• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - Leah May Flynch door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Aiden Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:
    - Didier Jason Poel door BlueHope

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    Alles zal samen gezet worden in een story en er zal na voldoende aanmeldingen een topic geopend worden om de rpg te starten.

    Invullen leerling:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Dansstijl:


    Invullen leerkracht:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Vak:

    De Story
    De RPG

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 22:10 ]

    Guy Richard Campbell

    'Ja jij kan het me wel leren.' Dat leek me het leukste. 'En dansen kunnen we ook gewoon samen in het openbaar doen, daar is niks verboden aan.' Ik glimlach ecen. 'En als het me dan nog niet lukt ga ik naar een collega.' Ik glimlach. Doordat ik zo breed glimlach begint zij dat opeens ook te doen. We zien er waarschijnlijk uit als een stelletje debielen... 'Maar goed. We zouden uit eten gaan. Wanneer komt jouw geschikt uit,' vraag ik lachend en kijk haar aan. Ik glimlach en sluit even mijn ogen en open ze dan weer. Mijn ogen glijden over haar mooie gezichtje, wat me weer doet glimlachen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Goeiemorgen]

    Anna Bailey Miller
    "Ik die jou lesgeeft" zeg ik dan met een grijns. " Ik ben best wel streng" zeg ik da en ik zet even een streng gezicht op, maar glimlach daarna weer. "Ik denk dat een vrijdag of zaterdag het beste is, anders moeten we de volgende dag vroeg op" zeg ik met een glimlach. "En hoe moet ik dat eigenlijk regelen, want het is verplicht om bij het eten aanwezig te zijn" zeg ik dan bedenkelijk.

    Guy Richard Campbell

    'Ja een keertje andersom,' grijns ik. Dan kijk ik haar teleurgesteld aan. 'Streng?' Ik kijk haar zogenaamd geschrokken aan. 'toch niet voor mij,' vervolg ik met een pruillip. Dan glimlacht ze weer. 'Goed. We doen vrijdag, want Zaterdag zal mijn zus wel weer wat willen doen. En je kan gewoon zeggen dat je met vriendinnen gaat eten of je ouders. Zeg ik ook,' glimlach ik en kijk haar aan. 'En bovendien is het vrijdag en dan mag ke volgens mij naar huis als je wilt.' Ik haal mijn Schouders op en kijk haar aan. Ik glimlach. 'Woon je ver van de school af?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik lach. 'ik zit op ie rug ja, die jongen niet. Dus als je gewoon naar hem luistert.' Ik lach en voel hoe hij me van zijn rug af laat glijden en een bibliotheek in stapt. Dat kon nooit goed gaan... Ik bijt op mijn lip en ren vlug achter hem aan. 'Luke!' Ik schreeuw hem na wat mensen op doet kijken met geirriteerde blik. Warm welkom, dank jullie wel. Ik zucht en loop vlug Lucas achter na. Wat ging hij doen? Was hij echt een bibliotheek persoon? Dat had ik namelijk niet kunnen bedenken... Ik kijk ok me heen. Rijen met boeken. Ik las wel eens, maar niet heel vaak. Als ik las vond ok het leuk, alleen eraan beginnen was het probleem.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Anna Bailey Miller
    "Vrijdag, oke" zeg ik dan en ik glimlach. "Het is een uurtje rijden ongeveer" Zeg ik dan "dus dat valt nog mee. Hoe lang moet jij reizen?" Vraag ik dan. Ik buig even naar voren en pak mijn glas water weer en neem een slok. Ik zet hem weer neer en ga weer tegen hem aanzitten.

    [Zijn de lessen begonnen? o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Guy Richard Campbell

    Ik glimlach. 'Mooi dan gaan we vrijdag.' ik kijk haar aan. 'Ander half uur naar huis.' ik kijk haar even glimlachend aan. 'Maar in principe ga ik niet naar huis. Af en toe in het weekend, maar ik kan ook bij mijn beste vriend terecht. Die woont in deze stad,' glimlach ik en sla mijn armwn OM har heen. 'Ik was eigenlijk van plan om hier en appartement in de buurt te nemen. Is veel handiger.' Ik kijk haar aan en strek dan mijn arm om mijn cola te pakken. Ik neem een slok en zet mijn glas weer terug.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [En ik ben er weer :p ben alweer uit en onderweg naar huis :)]
    Anna Bailey Miller
    "Vrijdag, hoelaat?" vraag ik dan. Ik glimlach als hij zijn armen om heen doet en doe mijn ogen even dicht. Het geeft me een veilig gevoel. "Ben je al aan het rondkijken voor een appartement of nog niet?" Vraag ik dan.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 13:12 ]

    MyDreamStory schreef:
    [Zijn de lessen begonnen? o-o]

    [nee die zijn nog niet begonnen]

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 14:51 ]


    [Ik kan blijven tot 5 uur, daarna moet ik gaan paardrijden x]

    [Hee kan je weer met lucas reageren?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Lucas Samuel Sadler.

    "Hoe word je rap te bieb uitgezet begint" grijnsde ik tegen haar.
    Ik keek even rond en zag de tafels waar de mensen aanzaten.
    Ik liep naar hen toe en nam 3 gommen uit van hen.
    Vrolijk begon ik te jongleren en liet alles vlug vallen toen de vrouw van de bieb aankwam.
    "JONGEHEER !".
    Ik liep vlug wat rekken in en nam een boek uit de kast.
    Ook dat ging verkeerd want de andere 5 boeken vielen naar beneden.
    Ze keek me met opgetrokken wenkbrauwen aan, "Wat kijkt u nu ? Het was toevallig wel Theodore die dat deed hoor".

    [Iemand Kate Meeten?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ben ur weer ;D]


    That is a perfect copy of reality.

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik schiet in de lach en kijk bewonderingswaardig naar zijn jongleer actie. De mensen lijken het niet te waarderen. Opeens laat hij alles vallen en rent een gangpad met boeken in. Het volgende moment hoor ik allemaal boeken vallen. De vrouw is hem al achterna gegaan. Ik loop er met een grijns op mijn gezicht heen. Ik hoor Lucas weer iets zeggen, waardoor ik weer hard moet lachen. De vrouw kijkt met opgetrokken wenkbrauw om, waardoor ik snel de lach van mijn gezicht haal en zogenaam geintresseerd naar de boeken kijk. Ze richt zich weer op Lucas. Het volgende moment barst ik in lachen uit. Ik pak een boek uit de boekenkast en laat hem Lucas zien.
    'Zie die titel,' hik ik van het lachen. Op dit moment had ik echt de slappe lach. 'Wie leest nou weer zulke boeken?' De vrouw trekt nijdig het boek uit mijn hand en zet hem terug in het rek. 'Hé dat is onbeloofd,' zeg ik verontwaardigd en kijk de vrouw aan die trillend van woedde me aankijkt. Vriendelijkheid tegen de klanten? Bestond zeker niet meer...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne