• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Twee rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140982

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Moonly
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Famous1xx
    Quil Ateara

    # Uley Roedel
    Sam Uley - ElfCitadel
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller
    Collin Littlesea

    # Mensen
    Emily Young - Aztec
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Aztec

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - ElfCitadel
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Aztec

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MyDreamStory
    Drake - Alfa
    Charlie Mila Evergreen – Synaisthmata

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 21:18 ]


    •

    Jacob Black

    Nadat ik weer in een mens was veranderd en kleren had aangedaan, ging ik naar binnen. Raar, hier was niemand. Ik liep naar het bos om te kijken of daar iemand was. Ook niet. 'Renesmee!' riep ik hard. 'Waar ben je?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Leah Clearwater

    Ik begon geirriteerd te raken dat niemand reageerde en ik stootte een nog scheller gejank uit. Alsjeblieft kom nou! Bloedzuiger, alarm
    !
    dacht ik wanhopig, iedere weerwolf die ik tegemkwam duwde ik mijn neu s in hun nek en begon weer te janken.

    (serieus, het wordt irritant dat er niemand reageert.)

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 7:06 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    || Ga anders even op haar geur af, ik wacht eerst even op de reactie van Carlsile en Brynn en alles. Moet zo ook weer naar school en ben laat uit vandaag. 4 uur :/ ||

    || @Alfa, de hele groep is nu met iets ander bezig. Misschien kan je daar even naar toe komen, of je gaat verder met Jacob die ook nog daar is (: ||

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 7:08 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Leah Clearwater

    Ik spurtte richting het huis van de Cullens. Jake! dacht ik opgelucht. Ik duwde mijn neus in zijn nek en jankte zachtjes,

    (@Aztec, jaaaaaaaaa, je hebt gelijk(A))

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 7:10 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    Jacob Black

    Ik schrik als Leah in wolvengedaante op me af komt rennen en haar neus in mijn nek duwt. Ze jankt zachtjes. 'Leah, wat is er?' vraag ik zacht. Ik leg mijn hand even op haar kop.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Carlisle Cullen
    "Zullen we dan maar eens gaan? Ik denk dat het tijd is om naar ons huis toe te gaan. Wie gaan er eigenlijk allemaal mee?" Sam was de enige die aangaf dat hij niet meeging.
    "In dat geval zullen er een aantal mensen moeten gaan lopen. Edward, Renesmee?"

    Sam Uley
    Zodra ze waren vertrokken draaide ik me om en liep terug het bos in. Al snel veranderde ik van vorm en rende zo snel mogelijk in de richting van mijn huis. In gedachten hoorde ik al snel de stem van Jacob wat erop wees dat er echt iets aan de hand was. We konden alleen contact opnemen als we dat zelf wilden. Met de andere wolven van zijn roedel had ik al helemaal geen contact sinds ze niet onder mijn leiding vielen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Brynn Maddy Danec

    Ik stapte in de auto en keek verveeld uit het raam. Op een gegeven moment stonden we voor een groot huis. In het huis zag ik een blond meisje en nog een paar mensen. 'Dat meen je niet, nog meer vampiers?' mompelde ik zacht. Ik stapte uit en liep gelijk naar Embry, waar ik een klein kusje op zijn lippen gaf.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Renesmee Carlie Cullen

    "Zullen we dan maar eens gaan? Ik denk dat het tijd is om naar ons huis toe te gaan." zei Carlisle uiteindelijk. Ik had Jacob geeneens gedag kunnen zeggen, maar ik wist dat het niet slim was om nog een keer tegen Carlisle in te gaan en hem boos te maken. "In dat geval zullen er een aantal mensen moeten gaan lopen. Edward, Renesmee?" hah, ik ging wel alleen. Ik gaf geen antwoord en sprintte al weg. Eenmaal aangekomen, had ik nog een paar minuten voor de andere waarschijnlijk aan kwamen. Ik rende de trap op en liep tegen mama op. Mijn humeur was niet al te best en ze merkte het. "Lieverd, wat is er gebeurd?" ik vocht tegen de tranen, maar dat was moeilijk als zij erbij was. Rosalie en Alice waren aan de andere kant van de kamer, Emmet hoorde ik buiten en Jasper was nergens te bekennen. Ik zuchte diep en wist dat ik er niet omheen kon draaien. "Oh, niks ergs hoor." begon ik en ik slikte. "Carlisle viel tegen me uit." zei ik toen. Mama's gezicht was verbaasd, ik wist waarom. Carlisle was altijd heel rustig, ik had hem nog nooit boos meegemaakt. "Waarom?" vroeg ze zacht. "Weet ik dat? Vraag het lekker aan hem." schreeuwde ik boos en stormde naar mijn kamer.

    || Goedenmiddag :3 & tot half 9, want ik ga naar dansen ^^ ||

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 18:01 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Embry Call
    Ik liet Brynn gewillig een kus op mijn lippen drukken, waarbij ik mijn neus even in haar haren duwde en haar zoete geur opsnoof. Ik zou het hier volhouden voor haar en voor niemand anders, dat was zeker.
    'Hou je een beetje rustig, dan zijn we hier zo snel mogelijk weg, dat beloof ik je,' fluisterde ik in haar oor, hopend dat ze het haar eigen tijd hier niet te moeilijk zou maken.

    || Edward Cullen
    Boos keek ik achter Renesmee aan, die het bots door flitste. Langzamer dan mijn eigen tempo begon ik achter haar aan te rennen, omdat ik uit haar gedachten ophaalde dat het nodig was haar wat vrijheid te geven. Ik zou later met haar praten, als ze Carlisle's preek was vergeten.
    Thuis aangekomen schiet ik de veranda op en blijf wachten op de auto's van de rest. Een korte windvlaag geeft aan dat Bella naast me is verschenen en ik sla mijn arm liefdevol om haar heen.

    [Ik haal mezelf van Rachel Black af en zet mezelf op Edward Cullen! Beter voor de verhaallijn! ;D]


    •


    [Ik haal mezelf van Rachel Black af en zet mezelf op Edward Cullen! Beter voor de verhaallijn! ;D][/face]


    || Yeah :3 + nu ga ik echt weg xd ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    Embry had gelijk. Toen we binnenkwamen, gleed mijn blik naar de vader van Renesmee en een vrouw. Waarschijnlijk de moeder van Renesmee. Ik keek rond en mijn ogen verkenden het huis. Zachtjes kneep ik in Embry's hand. 'Ik heb dorst' mompelde ik. Ik had totaal geen zin om op dieren te jagen en keek weer nors.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Miss kan Carlisle reageren?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Ben der weer :3 ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Edward Cullen
    'We zullen zo gaan jagen, Brynn. Ik zal vragen of Renesmee mee gaat, zij kan je de fijne kneepjes leren. Carlisle en ik zullen er zijn voor de bescherming van de boswandelaars en mensen uit de omgeving. Embry zal waarschijnlijk ook meegaan.'
    Even keek ik Brynn kort aan en zag de afschuw in haar ogen, wat een lichte zucht bij me liet ontsnappen. Ik snapte wat ze meemaakte en dat ze het niet wilde, maar er was geen andere keus.
    'Ik ga Renesmee halen.' Na een lichte kus op Bella's haar te hebben gedrukt flits ik de trap op, blijf bij Renesmee's kamer staan en klop lichtjes op de deur.

    || Embry Call
    Terwijl Edward stond te praten over de plannen van het jagen en dat ik waarschijnlijk mee zou gaan knikte ik zachtjes, ik zou Brynn nooit alleen laten, ik zou haar beschermen overal en altijd wanneer dat nodig zou zijn.
    Ondertussen kneep ik Brynn's hand bijna fijn doordat ik de geur van zo veel vampiers maar moeilijk kon verdragen. Dit alles gebeurde onbewust, waarna ik even mijn ogen neersloeg.


    •

    Brynn Maddy Danec

    Dus ik mag geeneens even eerst mensenbloed drinken? Pf. 'Komop dan' zei ik en ik rende de deur uit. Ik hoorde stemmen van onbekende mensen. Natuurlijk kon ik me niet beheersen en rende erheen, waarbij ik het bloed zoog uit alle twee de lijven. Ik was er niet trots op, maar ik kon me niet beheersen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."