• Vanmiddag kwam eindelijk mijn gewonnen tas [van Atittude Holland] aan na twee weken wachten.
    En ik ben zo blij, ik kan er muziek mee afspelen en mijn laptop past er perfect in!


    Aanschouw! The bag of epicness! *O*

    die wil ik ook :O


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Die. Is echt. Zo. Ontzettend. Stoer.


    Food.

    Oczy schreef:
    Die tas is wel gaaf, ik ben wel een beetje jaloers.

    Aw, ik raad je aan om mee te doen met de wedstrijden van AtittudeHolland!
    Het is gratis! En ik heb er nog nooit wat besteld dus in principe hoef je enkel maar een account aan te maken. ^^

    asdfghjkl DIE IS SOOO COOL


    You've cat to be kitten me right meow.

    Bijna alle emo/ goth achtige mensen bij mij op school lopen met die tas. :P haha het is neit echt mijn stijl, maar de radio functie is echt handig :P


    even a white rose has a black shadowx

    Intan schreef:
    Bijna alle emo/ goth achtige mensen bij mij op school lopen met die tas. :P haha het is neit echt mijn stijl, maar de radio functie is echt handig :P

    Haha ik heb hier gelukkig er nog niemand mee zien lopen!
    Ik ben zelf een nogal alternatief dus ik vind het juist leuk bij mijn kleding staan enzo. :3
    En inderdaad! Dat met de muziek is best handig, hoewel ik denk dat ik het niet al te vaak ga gebruiken.
    Ben ook benieuwd of hij bestand is tegen regen hm. ><

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Haha mijn moeder was ook mega-enthousiast toen ik zei dat ik iets had gewonnen haha. :3
    Ah, ik ben altijd zo jaloers op die mensen die zoveel winnen. Maar eigenlijk is het stiekem ook wel doodirritant. (cat)

    Mwa, ze had ooit weer eens iets gewonnen en toen had ze beloofd dat ze iets voor mij zou uitzoeken.
    Alleen dat was precies iets wat ik niet wilde x'D
    En het is niet dat ze àlles wint, maar gewoon best veel... ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Stratosphere schreef:
    (...)
    Mwa, ze had ooit weer eens iets gewonnen en toen had ze beloofd dat ze iets voor mij zou uitzoeken.
    Alleen dat was precies iets wat ik niet wilde x'D
    En het is niet dat ze àlles wint, maar gewoon best veel... ^^

    Balen haha.
    Nou, ik had zo'n meisje in mijn klas zitten en die won altijd. Letterlijk.
    Zelfs met sinterklaas, toen we zo'n dobbelspel deden, won ze alle cadeautjes. Het was gewoon niet leuk meer en zij zat daar maar met zo'n domme grijns. :\

    Ohh, die is echt awesome ._.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Hij is héel erg gaaf! Ik zou hem persoonlijk dan niet dragen, maar hij is héel gaaf.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Cydonia schreef:
    Die is echt heel gaaf! _O_


    26 - 02 - '16

    Cydonia schreef:
    Die is echt heel gaaf! _O_


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Het is niet mijn stijl maar ik vind 'm heel gaaf en leuk dat je wat gewonnen hebt!


    ~Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

    Iyatiku schreef:
    Het is niet mijn stijl maar ik vind 'm heel gaaf en leuk dat je wat gewonnen hebt!

    Haha dankje! ;D