• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - Leah May Flynch door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Aiden Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:
    - Didier Jason Poel door BlueHope

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    Alles zal samen gezet worden in een story en er zal na voldoende aanmeldingen een topic geopend worden om de rpg te starten.

    Invullen leerling:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Dansstijl:


    Invullen leerkracht:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Vak:

    De Story
    De RPG

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 22:10 ]

    [@N4I5 kan je reageren met Lucas?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Penelope Sarah Rodriguez.

    Ik merkte dat ik nog altijd mijn halfnatte kleren aanhad dus liep ik naar boven naar mijn kamer.
    Ik deed de natte kleren uit en dropte ze in een soort van wasmand die ik had meegenomen. Slim hé ?
    Ik deed een ander setje aan en liep daarna naar de badkamer.
    Ik zette de beanie goed op mijn hoofd en maakte die vast me 2 kleine speltjes die ook rood waren zodat het niet teveel opviel.
    Ik liep terug uit mijn kamer de trappen af en bedacht me toen dat ik nogsteeds niets had gegeten.
    Ik liep naar de kantine en koos deze keer voor een belegd broodje.

    Guy Richard Campbell

    Ik kijk haar aan en glimlach. Enigszins dankbaar, maar wetende dat ik het toch niet zou vertellen. 'Precies zoals je zegt.' Ik glimlach. 'Maar vertel jij is wat meer over je achtergrond en ga zo maar door. Dus ook over famlie. Je weet dat ik uit een netjese familie kom en mijn zusje hier op school aan dansen doet.' Ik kijk Anna aan en glimlach. 'Wacht zou jij niet teruggaan naar Axelle en Ashley?' Ik kijk haar even vragend aan. 'Misscjien moeten we gewoon een keer wat gaan eten en praten?' Ik kijk haar aan en glimlach. 'Maar eerst wil ik dat weten van je ouders.' Ik grijn even en kijk haar aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Lucas Samuel Sadler

    "Jij niet nee" zei ik grijnsend.
    Ik stond op en gooide alles in de vuilnisbak waarna ik mijn iPhone uit mijn zak haalde en besloot om terug te lopen.
    "Jij bent zo erg, door jou heb ik nog niet kunnen dansen vandaag, of althans niet zoveel als ik zou moeten".
    Ik keek haar eventjes aan en begon te lopen, op weg naar mijn kamer.
    Ik moest me nog deftig kunnen klaarmaken voor vanavond hoor.

    [Wow, ik heb veel gemist]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Anna Bailey Miller
    Ik haal mijn schouders op als hij vraagt of ik niet terug zou gaan naar Axelle en Ashley. "Misschien moeten we gewoon een keer wat gaan eten en praten?" en hij kijkt me aan met een glimlach. "Maar eerst wil wat weten van je ouders" zegt hij met een grijns. "Ik ben enigskind en daardoor misscchien een beetje verwend qua aandacht. Mijn ouders zijn best rijk en organiseren elk jaar een groot dansgala. Ondanks hun drukke banen hebben ze eigenlijk altijd tijd voor mij vrij gemaakt en we hebben een hele hechte band. Ze vonden mijn 'feestperiode' wat minder en ben die twee jaren ook niet naar het dansgala geweest" zeg ik dan. "Maar even terugspoelen, vraag je me uit op een date?" vraag ik dan met een grijns en ik kijk hem aan.

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik lach en sta snel op om ook mijn spullen weg te gooien. Hij was al een stuk verder. Ik ren zo hare mogelijk, wat dus niet heel hard is met die hakken, naar hem toe. Daar spring ik op zijn rug. 'Ja joh geef mij lekker de schuld. Je had me ook gewoon kunnen dumpen enkunnen gaan dansen.' Ik lach en klem mijn armen om ziij nek en mijn benen om zijn middel. 'Bivendien zou je zonder mij die weddenschap niet gewonnen hebben,' lach ik en kijk glimlachend voor me uit. 'En echt bedankt voor dat eten. Ik betaal je nog wel terug voor de mac.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Lucas Samuel Sadler.

    "DUDETTE !" riep ik geschrokken uit.
    Ik tuimelde bijna voorover maar wist me nog vast te grijpen aan een paaltje.
    Bij die actie had ik wel bijna op een hond getrapt die kleiner is dan mijn kat, maargoed, dat waren details.
    "Ach, ik moest toch nog iets leuks doen vandaag" grijnsde ik plagend.
    Ik klemde mijn armen om haar benen voor het geval ze straks niet genoeg greep had en ze me ging wurgen en begon vrolijk te huppelen.
    "Ah spijtig, ik weet de prijs niet meer".

    Guy Richard Campbell
    Enigskind, rijke ouders, gala's. Ik glimlach. Kon ik daar wel aan tippen? Ik had dan ook wel rijke ouders, een super lief zusje, maar gala's . Mijn moeder zou het geweldig vinden, maar ik... Ik kan Misscjien 2 passen van de wals en misschien 1 lift van een andere stujldans, maar daar blijft het bij. 'Als ze erachter komen dat jij iets met mij hebt en we zijn er ook eh zeker van dat het wat wordt. Moet ik dan ook naar zo'n gala?' Ik kijk haar vragend aan,'hopend op een nee, anders mocht ik nu al gaan oefenen. 'Zo kan je het zien. Ik wil je gewoon beter leren kennen.' ik glimlach en kijk haar aan. 'Maar noem het gerust een deed.' Ik geef haar aarzelend een kusje en kijk haar aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik lach om ziij reactie en beweeg vrolijk met mijn hoofd mee als hij vrolijk begint te huppelen. Ik begin een vrolijk nummer te zingen en verlap mijn greep om zijn nek omdat hij mijn benen nu vast heeft. 'Ik ben gewoon een leuk gezelschap,' lac ik. 'Met mij heb je altijd iets te doen. Als je van speeltuinen houd tenminste.' Ik grinnik en kijk vrolijk om je heen. 'ik weet de prijs nog wel, ongeveer. 3. 50 voor de Mc Flurry en ook zoiets voor de milkshake.' Ik glimlah en kijk om me heen. 'Hoenkomen we eigenlijk terug?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Anna Bailey Miller
    "Zo kan je het zien. Ik wil je gewoon beter leren kennen" zegt hij met een glimlach "maar nem het gerust een date" en aarzelend geeft hij me een kusje en kijkt me aan en ik glimlach. Meteen voel ik weer kriebels. "Je hoeft niet als je niet wilt, ik ga je niks verplichten, maar als je wilt mag je natuurlijk altijd mee" zeg ik dan. Ik buig naar hem toe druk mijn lippen tegen die van hem.


    Lucas Samuel Sadler.

    "Wel, ik met mijn voeten, maar jij doet niets, luiaard" zei ik plagend.
    Ik keek om me heen en fronste mijn wenkbrauwen, "Ik zou toch zweren dat we hier al eens voorbijgelopen zijn" mompelde ik in mezelf.
    Ik kreeg door dat we waarschijnlijk rondjes aan het lopen waren maar deed alsof dat niet zo was, "Ohja, nu weet ik het weer" lachte ik.
    Ik keerde om en sloeg een andere straat in wat niet echt veel verschil maakte.
    Ik was goed in rondjes lopen.

    Rafael Julián Gonzaléz
    Met mijn oortjes in onder mijn bordeauxrode muts loop ik naar buiten. Ik had bedacht dat ik, nu het lekker weer is. Buiten een verstoft boek uit zo gaan lezen. Wat moet je anders doen tijden school. Mijn haar ziet er niet meer uit na alle ingrediënten die het te verduren heeft gekregen daarom heb ik het maar mooi weggestopt. Eenmaal buiten neem ik plaats op een hout bankje waar aardig wat mossen zich hebben gesetteld. Languit neem ik plaats zodat mijn boek op mijn knieën kan rusten. Hier kan ik wel aan wennen.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [laatste reactie en dan ga ik denk ik slapen. Ben moe.]

    Guy Richard Campbell

    Ik kus even terug, maar trek me dan ook weer terug. 'Ik weet niet. Het lijkt je heel leuk om met je mee te gaan, maar ik kan dus niks van dat soort dansen.' Ik lach even en kijk haar aan. 'Misschien een beetje de wals of een beetje iets anders, maar nooit goed genoeg om daar te dansen. Ik leun glimlachend achterover en grinnik. Ik kijk haar aan en een blij gevoel overspoelt me vanuit het niets. Het laakt me breed lachen en me goed voelen. Hoe kwam ik daar mij weer aan? Door Anna? Dat had ik dan nog nooit bij een meisje gehad.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Penelope Sarah Rodriguez.

    De witte kousen die tot net onder mijn knieën kwamen trok ik weer wat op aangezien ze de hele tijd afzakten.
    De hakken die eronder zaten waren niet al te hoog, want dat was niet goed voor je voeten, en aangezien Pointes ook al niet zo heel goed waren voor je voeten ging ik ze niet nog meer belasten.
    Een moeilijk uitleg om simpel te zeggen; Ik kon niet lopen op té hoge hakken.
    Ik liep naar buiten aangezien mijn broodje op was en er binnen toch niets te beleven viel.
    Toen ik Rafael zag zitten haalde ik mijn schouders op.
    "Ik heb mijn slachtoffer gevonden" grijnsde ik tegen mezelf.
    Ik ging op de bank zitten, voor hem, in kleermakerszit.
    Ik zag dat hij zijn oortjes aanhad waardoor ik er 1tje uittrok.
    "Ik verveel me" zei ik waarna ik een pruillipje opzette en hem met zielige oogjes aankeek.