• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - Leah May Flynch door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Aiden Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:
    - Didier Jason Poel door BlueHope

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    Alles zal samen gezet worden in een story en er zal na voldoende aanmeldingen een topic geopend worden om de rpg te starten.

    Invullen leerling:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Dansstijl:


    Invullen leerkracht:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Vak:

    De Story
    De RPG

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 22:10 ]

    [Oke, Josh loopt gewoon ergens over de gangen, dan doe je maar alsof je hem daar tegen komt. :Y) Begin jij dan.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Rafael Julián Gonzaléz
    'Jij bent heel zwaar, zullen we het daar op houden.' Mijn gezicht verstrakt en geef een tikje op haar neus, Als ze haar armen uitstrekt knakt er ergens iets waardoor mijn gezicht betrekt. Dansen vind ik heerlijk maar al dat soort oefeningen zijn ten dode. Het geluid alleen al word ik helemaal gek van. Ik bestudeer stilletjes haar handen die losjes op haar schoot liggen. 'Ik danste net, jij liftte gewoon mee.' Plaag ik en pak haar hand. 'Ik smeek je om te dansen.'


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [Oke]

    Catherine Harmony Hope Smith

    Ik wandel door en zie in de verte een schim staan. Hij trekt mijn aandacht. Het is duidelijk een mannelijk figuur. Een mooi figuur zelf. Cath houd je in. Relaties tussen leerkrachten en leerlingen zijn ten strengste verboden dus zeker relaties tussen directie en leerling, zeg ik tegen mezelf.

    Josh Francisco Grey

    Ik kijk op als ik voetstappen op de gang hoor en zie een vrouw staan, ze ziet er niet echt uit als een leerling of als een danslerares in haar nette kleren dus ik denk dat ze iemand van de directie is en glimlach even vriendelijk naar haar. 'Kan ik u helpen?' vraag ik dan beleefd aan haar. Met de directie kan je maar beter goed bevriend blijven, wil ik hier nog lang op school blijven zitten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Penelope Sarah Rodriguez.

    Ik keek naar zijn hand die in de mijne lag en lachte.
    "Het is al goed" grinnikte ik.
    Ik stond op en liep naar mijn tas waar ik alles weer uithaalde.
    Ik liet mijn broekje van mijn benen glijden en trok mijn broekkous zo vlug mogelijk aan waarna ik mijn shirt uitdeed en mijn kleedje er vlug bovendeed.
    Hij moest niet teveel zien !
    Ik liep naar de stoel waar daarnet mijn benen op lagen en deed mijn Pointes aan waarna ik mijn haar in een staart deed, geen zin om een dot te maken.
    Ik zocht naar een plaats waar er geen tafels stonden en ging klaarstaan.
    Een paar simpele oefeningen toonde ik aan hem waarna ik weer gewoon naar hem terugliep.
    "Goed genoeg ?" vroeg ik lachend waarna ik mijn schoentjes weer uitdeed.

    Catherine Harmony Hope Smith

    Ik glimlach naar de jongen.
    "Eigenlijk wel jonge heer.", zeg ik dan zuchtend.
    Ik merk dat hij me wat raar aan kijkt. En zoek de moed om te beginnen met mijn verhaal. Zou ik het wel tegen een leerling vertellen. Is hij te vertrouwen?

    Rafael Julián Gonzaléz
    Het enige wat ik kan doen als ze klaar is is knikken. 'Ja, ja dat was goed genoeg. Prachtig zelfs.' Verbeter ik mezelf na een tijdje. Mijn ogen volgen de bewegingen die ze maakt als ze haar schoenen uittrekt. Zelfs dat gebeurd gracieus. Uit het niets draai ik mijn rug naar haar toe. 'Je hebt 30 seconden om je weer terug om te kleden. START!' Met mijn vingers tik ik zachtjes op het tafelblad. 6... 7... 8....


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor


    Penelope Sarah Rodriguez.

    Mijn ogen werden groot waarna ik me zo vlug mogelijk uitkleedde.
    Ik had alles aan maar net op de moment dat hij zich omdraaide moest ik mijn shirtje nog aandoen.
    "Dat deed je expres" zei ik grijnsend waarna ik mijn shirtje over mijn hoofd trok.

    [Ff vlug eten x]

    Alloveryou schreef:
    Catherine Harmony Hope Smith

    Ik glimlach naar de jongen.
    "Eigenlijk wel jonge heer.", zeg ik dan zuchtend.
    Ik merk dat hij me wat raar aan kijkt. En zoek de moed om te beginnen met mijn verhaal. Zou ik het wel tegen een leerling vertellen. Is hij te vertrouwen?


    Josh Francisco Grey

    Ik kijk de vrouw verbaasd aan. 'Natuurlijk mevrouw waar kan ik u mee helpen?' vraag ik dan weer beleeft en glimlach naar de vrouw en ben benieuwd wat ze gaat zeggen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    Guy Richard Campbell

    Ik grijns Om haar verhaal. Ze praat maar door. Ik grinnik en kijk haar aan. 'Tja... Ik houd ervan mensen in verwarring te brengen,' lach ik en kijk haar aan. 'Nee grapje. Ik had het ook. Nou ja dat wil zeggen. Je trok telkens mijn aandacht en ik zat de hele tijd na te denken over je. En dan niet op een manier als leerling. Ik werd er gek van en dan kwamen inderdaad die momenten dat we elkaar aankeken. Daarom ging ik ook even weg.' Ik grijns en kijk haar aan. 'Ik heb me nooit echt aan de regels gehouden.' Ik zucht en glimlach even naar haar. 'Wat wil je van me weren?'


    Anna Bailey Miller
    "Ben je zo'n 'Bad Boy' dan?" vraag ik en grijns even naar hem. Ik denk even na over wat ik allemaal wil weten, zo veel mogelijk natuurlijk, maar om nu meteen alles te willen weten is ook weer overdreven en daar hebben we bovendien niet genoeg tijd voor. "Rook je?" vraag ik dan. Ik hoop dat hij nee zegt, want ik vind het echt smerig. Hij ruikt er in ieder geval niet naar. Ik draai mijn rug een beetje naar hem toe en ga tegen hem aan zitten en een glimlach verschijnt op mijn gezicht.

    [heeft Gino nog reactie van Brianna?]


    even a white rose has a black shadowx

    Rafael Julián Gonzaléz

    Ik wijs naar mijn eigen ontbloten bovenlijf. 'Ik had wat te goed.' Zodra ik achterhaar sta leg ik mijn kin op haar rode haren en mijn armen losjes om haar heupen. 'Ik beloof plechtig dat ik niemand zal vertellen wat ik net heb gezien, niet dat niet zou kunnen wat je bent echt prachtig.' Vervolgens plant ik een vlug kusje op haar haren. Dat is in mijn familie een liefdevol en respectvol gebaar wat ik graag voorzet.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 19:12 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor


    Penelope Sarah Rodriguez.

    Ik keek hem lachend aan, "Die is goed gevonden" zei ik knikkend, hij had wel wat te goed eigenlijk.
    Toen hij achter me stond legde hij zijn armen losjes op mijn heupen en zijn kin op mijn rode haren.
    Mijn wangen begonnen te gloeien na zijn woorden, waarna ik een kusje voel.
    Ik nam mijn rode haren vast en legde ze subtiel langs mijn wangen.
    Blozen was iets wat ik normaal nooit deed, ik vond het verschrikkelijk dus.
    "Ik hou je eraan" zei ik lachend, proberend de aandacht af te leiden van mijn rode wangen.

    Rafael Julián Gonzaléz

    Ik grinnik bij het aanzien van haar "verstopte" rode wangetjes. 'Je weet dat ze nu alleen nog maar roder zijn hé.' Het zag er wel schattig uit. Een klein meisje dat haar licht rode wangetjes verborg met felrood haar. 'Je kan voor mij niks verbergen. Ik zie alles.' en ik maak een "ik zie alles" achter gebaartje. Blozen vind ik een van de meest aantrekkelijkst elementen die een meisje kan hebben, net zoals kuiltjes in de wangen en humor. Voorzover nu voldoet ze goed aan dat beeld.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor


    Penelope Sarah Rodriguez.

    Ik keek hem boos aan en trok daarna 1 wenkbrauw op.
    Rustig nam ik 1 Pointe vast, "Ze zijn hard, gewoon zodat je het weet" zei ik waarna ik een onschuldige glimlach opzette.
    Ik boog voorover om mijn kleedje van de grond te nemen en legde het op de tafel samen bij de rest.
    Ik nam een speldje uit mijn tas en stak mijn haren ermee naar achteren zodat mijn Frou niet constant voor mijn ogen viel.
    "Maargoed, voel je vereerd, normaal loop ik weg als ik begin te blozen om ergens in een vijver te springen ofzo".

    [Moest een Tok passen xd Ik wou niet omdat mijn broer erop zat te kijken en ik gewoon wist dat hij me zou uitlachen, hij heeft het dus weldegelijk gedaan.]