• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 7:59 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [miij topics]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik glimlach weer moeilijk. 'Maak je maar geen zorgen om mij, het gaat wel.' dat laatste mompel ik zacht en kijk hem dan aan en bijt op mijn lip.


    "Waar kom je vandaan, nu op dit moment?" vroeg ik ik wist niet wat zeggen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Hoe bedoel je vandaan, haha, in de school of buiten scchool?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amy Michels

    Mijn hart klopt luid tegen mijn Borstkas. Ik bijt op miij lip en kijk hem aan. Nof nooit had een jongen dat tegen me gezegd en het deed wat met me. Ik druk een lange kus op zijn lippen. 'Ik ook van jouw,' fluister ik en kijk hem recht aan. Een glimlach speelt om mijn lippen, waarna ik mijn lippen weer op de Zijne druk. Dit voelt gewoon goed. Ik houd echt Van Luke. Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas en lever me aan hem over. Mijn hele lichaam leg ik tegen de zijns aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    In school)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomi Micheal

    Ik kijk hem aan. 'Van de danszalen.' zeg ik dan en kijk hem aan. 'Hoezo?' vraag ik dan zacht en bijt weer op mijn lip en blijf hem aankijken.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [HEELL YEAH MAAIINN TOPICS]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    "Oejj" Mompel ik. Dus toch de ziekenzaal. Daar kan zijn hoofd genezenen dan moeten we kijken wat hij nog weet. Nu kan het nog een reactie op de klap zijn. "We gaan je naar de ziekenzaal brengen. Daar krijg je iets wat je helpt met slapen zodat de pijn weggaat. Maar je mag ook al zelf slapen" Zeg ik tegen de jongen. Hij moet namelijk zelf weten wat er met hem gaat gebeuren, zodat hij niet tegensputtert als het zwart hem mee wil nemen. Vervolgens richt ik me op het meisje. "Ik ga even een brandcard achtig ding halen zodat we hem veilig kunnen verplaatsen. Blijf jij bij hem? Oja, en maak het niet te druk" Ik wacht haar antwoord niet af en loop de slaapzaal uit.


    Sam Jason Night
    Ik kijk verward naar de man, 'Wat? Ziekenzaal? Ik?' zeg ik dan. Het gaat allemaal te snel voor me. Ik wil geen middel om te slapen. 'Ik wil niet slapen, niet het zwart. De man gaat de zaal uit en ik laat me weer achterover in het kussen liggen. Het meisje dat eerder nog mijn hand vast had, die ik zelf heb los getrokken, blijft bij me. 'Dus jij bent Nala?' vraag ik dan. Mijn hoofd bonkt keihard en ik ben ook misselijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ben er weer, kan niks doen.. *zucht*]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Halloaa ik ben er ook:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ja, anders laat ik Naomi wel wegrennen bij Dexter en dan botst ze tegen Ian op, dan heb ik wat te doen en HALLLLOOOOOOO! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal

    Ik kijk de jongen aan. Ik moet hier nu weg voordat ik weer in een huilbui uitstort en ga vlug weg en in mijn haast knal ik weer tegen iemand op en val weer op de grond. 'Auw. Niet alweer.' mompel ik dan en wrijf weer over mijn hoofd terwijl er neg steeds tranen over mijn wangen en kijk dan met betraande ogen omhoog en kijk dan in zijn ogen.

    [B.t.w het is Ian, als je dat nog niet doorhad. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Mijn topics]

    Marcell/Man
    Niet wetende wat er allemaal in de slaapzaal gebeurd kom ik al vrij snel terug met een brandcard. Dit is handiger als wanneer ik Collega's in moet roepen, die dan ineens verbazingwekkend 'zacht' kunnen zijn. Maargoed. Ik loop weer terug naar het bed van de jongen en schuif de brancard ernaast, die ik lager zet. Zo kunnen we hem er gemakkelijk op tillen. Dan kijk ik het meisje aan. "Zullen we?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:

    Julio Martinéz
    Eleadoras woorden lijken mijn tekst te kunnen zijn. Ook ik kan niet uitleggen hoeveel ik van haar hou, het is gewoon.. onmogelijk. Niet uit te leggen. Mijn gevoel valt niet in woorden om te zetten. Misschien wel in bewegingen, in dans.. Maar ik denk dat zelfs dat te zwak is. Alles is te zwak. Niks lijkt geschikt. Om uit te leggen hoeveel ik eigenlijk van haar hou. Mijn antwoord op haar tekst is een geluidje wat uit mijn mond ontsnapt en het feit dat ik haar weer aan raak waar ik haar aan kan en wil raken. Ik zoek regelmatig haar ogen weer op, maar concentreer me dan helemaal op het opvoerende tempo van onze bewegingen.


    [Dit is best wel perv xD]

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 16:21 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    jaimyhoi zei op 9 sep 2012 - 22:49:

    Leslie Day
    Ik kijk op naar Josh. 'Ik Ehm, moet nog even wat doen,' lieg ik heel slecht. Ik wil niet terug naar de zaal omdat Bob daar is. En ik wil niet bij Bob in de buurt zijn. Hij weet namelijk mijn grootste angsten. Klootzak. Ik maak aanstalten om langs Josh te lopen.



    [Hier Naoom, heb je wat te doen :3

    K ga reageren op marcie!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.