• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Sirens
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz
    Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam
    Ik voel het weer, dat zachte. Dat lieve. Ik kom bij en in een reflex doe ik hetzelfde. Ik zoen terug. Dan merk ik wat ik doe en wie het is en dat ik bonkende koppijn heb. Ik voel me licht in mijn hoofd. Ik open met moeite mijn ogen. 'Nala,' zeg ik met een zwakke stem. Het is nog steeds wazig voor mijn ogen. Meer kan ik niet uitbrengen. Ik probeer er eigenlijk voor te zorgen dat ik niet weer weg zak in het zwarte.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    "Ja Julio?" zei ze met een hese stem gepaard met een plagende ondertoon. Eleadora trok haar lippen weg van zijn huid terwijl ze hem aankeek en een wenkbrauw optrok terwijl ze zachtjes over de huid van zijn boven benen streelden, en het niet kon laten om haar lippen weer op de stof van zijn boxer te drukken. Eleadora pakte de stof van zijn boxer tussen haar vingers waarna ze deze zachtjes om laag trok en hem aankeek terwijl ze op haar onderlip beet.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Nala
    Ik keek hem verwonderd aan.
    "Sam! Oh, god! Eindelijk." maar ik zag dat hij nog moeite had wakker te blijven.
    "Blijf wakker, ok. Blijf bij me. Ik laat je verdomme niet meer gaan!" ik veegde resoluut de tranen uit mijn ogen.
    "Ik ga je omdraaien, zodat ik aan de wond op je hoofd kon, ok? Blijf wakker, hé."
    Ik draaide hem heel voorzichtig om en legde mijn shirt onder zijn wang, zodat hij zacht lag.
    "Het komt allemaal goed." bleef ik tegen hem praten, terwijl ik naar de wond keek. Shit... Ik heb de EHBO-doos nodig.
    "Je moet wakker blijven, ok? Blijf bij me." mompelde ik tegen hem en begon toen gewoon over vage dingen te vertellen. Ik vertelde hem over mijn konijn dat ik ooit gehad had en dat was weggelopen. En over steeds meer dingen, die helemaal niets te betekenen hadden, terwijl ik rondkeek. Zoekend naar iemand die me zou kunnen helpen.

    {en iemand die kan helpen?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ben er weer Peeps, what did I miss en waar moet ik op reageren met Josh en Naomi???? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik zie, wanneer ik heel even mijn ogen open doe, dat Nala geen shirt aan heeft. Maar ik ben niet zo'n jongen die naar borsten kijkt. Ij probeer me op haar stem te concentreren maar het is heel moeilijk voor me. Ik heb het amper door dat ze me omdraait. 'Nala,' breng ik heel zacht uit. 'B-blijf.' ik wil er nog meer aan toe voegen maar het lukt me niet. Het dringt niet tot me door wat ze allemaal tegen me zegt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wat is er gebeurt met Sam?! En Nala zoent Sam, gaat er nog wat gebeuren tussen die 2??? :Y)]

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 21:58 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [NAAOOOMMMM :'D

    Hoe is je verjaardag? ^^ en ik ga quoten :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik had eigenlijk niet verwacht dat hij zou stoppen. Maar eigenlijk vind ik het wel lief dat hij stopt. 'Omdat ik niet zomaar voor gebruik ben,' zeg ik met een lachje. Het is nu veel makkelijker om hem te weerstaan. Ook al is er nog wel de drang om hem te zoenen. Ja, die drang is er zeker. 'Wat heb je er voor over zodat ik je zoen?' vraag ik een tikkeltje uitdagend. Ik kijk hem nog steeds aan en heel even gaat mijn blik naar zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {moet weg, shit!
    Grrrrrrrr,
    maar goed, bye!!!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Oke, ga reageren, maar samenvatting heb 5 of 6blz gemist.... En ja verjaardig is super!!!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Baayybaayyy Femke ^^


    Eennnn Naoom, ze gingen eten halen, dat was te uitputtend voor Sam en hij viel flauw maar stootte toen zijn hoofd. Bloed ook. Em hij kwam niet bij, en ze heeft hem tot twee keer aan toe gekust als poging. En de tweede keer kwam hij bij.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    (...)

    Ian Silvas

    Met een glimlach onderga ik alles. Van mij mag ze nog heel lang doorgaan. Ineens is ze weg. Ik open verbaasd mijn ogen en kijk om, waar ze niet meer staat. Dan hoor ik haar stem en zie haar uitdagend staan grijnzen in de deuropening. Ik zucht. Ze bijt op haar lip wat er erg sexy uitziet. 'Wat wil je dat ik doe?' Het klinkt een beetje wanhopig. 'Als je zo doet weet je wat ik wil.' Ik kijk haar aan en klem mijn shirt steviger vast. Straks bespring ik haar nog...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oeeeehhhh, romance between Nala and Sam! (nerd)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ghehe, maar Sam kan toch niet zomaar niet meer verliefd zijn op Naomi? :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik grijns en ga weer voor hem staan. 'Hmm, je wilt meer?' vraag ik dan grijnzend en laat dan weer langzaam mijn nagels over zijn borst strelen terwijl ik hem recht blijf aankijken. 'Je hoeft niks te doen, maar wat wil je, want ik weet het niet?' vraag ik dan en trek een onwettend gezicht en kijk hem dan weer grijnzend aan en laat dan mijn hand onder zijn shirt glijden en streel weer heel langzaam om hem te pesten met mijn nagels over zijn borst enblijf hem aankijken en bijt weer op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp