• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 7:59 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik kan niet echt nadenken, telkens als ik het probeer worden mijn gedachten gewoon uitgeschakeld. Ik weet niet wie ik ben, wat ik hier doe, en waarom dit zo raar, leeg en alleen aanvoelt. Ach ja, ik heb nu gelukkig geen pijn. Misschien dat die wel ergens aanwezig is, maar ik heb er geen last van.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    O.... Dus dat is het probleem... Het is niet dat ik het niet al eerder gedaan heb met een jongen. Want dat heb ik wel. 'Het geeft niets,' zeg ik dan. En ik kijk weg van Josh. 'Het is eigenlijk aardig, wellicht lief, dat je hef zegt en vraagt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik volgde hem maar al te graag. Met iedere stap, geraakten mijn zorgen iets verder weg en drong het verlangen Sam weer te zien een beetje meer naar voren.
    Toen we voor de deur stonden kon ik het bijna niet meer houden.
    En toen... de deur zwaaide open en ik keek naar hem... en plots voelde ik me weer zo teleurgesteld. Stom kind, dacht ik in mezelf, wat dacht je? Dat hij weer rechtop zou zitten? Dat hij je in zijn armen zou sluiten en zeggen dat alles in orde was?
    Nou, ik had het in ieder geval gehoopt, maar toen ik naar hem keek was er geen verschil te merken.
    Als alles maar snel weer goed kwam, dacht ik met een zucht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Oke, hoe gaat zo'n onderzoek?:P]

    Marcell/Man
    "Kom maar mee" Zeg ik tegen Nala, haar teleurgestelde blik dan toch maar negerend. Ik denk echt dat zij de persoon is die Sam zou kunnen helpen, maargoed. Ik weet verder ook niet echt hoe de groep is. Behalve Les. Maargoed, niet aan denken. Ik loop naar een licht kamertje met hier en daar wat doktersmateriaal en posters enzo, gewoon een onderzoekskamer. Ik wijs naar de onderzoeksbank zodat ze daar kan gaan zitten en pak de standaard dingen voor een onderzoek - gewoon, een stethoscoop, een lampje, dat soort dingen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ehm... Thsja.... ......... Zeg gewoon dat hij onderzoek doet, zeg gewoon niet wat precies :Y)]

    Sam Jason Night
    Ik voel aanwezigheid. Maar die verdwijnt ook al weer redelijk snel. Te snel. Eigenlijk voel ik me nu nog meer alleen. Ik haal gewoon rustig adem. Het is hier redelijk duister, wat me niet bevalt, maar ik kan dr niets aan veranderen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik ging wat zenuwachtig zitten. Ik was niet gewend om naar de dokter te gaan. Als er iets gebeurde moest ik het altijd zelf regelen. Gelukkig had ik nooit echt iets gebroken...
    Ik hield zijn bewegingen nauwlettend in het oog en keek naar al zijn toestellen die hij boven haalde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Marcell/Man
    *Voert wat basisonderzoekjes uit*

    [:Y)
    Wat moet eruit komen?]

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 16:49 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hee Nowi, als dat onderzoek is afgelopen...l zullen we dan Les en Marcie meeten? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {nja, dat ze misschien zwanger is... laten we zeggen zo'n 5 weken al... Dan komen die verschijnselen toch al en zo... xD
    geef haar anders een zwangerschapstest mee of zo, maar dat kan alleen 's morgens zeker?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [En hij denkt meteen aan een zwangerschap?]

    [O gosh.. Wat heb je in gedachten?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Is die o gosh naar mij gericht? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ja xD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Dat lees je vanzelf wel :Y) en Fem, maak je een nieuw topic aan? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hey, ben er weer sorry was even weg, maar als Les naar Marcie gaat is Joshy weer alleen... (huil)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    nieuw topic!!


    {Hij heeft haar onderzocht en is het zo te weten gekomen xD
    Hoe moeten we er anders nog gaan opkomen? ;p}


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    “To live will be an awfully big adventure.”