• Warning: Kan spoilers bevatten!




    Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier. Ik mis het eigenlijk wel.

    Pretty Little Liars:
    Hatsumomo
    Sydrian
    Valentino
    Bonafonte
    Requille
    Macabre
    Fourtris
    Ubiquitous
    Davies
    Ichiya
    Tayniss



    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 17:10 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 aug 2013 - 12:15 ]


    Your make-up is terrible

    Okay, na ep 9 van Season 4 moet ik toch echt even mijn gedachtes kwijt. ;o

    Ik ben er 100% van overtuigd dat Cece Redcoat is. Veel mensen beschuldigen Aria er van dat zij er iets mee te maken heeft, vanwege haar ''sssh'' in de intro en omdat zij de minste problemen heeft. Ik denk eerder dat A, Aria minder hard lastigvalt dan de rest omdat ze een minder groot gevaar is voor A. In mijn ogen is zij de meest Naive van de 4. Hannah is bijvoorbeeld hard-headed en onderneemt direct actie wanneer ze pissed off raakt en dus zou zij het snelst reageren als ze er te dichtbij zit. Spencer's hersenen zijn duidelijk haar punt waarom zij een twisted probleem over zich heen moet krijgen en Emily omdat haar intuitie haar vaak in de goede richting zet. Aria daarintegen is in mijn ogen meer het type dat dingen over het hoofd ziet, verstijfd en daarom minder snel actie onderneemt.
    Ook denk ik niet dat Redcoat aka CeCe A is. Dus in mijn theorie is CeCe niet A en ook niet deel van the A team. Waarom? Jenna is bang voor haar, meerdere keren duikt haar naam op, zou dat niet veel te duidelijk zijn? En zit er dan niet meestal een logische twist achter? Ik denk eerder dat Cece van A en der team afweet, maar vuur met vuur bestrijd. Jenna is een grote link tussen A en Allison en daarom denk ik dat Cece zich met haar bemoeit. Ik denk dat CeCe zelf ook bezig is met het achterhalen van A, in een totaal andere hoek. Wie weet wordt zij ook wel lastig gevallen door A en daarom is ze heel sluw bezig met haar eigen activiteiten. Ik zie Cece dus echt niet als een marionet van A, en al helemaal niet als een duivelse bitch die Allison vermoord en dat achter mensen aan gaat in een dorp waar ze totaal niks mee te maken had. :')
    Ik denk dat Cece/Redcoat naar Huize Dilaurentis ging omdat ze Jason ergens voor nodig had. Een andere reden waarom ik denk dat Redcoat niet A is, ongeacht of het CeCe is of niet: Waarom zien we dan opeens een zwarte hoodie aan het einde van elke episode? Blijf dan gewoon die rode jas dragen als het exact dezelfde persoon is. Dan zouden de Redcoat scenes overbodig zijn, tenzij ze soms de acties van de A in de Black Hoodie zou overnemen, maar dat gebeurd niet. Redcoat verschijnt en verstopt zich, that's all.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    OH MY FUCKING GOOOOD. MINDBLOWN.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Requille schreef:
    Okay, na ep 9 van Season 4 moet ik toch echt even mijn gedachtes kwijt. ;o
    Ik ben er 100% van overtuigd dat Cece Redcoat is. Veel mensen beschuldigen Aria er van dat zij er iets mee te maken heeft, vanwege haar ''sssh'' in de intro en omdat zij de minste problemen heeft. Ik denk eerder dat A, Aria minder hard lastigvalt dan de rest omdat ze een minder groot gevaar is voor A. In mijn ogen is zij de meest Naive van de 4. Hannah is bijvoorbeeld hard-headed en onderneemt direct actie wanneer ze pissed off raakt en dus zou zij het snelst reageren als ze er te dichtbij zit. Spencer's hersenen zijn duidelijk haar punt waarom zij een twisted probleem over zich heen moet krijgen en Emily omdat haar intuitie haar vaak in de goede richting zet. Aria daarintegen is in mijn ogen meer het type dat dingen over het hoofd ziet, verstijfd en daarom minder snel actie onderneemt.
    Ook denk ik niet dat Redcoat aka CeCe A is. Dus in mijn theorie is CeCe niet A en ook niet deel van the A team. Waarom? Jenna is bang voor haar, meerdere keren duikt haar naam op, zou dat niet veel te duidelijk zijn? En zit er dan niet meestal een logische twist achter? Ik denk eerder dat Cece van A en der team afweet, maar vuur met vuur bestrijd. Jenna is een grote link tussen A en Allison en daarom denk ik dat Cece zich met haar bemoeit. Ik denk dat CeCe zelf ook bezig is met het achterhalen van A, in een totaal andere hoek. Wie weet wordt zij ook wel lastig gevallen door A en daarom is ze heel sluw bezig met haar eigen activiteiten. Ik zie Cece dus echt niet als een marionet van A, en al helemaal niet als een duivelse bitch die Allison vermoord en dat achter mensen aan gaat in een dorp waar ze totaal niks mee te maken had. :')
    Ik denk dat Cece/Redcoat naar Huize Dilaurentis ging omdat ze Jason ergens voor nodig had. Een andere reden waarom ik denk dat Redcoat niet A is, ongeacht of het CeCe is of niet: Waarom zien we dan opeens een zwarte hoodie aan het einde van elke episode? Blijf dan gewoon die rode jas dragen als het exact dezelfde persoon is. Dan zouden de Redcoat scenes overbodig zijn, tenzij ze soms de acties van de A in de Black Hoodie zou overnemen, maar dat gebeurd niet. Redcoat verschijnt en verstopt zich, that's all.


    You're one hell of a smartass :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    You're one hell of a smartass :')


    Hahaha, ik heb al die tijd de serie braaf gevolgd zonder oordelen en theoriën te bedenken, maar ik stoorde me zo erg aan sommige comments die telkens terug kwamen over Cece die A is of Aria ALLEEN maar omdat ze als enige ''sshh'' doet in de intro, terwijl eerlijk gezegd het geen gezicht zou zijn met die hele intro als ze het allemaal deden en zou de intro minder pakkend maken. xd
    En nadat ik die ep vandaag zag moest ik gewoon even kwijt wat ik dacht, aangezien geen enkele comment op Cucirca rekening houdt met de karaktertrekken van de personages..


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    Hahaha, ik heb al die tijd de serie braaf gevolgd zonder oordelen en theoriën te bedenken, maar ik stoorde me zo erg aan sommige comments die telkens terug kwamen over Cece die A is of Aria ALLEEN maar omdat ze als enige ''sshh'' doet in de intro, terwijl eerlijk gezegd het geen gezicht zou zijn met die hele intro als ze het allemaal deden en zou de intro minder pakkend maken. xd
    En nadat ik die ep vandaag zag moest ik gewoon even kwijt wat ik dacht, aangezien geen enkele comment op Cucirca rekening houdt met de karaktertrekken van de personages..


    Cucirca <3 and yeah. Mensen raken nogal meegesleept en vergeten hoe personen in elkaar zitten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Cucirca <3 and yeah. Mensen raken nogal meegesleept en vergeten hoe personen in elkaar zitten.


    Daarom en juist door hoe Aria reageerde toen ze Jake zag op het feestje was het wel duidelijk dat ze als persoonlijkheid niet veel zou uitvoeren in eerste instantie. Ook toen gevraagd werd of ze alleen thuis was: Een beetje stom staren.
    Tuurlijk Mona had ook een totaal andere persoonlijkheid voor we wisten dat zij bij A hoorde, maar zij had altijd al een soort dynamiek en Aria blijft met alles wat er gebeurd een beetje staan van: ''Whut?''
    Als ze alle meiden zoveel heftige problemen hadden gegeven iedere keer, dan zou het ook teveel van het goede zijn en wie weet komt Aria's grote probleem nog wel. Het kan moeilijk zijn dat ze allemaal tegelijk zo'n spannend leven heeft en dan zou het verhaal veel sneller gaan.

    Maar ik kan er altijd alsnog naast zitten, dat ik wat kleine details niet heb gezien die toch veel invloed heeft gehad. Maar zo voelde ik me gewoon na vandaag. xd
    Maar als grote delen van mn op het moment bedachte theorie klopt, ga ik toch lachen. xd


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Mijn site is te traag met links posten ><


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Omg, ik moet mezelf uiten over deze aflevering.

    Wat een aflevering!
    Malcolm die niet Ezra's kind blijkt te zijn. Wauw, ik had niet achter Maggie gezocht dat ze zo achterbaks zou zijn als wat ze heeft laten zien.
    En Caleb die iedereen wil vertellen dat A er nog is, besides, heeft iemand anders nu ook vermoedens dat Wren bij de A-Team zit?
    En we hebben een reden gekregen waarom Cece de liars haat, en ze Redcoat zou kunnen zijn. Redcoat in het DiLaurentis huis, en in Ali's kamer laat me dan weer denken dat Redcoat gewoon Ali is die nog leeft. Omg, ik wil weten of Ali nu nog leeft of niet. Ik vond het eerst verwarrend wat Dr. Palmer zei over mevrouw DiLaurentis maar toen ze het uitlegde aan Spencer en Hanna raakte ik nog meer verward. Cece die zich voordoet als Ali ín Radley?
    En dat einde... x_x
    Wren die een jas op een tekening rood inkleurt, en de persoon die in de kelder van de DiLaurentis leeft.
    En A die de freaking Manolo's van Ashley uit de overblijfselen van Emily's huis plukt.


    Please, kill me now.
    So much confusion.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    Omg, ik moet mezelf uiten over deze aflevering.
    Wat een aflevering!
    Malcolm die niet Ezra's kind blijkt te zijn. Wauw, ik had niet achter Maggie gezocht dat ze zo achterbaks zou zijn als wat ze heeft laten zien.
    En Caleb die iedereen wil vertellen dat A er nog is, besides, heeft iemand anders nu ook vermoedens dat Wren bij de A-Team zit?
    En we hebben een reden gekregen waarom Cece de liars haat, en ze Redcoat zou kunnen zijn. Redcoat in het DiLaurentis huis, en in Ali's kamer laat me dan weer denken dat Redcoat gewoon Ali is die nog leeft. Omg, ik wil weten of Ali nu nog leeft of niet. Ik vond het eerst verwarrend wat Dr. Palmer zei over mevrouw DiLaurentis maar toen ze het uitlegde aan Spencer en Hanna raakte ik nog meer verward. Cece die zich voordoet als Ali ín Radley?
    En dat einde... x_x
    Wren die een jas op een tekening rood inkleurt, en de persoon die in de kelder van de DiLaurentis leeft.
    En A die de freaking Manolo's van Ashley uit de overblijfselen van Emily's huis plukt.


    Please, kill me now.
    So much confusion.


    Ik heb nog niet gekeken, maar toch gelezen :')
    Dat eerste verwachtte ik eigenlijk wel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bonafonte schreef:
    (...)

    Ik heb nog niet gekeken, maar toch gelezen :')
    Dat eerste verwachtte ik eigenlijk wel.


    Ergens wel, maar niet de manier hoe Maggie het vertelde...


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Ergens wel, maar niet de manier hoe Maggie het vertelde...


    Ik heb hem net opgezet, en weet het je dan seffens te vertellen :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vond het niet zo speciaal.
    Maar ik snapte het gedoe met die gaten in de kelder niet?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    oeeh. Ik ga de aflevering van gisteravond kijken hoor. ofja voor hen is dat 2 uur 's nachts ofzo


    Dance like nobody's watching'

    Bonafonte schreef:
    Ik vond het niet zo speciaal.
    Maar ik snapte het gedoe met die gaten in de kelder niet?


    Ik ook niet. Ik heb echt verwacht dat Red coat ontmaskt zal worden. Ik wist ook wel altijd al dat Wren onbetrouwbaar was!! Maar toch komt het als een schok aan. En hoe erg dat Emily's familie nu vast om Wildens dood moeten gaan betalen.


    -

    Ik ga na het eten kijken. D: Curiousity omfg.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''