• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - Leah May Flynch door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Aiden Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:
    - Didier Jason Poel door BlueHope

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    Alles zal samen gezet worden in een story en er zal na voldoende aanmeldingen een topic geopend worden om de rpg te starten.

    Invullen leerling:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Dansstijl:


    Invullen leerkracht:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Vak:

    De Story
    De RPG

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 22:10 ]

    Rosalie'Rose Lauren Campbell

    Ik kijk om me heen. Na een tijdje komt alles me beked voor. Lucas mompelt iets, maar ik versta het niet echt. Hij slaat een straat in. Even later herken ik het weer.
    'Niet dat je dom bent, maar je loopt rondjes.' Ik lach even. 'Misschien moeten we hulp vragen?' Ik kijk om me heen en zie dan een jongen. 'jij daar,' gil ik naar hem. Hij kijkt op. 'Loop erheen,' sis ik tegen Lucas. Ik lach naar de jongen die terug lacht. 'Waar is de royal dance Academy?' Ik kijk hem vragend en met een glimlach aan. Hij begint uit te leggen. 'Dank je.' Ik glimlach en kijk dan weer Lucas aan. Nou ja aankijken... Alleen de zeikant van zijn gezicht kan ik goed zien.
    'Gewoon vragen,' lach ik en wacht tot hij de aanwijzingen volgt.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Anna Bailey Miller
    "Ik kan het je altijd leren natuurlijk" zeg ik dan "of je vraagt wat les aan de leraar/lerares(???) hier op shool" zeg ik dan. Dan zit hij ineens met een hele brede glimlach op zijn gezicht "wat?" zeg ik dan maar er verschijnt ook een grote glimlach op mijn gezicht. Ik sla mijn handen voor mijn gezicht. Waar slaat dit nou weer op. Dan haal ik mijn handen weer weg en kijk ik hem weer aan.

    [ik ben slapen. weltruste]


    Lucas Samuel Sadler

    "Ik luister niet naar mensen die op mijn rug zitten" zei ik koppig.
    Ik begon te lachen en schudde mijn hoofd, "Ik weet heus wel dat we rondjes lopen, maar ik heb nog zoveel tijd over, ik moest iets doen".
    Ik begon te lopen en zag een bibliotheek, een plaats waar mensen me niet graag hadden omdat ik teveel lawaai maakte.
    "Eens kijken hoelang het duurt voordat ik word buiten gezet" lachte ik waarna ik Rose van mij rug liet glijden en rustig de Bieb inliep.

    Rafael Julián Gonzaléz
    'Ik was daar na aan het luisteren.' en ik ga recht zitten waardoor ook mijn andere oortje uitvalt. 'Ik verveel me" pruilt ze terwijl ik druk bezig ben mijn oortjes uit de knoop te halen. 'Hier, lees maar voor.; en ik gooi het boek haar kant op. Met mijn hoofd leunend op mijn samengeknepen handen kijk ik haar afwachtend aan. Dan pas valt het me op dat ze zich ook heeft omgekleed. 'Heb ik dus toch de vijver sprong gemist?" nu is het mijn beurt om te pruilen.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [ik à slapen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Penelope Sarah Rodriguez.

    "Ja en hij was spectaculair" zei ik doodserieus.
    Ik keek naar het boek in mijn handen en fronste mijn wenkbrauwen.
    "Niemand weet, niemand weet, dat ik Repelsteeltje heet ?" vroeg ik.
    Ik begon te lachen en schudde mijn hoofd, "Je leest sprookjes, hoe lief".
    Ik kneep even in zijn wang aangezien dat iets is wat ik graag doe om mensen te plagen en ging weer recht zitten.

    Rafael Julián Gonzaléz
    'Dat boek heet gewoon Repelsteeltje, jij maakt er je eigen boek van.' fronste ik. Ik blaas mijn wangen op nadat ze er in kneep. net zoals een kogelvis. Alleen dan zonder de kogels. Eigenlijk lijk ik ook niet echt op een vis. Ik moest even binnensmonds lachen om mijn eigen gedachtes. Wat me een rare blik oplevert. Ik trappel ongeduldig met mijn voeten op de stenen grond onder ons. 'Ga je nu nog voorlezen of niet.' Mijn stemmetje klinkt net zoals mijn zusjes als ze dit normaal gesproken aan mij vragen.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor


    Penelope Sarah Rodriguez.

    Even dacht ik dat hij iets verkeerd had gegeten, maar ik liet het maar zo.
    Ik opende het boek terug en begon te lezen.
    Uit gewoonte van mijn kleinere zusje deed ik aangepaste stemmen wat er erg onaantrekkelijk uitzag en totaal belachelijk klonk.
    Pas na 3 pagina's had ik door dat ik echt compleet belachelijk bezig was waardoor ik stopte en mijn wenkbrauwen fronste.
    Even keek ik om me heen of er niemand iets stond te filmen ofzo.
    Ik trok mijn Beanie verder op mijn hoofd en keek nog even rond me.
    "Als iemand dat heeft gefilmd, dan word ik én een hit op YouTube en gaat die eraan".

    Rafael Julián Gonzaléz
    Ik moet eerlijk toegeven dat ik nog nooit zo leuk voorgelezen ben. Ondertussen ben ik er weer bij gaan liggen maar kijk op als ze stopt met lezen. Vragend kijk ik haar aan. 'Als iemand dat heet gefilmd, dan word ik een hit op Youtube en gaat die er aan.' Ik lach wat verrast. 'Dan wil ik wel meedelen in de winst die je verdient als inspreekstemmetje van de radio.' Mijn stem klinkt opgewekt hoewel ik ook wel weet dat het toch nooit zal gebeuren. Het zou wel leuk zijn. 'Maar helaas ik heb niks gefilmd. Had ik eigenlijk wel moeten doen, dan had ik een verhaaltje voor het slapen gaan."


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor


    Penelope Sarah Rodriguez.

    Ik keek nogmaals om me heen.
    "Dus even samen vatten; Ik lees voor aan iemand die hoogst waarschijnlijk ouder is dan mezelf, maar alsins 18+ is, op een toon die ik alleen gebruik als ik mijn zusje voorlees die 4 is".
    Ik knikte bedenkelijk, "That's okay for me" lachte ik.
    Ik sloeg de pagina om en maakte een vrolijk geluidje, "Er staat een tekening in !".
    Even kreeg ik een serieus gezicht om na te denken over wat ik had gezegd, maar ik haalde mijn schouders op en keek vrolijk terug naar de tekening.

    Rafael Julián Gonzaléz
    'Ik snap het probleem van mijn leeftijd niet. Jij bent de gene die aan een 19 jarige voorleest." Zodra ze zegt dat er een tekening in staat spring ik het bankje om me op het boek te storten. 'Ah het is Repelsteeltje zelf. Hij is best zielig zo alleen in het bos.' Ik sla mijn ogen neer op de bladzijde naast de tekening. Ik laat mezelf op de vrije plek naast haar op het bankje vallen om zelf ook mee te kunnen lezen. Dan schiet me iets te binnen. 'Misschien kunnen we Repelsteeltje, Hans en Grietje tegen laten komen. Die lopen toch ook door het bos?'


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor


    Penelope Sarah Rodriguez

    "Als ze niet bij de heks zitten" zei ik serieus.
    Nu snapte ik waarom ik een hele nacht had doorgebracht in een soort cel waar ik mezelf zogezegd geen pijn kon doen.
    Ik zou mezelf er ook insteken moest ik me zo bezig zien.
    Ik keek vanuit mijn ooghoeken naar hem en dacht terwijl na over een stuk verhaal.
    "Ik wil een peperkoekenhuisje, moet ik teminste geen eten zoeken, en het kan niet aan mijn voorhoofd blijven plakken" vervolgde ik, waarna ik mijn gezicht lachend naar het zijne toedraaide.

    Rafael Julián Gonzaléz
    'De heks speel jij natuurlijk.' zeg ik. 'DUUH..'
    'Dan kan het niet aan mijn voorhoofd blijven plakken.' Zeg ik haar met een kinderachtig stemmetje na. 'Maar het kan wel wegspoelen door een glas water dat als een waterval over je huisje heen wordt gegooid.' Terwijl ik haar aankijk draait ze haar gezicht ook mijn kant op. Voor het eerst bekijk ik haar gezicht van heel dicht bij. 'Weet je.' Begin ik zacht. 'Je hebt echt ontzettend mooie ogen.' maak ik nog zachter af terwijl ik haar strak aan blijf kijken.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor


    Penelope Sarah Rodriguez.

    Dat zou niet gebeurd moeten zijn.
    Hij draaide op hetzelfde moment zijn gezicht naar me toe.
    Ik wou iets zeggen over het feit dat ik de heks zou moeten spelen en zijn immitatie van mij, maar ik kreeg geen woord over mijn lippen.
    Ik kon enkel terugstaren.
    Een verlegen glimlachje verscheen om mijn lippen, "Dankje" zei ik zachtjes terwijl ik voelde hoe mijn wangen een zachtroze tint aannamen.
    Ikzelf bestudeerde zijn ogen. Donkerbruin, maar toch iets lichter dan de mijne.
    Een vrolijke twinkeling maakte het geheel af.

    [Ik antwoord morgen, laptop is leeg. Good night]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor