• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Twee rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140982

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Moonly
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Famous1xx
    Quil Ateara

    # Uley Roedel
    Sam Uley - ElfCitadel
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller
    Collin Littlesea

    # Mensen
    Emily Young - Aztec
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Aztec

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - ElfCitadel
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Aztec

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MyDreamStory
    Drake - Alfa
    Charlie Mila Evergreen – Synaisthmata

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 21:18 ]


    •

    Renesmee Carlie Cullen

    Mijn aandacht wordt getrokken door een geluid van de rechterkant. Met een grote snelheid stormt de wolvengedaante van Paul op Brynn af. Mijn reactiesnelheid was niet snel genoeg maar in een fractie van een seconde gaat Embry erop af.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 20:41 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Embry Call
    Ik had rustig staan toenkijken hoe Brynn en Renesmee elkaar ontmoetten. Het warme gevoel wat door mijn lichaam verspreidde was afkomstig van het feit dat Brynn zich gelukkig voelde en niet meer eenzaam.
    Met een veelbetekende blik keek ik Jacob aan. Hij zou het begrijpen als ik vertelde dat ik met een hybride was ingeprent. Sam zou er misschien wat meer moeite mee hebben ...

    Ruw werden mijn gedachten onderbroken toen Paul als een dolle idioot in zijn wolvengedaante kwam aangerend en Brynn ozpij beukte en naar haar gromde.
    Binnen een paar stappen schoot ik naar voren en voor ik het wist sprong ik de lucht in, scheurde uit mijn kleuren en kwam in mijn grijze, dunne wolvengedaante voor Pauls snuit terecht.
    'IDIOOT!' liet ik door mijn gedachten klinken. 'BLIJF VERDOMME MET JE POTEN VAN MIJN INPRENT AF!'
    Ik zakte licht door mijn voorpoten, trok mijn lip op zodat mijn witte tanden te zien waren en liet een lange, lage grom uit mijn bek rollen.


    •

    Brynn Maddy Danec

    Ineens kreeg ik mezelf weer onder controle en gebruikte mijn gave op de wolf. Toen hij bewusteloos was, keek ik ineens bang. 'Wie is dat?' vroeg ik zachtjes. 'Heb ik wat verkeerd gedaan?' vroeg ik daarna. Mijn ogen schoten alle kanten op.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 20:43 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Embry Call
    Enigszins geschrokken keek ik toe hoe Paul van het ene op het andere moment voor mijn neus in elkaar stortte en zijn gedachten van de mijne werden afgesloten. 'Brynn,' schoot het direct door mijn hoofd.
    In een ruk draaide ik me om en in een aantal passen had ik mijn lichaam om het hare heen gedraaid, waardoor ze nauwelijks nog in het zicht was van Paul en de anderen.
    Woest keek ik heen en weer, mijn woede nog steeds niet onder controle. Een waarschuwende grom rolde opnieuw vanuit mijn borst omhoog terwijl mijn staart wild heen en weer zwiepte.


    •

    [We hebben Sam ofzo nodig o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Renesmee Carlie Cullen

    Voorzichtig pakte ik de hand van Brynn, ik had gezien wat er gebeurd was met Emily. Zacht trok ik haar mee naar achter. "Ohnee." fluisterde ik. "Kom maar.." mompelde ik daarna terwijl ik haar steeds verder achteruit trek.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    MyDreamStory schreef:
    [We hebben Sam ofzo nodig o-o]


    || Idd, haha. Ik stuur Emily wel ff ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Emily Young

    Ik schrik op uit mijn gedachten als ik geschreeuw en gegrom hoor. Zonder na te denken storm ik de deur uit en ga af op het geluid. Eenmaal aangekomen zie ik twee boze wolven, Jacob en Renesmee. Ook zie ik het nieuwe meisje staan. Ze heeft wat schrammen op haar lichaam maar verder is ze ongedeerd. Waar is Sam als je hem nodig hebt. "Allemaal rustig blijven!" schreeuw ik hard. Ik duw Renesmee en Brynn naar achter en loop naar de twee wolven toe. "Embry, Paul." zei ik ditmaal rustig. "Ophouden."


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Paul Lahote

    Toen ik wakker werd, keek ik op. Ik beet Embry in zijn poot en gromde fel naar hem. Emily probeerde ons rustig te houden maar ik sprong weer op het meisje af die weer viel. 'Ze wouw Renesmee verbrijzelen!' dacht ik woedend naar Embry.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    || Embry Call
    Verslagen en wanhopig keek ik naar Brynn's geschrokken gezicht toen ze aan de kant werd gezet door Emily, wat had ik gedaan? Ik had haar hier mee naartoe genomen en nu zou ze waarschijnlijk voor altijd wegwillen!
    Mijn gedachten werden doorbroken door een scherpe pijn die door mijn rechterpoot schoot. Piepend sprong ik een aantal passen achteruit, waarbij ik mijn gewonde poot omhoog hield en schoot direct in de verdediging door luid te grommen.
    'Ze knuffelde haar stomme idioot! Omdat ze allebei hybride zijn! Ben je niet goed wijs?!' dacht ik terug naar Paul. Terwijl ik opnieuw luid naar hem gromde.

    || Rachel Black
    Het gegrom dat vanaf het huisje van Emily kwam was door het hele reservaat te horen.
    'Paul' schoot direct door mijn hoofd, en ik begon al te rennen voor ik er mezelf bewust van was.
    Toen ik de hoek om racete bleef ik geschrokken staan. Ik zag nog net hoe Paul in Embry's voorpoot beet en een kort gilletje ontsnapte uit mijn keel.


    •

    Paul Lahote

    'Wat?' dacht ik naar Embry. Ik stopte en keek stomverbaasd. 'Hybride?' dacht ik. 'Oh' en ik schaamde me een beetje. Snel keek ik om mee heen.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Emily Young

    "Renesmee, Brynn gaan jullie even mee?" vroeg ik terwijl ik me besefte dat het voor Brynn vast een hele schok was. Renesmee hielp Brynn overeind. Ik keek streng naar Paul en Embry. "Hou jullie rustig." ik knikte even naar Jacob. DIe inmiddels ook al veranderd was en in wolvenvorm naar Paul gromde.

    Renesmee Carlie Cullen

    Ik hielp Brynn overeind en keek achterom. Ik was er al een keer bij geweest als iemand zijn controle verloor, voor Brynn was het volstrekt nieuw.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 21:29 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    (wauw, lol . Jacob staat er vriendloos naar te kijkenXD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    (wauw, lol . Jacob staat er vriendloos naar te kijkenXD)


    || Je kan er niets meer aandoen, maar je kan wel gewoon doen alsof je mee gedaan hebt en nu erin springen (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Embry Call
    Voor een laatste keer gromde ik woest naar Paul, waarna ik wanhopig piepend toe keek hoe Brynn naar binnen werd getrokken door Renesmee en Emily.
    'Zie wat je gedaan hebt, stomme debiel!' schreeuwde ik door mijn gedachten.
    Hinkend liep ik achteruit het bos is, op zoek naar een van de verstopplekken van mijn kleren, terwijl er een grote traan door mijn vacht naar beneden liep.

    || Rachel Black
    'Paul,' fluister ik aarzelend, terwijl ik stapje voor stapje dichterbij kom.
    Ik heb hem eerder in zijn woede aanvallen gezien, en ik heb er geen zin in om te eindigen zoals Emily.
    Op een paar meter afstand van Jacob en Paul in hun wolengedaanten blijf ik staan, mijn handen geruststellend voor me uitgestoken.


    •