan dat het dezelfde gaten zijn in de vloer van de DiLaurentis' huis, aangezien de woonkamer boven de kelder zit meestal.


    Wij weten dat, maar waarom besteedde Emily er zoveel aandacht aan?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Valentino schreef:
    (...)

    Een paar afleveringen geleden zag je toch A gaten in een 'plafond' boren. Ik neem aan dat het dezelfde gaten zijn in de vloer van de DiLaurentis' huis, aangezien de woonkamer boven de kelder zit meestal.


    Ja, maar er moet iets eraan zijn dat speciaal is. Het leek wel alsof Emily bang was voor iets. Ik denk dat er meer achter zit dan gewoon een gat om te kunnen stalken.


    -

    Wren you lil shit!
    PLL heeft zoveel plottwists dat ik niet meer weet wat ik geloof.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ithilien schreef:
    Wren you lil shit!
    PLL heeft zoveel plottwists dat ik niet meer weet wat ik geloof.


    Hahahha. I HATE Wren. Serieus, hoe kan hij zoiets doen??


    -

    Verwelken schreef:
    (...)

    Hahahha. I HATE Wren. Serieus, hoe kan hij zoiets doen??


    Ik vond hem altijd al een beetje vreemd.
    En ik vind Jake en Aria leuk, alleen ik weet nu al dat Ezra er weer tussen komt --'
    En ik wil nog steeds weten waar Jason is.

    Ik denk dat Mona expres een beetje "I know your secret" stuff naar Wren deed zodat hij iets zou doen en ze bewijs had dat hij niet te vertrouwen was.
    Je zag haar glimlach toen Mrs Hastings haar kamer verliet.

    En waarom gooide - A die schoen bij Emily's foto? Om haar op te draaien voor Wilden's moord?

    Ze moeten nu echt even met antwoorden komen vind ik.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ithilien schreef:
    (...)

    Ik vond hem altijd al een beetje vreemd.
    En ik vind Jake en Aria leuk, alleen ik weet nu al dat Ezra er weer tussen komt --'
    En ik wil nog steeds weten waar Jason is.

    Ik denk dat Mona expres een beetje "I know your secret" stuff naar Wren deed zodat hij iets zou doen en ze bewijs had dat hij niet te vertrouwen was.
    Je zag haar glimlach toen Mrs Hastings haar kamer verliet.

    En waarom gooide - A die schoen bij Emily's foto? Om haar op te draaien voor Wilden's moord?

    Ze moeten nu echt even met antwoorden komen vind ik.


    Ik dacht dat deze seizoen was over 'antwoorden geven'. Het is allesbehalve dat. Het geeft alleen maar meer vragen. Ik denk dat Wren beter vaan zijn 'victory' kan genieten. Vroeg of laat, loopt hij vast in een trap van de meiden in. Jammer genoeg is Hanna beetjes dom. Denk dat iedereen te vertrouwen is.
    Ik denk dat Emily of haar 1 van haar ouders inderdaad voor de moord zullen moeten opdraaien.
    Ik weet niet of ik nu moet denken dat Ali nog leeft of wat. Die twin theorie begint meer en meer sence te maken.


    -

    MINDBLOWN D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Verwelken schreef:
    (...)

    Ik dacht dat deze seizoen was over 'antwoorden geven'. Het is allesbehalve dat. Het geeft alleen maar meer vragen. Ik denk dat Wren beter vaan zijn 'victory' kan genieten. Vroeg of laat, loopt hij vast in een trap van de meiden in. Jammer genoeg is Hanna beetjes dom. Denk dat iedereen te vertrouwen is.
    Ik denk dat Emily of haar 1 van haar ouders inderdaad voor de moord zullen moeten opdraaien.
    Ik weet niet of ik nu moet denken dat Ali nog leeft of wat. Die twin theorie begint meer en meer sence te maken.


    Indeed.
    En ik stoor me een beetje aan Emily idk.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Valentino schreef:
    (...)

    Een paar afleveringen geleden zag je toch A gaten in een 'plafond' boren. Ik neem aan dat het dezelfde gaten zijn in de vloer van de DiLaurentis' huis, aangezien de woonkamer boven de kelder zit meestal.


    Ohja! Dat weet ik nog! Ik dacht enkel dat die gaten waren om te bespieden, nothing much, maar dat A erachter zit is wel awesome (: Eigenlijk moet er een compilatie gemaakt worden met al die A-stukjes en erbij zetten wat er al gebruikt is enzo :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.