• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Sirens
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz
    Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [NEE NEE NEE NEE NEE!!!! Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam! JAIMS, DOE ER WAT AAN xD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Zachte geluidjes verlieten Eleadora haar lippen terwijl ze met haar lippen de huid onder zijn navel beroerden en ze met haar handen over zijn benen omhoog streelden en deze uiteindelijk zachtjes liet rusten op zijn onderrug waarna ze hem dichter tegen zich aantrok en de huid onder zijn navel kusten. Eleadora keek hem even aan met een plagerig glimlachje waarna ze haar lippen weer op de huid van zijn onderbuik drukten terwijl ze zachtjes met haar vingers over de huid van zijn onderrug streelden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    {Hmm, is ie flauwgevallen of eerder echt een soort zwaar bewusteloos? gewoon ff een vraagje}
    Nala
    "Ah, verdomme." vloekte ik als hij nog niet bij kwam. Ik legde zijn benen even neer om mijn deken en kussen van mijn bed te trekken en die eronder te leggen. Nu kon ik goed bij hem en lagen zijn benen nog steeds in de lucht.
    Ik klopte zacht tegen zijn wang. Hij zag lijkbleek.
    "God, nee." stamelde ik. "Alsjeblieft, Sam." de paniek haalde me weer in en ik begon onbewust te huilen. Mijn tranen vielen op zijn wangen en ik hield zijn gezicht met trillende handen vast.
    "Wordt wakker, please." snikte ik zacht. Dit deed me zo denken aan mijn mama. Die dag dat ik ook boven haar lichaam had gehangen. Alleen was zij niet wakker geworden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Je weet dat zijn onderrug onder het verband zit he?]

    Julio Martinéz
    Nu komt Eleadora echt heel dichtbij. Verleid ze me, maakt me gek. Geeft me net niet wat ik lichamelijk wil. En ja, daar krijgt ze reactie op. Natuurlijk. Opnieuw maak ik een zacht, onhoorbaar geluidje en bijt zelfs bijna op mijn onderlip. Ik moet me nu echt verschrikkelijk inhouden om haar gewoon te laten doen wat ze wil doen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ehm, zwaar bewusteloos :3 hij was er namelijk niet al te best aan toe en in eerste instantie viel hij gewoon flauw, maar door dat hij zijn hoofd heeft gestoten KNOCKOUT!]

    Sam Jason Night
    Ik voel dingen maar ik kan ze niet benoemen, ik hoor mijn moeders stem in mijn hoofd. Kom op Sam, je weet best wat het juiste is om te doen. iets wat ze zo vaak tegen me gezegd heeft. Met elk dingetje dat gebeurd in je leven ben je of blij, of moet je mee leren leven. Van duisternis word ik niet zo blij. En ik kan er niet mee leven. Ik haat de duisternis. Zo kom ik bij het laatste wat me moeder altijd dan nog zegt. En als dat niet lukt, moet je het veranderen. maar hoe? Hoe kan ik hier weg komen? Door me te concentreren op de dingen die ik voel? Door een optimist te zijn, wat ik nooit echt ben. Ik weet het gewoon niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora keek hem aan terwijl ze zijn onderbuik beroerden met zijn lippen terwijl een klein geluidje haar mond verliet toen ze zag dat ook hij het niet meer hield, wetend dat hij zichzelf inhield. Eleadora concentreerden zich weer op de huid van zijn onderbuik terwijl ze haar lippen iets lager plaatsten en de plekken door de stof van zijn boxer beroerden, zachtjes streelden ze over de achterkant van zijn boven benen terwijl ze over zijn boxer een spoor van kusjes achter liet.

    [Oh ja, da's waar x3]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Nala
    De tranen stromen over mijn wang, vallen op zijn gezicht, maar er gebeurt helemaal niets. En ik was er heilig van overtuigd dat hij dood zou gaan.
    Net als mam. Daar hadden tranen ook niets uit gedaan.
    In een laatste wanhoopsdaad drukte ik mijn lippen op de zijne. De kus smaakte zout van de tranen, maar toen dat ook niet meteen een reactie uitlokte, legde ik mijn hoofd op zijn borstkas. Mijn tranen maakten zijn shirt nat, terwijl ik me vastklampte aan het enige wat me nog een beetje hoop gaf.
    Zijn hartslag die iedere traan van me begeleidde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Aahhww Nala.... Sam wordt verliefd op haar!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Haha, ze kan wel over zijn onderrug strelen, maar dan raakt ze verband en moet ze heel voorzichtig zijn. Zijn rug is nog steeds heel pijnlijk, maar wat minder erg als die dagen ervoor]

    Julio Martinéz
    "Eleadora.." Fluister ik zacht, terwijl ik de grootste moeite doe om haar niet aan te raken, haar de leiding te laten houden. Haar lippen drukken kusjes op de stof van mijn boxer, maar de tintelingen lijken maar weinig afgeremd te worden. Alsof ze ze op mijn blote huid drukt.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Awwhhh.. Nalaaa.. Jaims, laat Sam alsjeblieft wakker worden! Ik krijg er zelf ook bijna tranen van in mijn ogen x)

    En ik ga over naar mobiel. Kan heel laat reageren]

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 21:21 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik vind het mooi geschreven Fem :3]

    Sam Jason Night
    Ik wil hier verdomme uit zien te komen. Het rare is, ik voel wel dingen, maar ik kan er niet op reageren. Ik voel iets nats op me druppen in het begin. En dan voel ik iets heel zachts. En ik herken het. Ik herken maar ik weet niet waarvan. Wat deed ik als laatste. Ik praatte met Nala. Dus Nala is het zachte... En dan weet ik het. Ze kuste me. Ik voel dat er om me gegeven wordt. Verdomme. Nu moet ik echt proberen om hier weg te komen. En ik dwing mezelf, maar het lukt me gewoon niet. Dus wat ik doe is doorademen. Het enige wat me wel lukt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    _[Deemz denk je zelf niet dat Ian dan kwaad wordt op Sam omdat hi eerst vreemd gaat met zijn vriendin en dan ineens verliefd wordt op Nala alsof Naomi niets was? :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik raap mezelf weer een beetje bij elkaar. Probeer iets te doen wat hem kan helpen. Maar het enige wat ik kan doen is nog eens kijken of zijn benen omhoog lagen en mijn shirt dat onder zijn hoofd lag het bloeden van zijn wond een beetje stelpte. Maar zelfs dat allemaal ging moeilijk door de tranen in mijn ogen. Uiteindelijk eindigde ik weer met mijn handen die zijn gezicht beet grepen en mijn ogen die elke centimeter scanden. Hopend op een beetje verschil. Alleen kwam dat er niet.
    "Sam, alsjeblieft. Ik beloof je! Ik doe alles wat je wilt. Ik laat je zelfs met rust als dat is wat je wilt. Alsjeblieft kom terug." snikte ik.
    Ik drukte mijn lippen opnieuw op de zijne. Helemaal radeloos.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {dank je... ik heb er eigenlijk niet zo speciaal mijn best voor gedaan ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Ik heb het nagelezen en god... het is eigenlijk best goed xD
    Verwonder mezelf hier ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”